ontmaagd worden

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
27 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Re: ontmaagd worden

Berichtdoor fabio » 18 nov 2013 23:34
raskolnikow schreef:
Sylvan schreef:omdat dat nu eenmaal de verwachting is bij gay sex. en als hij dat wil dan mag hij dat, het is de bedoeling dat we hier mensen helpen met hun vragen, niet zitten oordelen over die vragen

De reden waarom ik die vraag stelde was juist om de aanname, dat homoseks anale seks veronderstelt, ter discussie te stellen. Ik merk dat homojongeren die geen ervaring hebben - en de topicstarter wekt al enkele weken de indruk een volkomen newbie te zijn - soms denken dat het "zo hoort", met als gevolg dat ze er redelijk onbekookt mee beginnen, hoewel ze misschien liever iets anders zouden willen doen.

dank je voor de verduidelijking... het was eerlijk gezegd nogal makkelijk om verkeerd te interpreteren
wat je zegt is natuurlijk wel deels juist, maar geldt niet voor ieder individu... daarom zal de topicstarter eens bij zichzelf moeten denken of hij het wil, al kan het even goed zijn dat hij dat reeds gedaan heeft en zeker is dat hij het wil
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

Berichtdoor Springbal » 20 nov 2013 02:01
JFK schreef:
Furie schreef:Om na 18 jaar anale penetratie een speciale pamper te moeten dragen door een uitgeholde anus ?
.

:roflmao:

Wat zeg jij nu allemaal? je weet heel veel van anatomie moet ik zeggen. :lol:

Dit mag meedoen bij de verkiezing van 'Forumquote van het jaar'.

Ik zal samen met Furie even enkele anatomieboeken opendoen als ze wil. Maar zoals je zegt, we have a nominee!

en on topic? euh op mannenseks.be en op de pagina van wjnh krijg je ook nog een boel tips. Good lick
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor juniboy » 26 nov 2013 22:55
wat een reacties zeg

ik heb het hier gwn gepost omdat ik me dingen afvraag , niet om slecht over te komen ofzo.

Als jongen van 19 is het normaal dat je u vragen stelt ivm seksualiteit.
Het komt zeker niet slecht over!

Maak u niet te veel zorgen wat Furie zegt.
Ik ken Homo's die langer dan 18 jaar seks hebben en geen een van hen heb ik met een pamper zien rondlopen. Kortom bullshit!

Ik zal evn proberen te beschrijven hoe het voelt;

De penetratie voelt vooral de eerste keren raar aan. Net zoals je u de eerste keer vingert wil uw anus die vinger of piemel terug naar buiten duwen. Na een minuutje is dit gevoel wel over. Als je het al meerdere malen hebt gedaan verdwijnt dit gevoel nagenoeg volledig. Tijdens het vrijen voel je wel dat er iets heen en weer in uw anus beweegt, maar de stimulatie van de prostaat geeft wel het beste gevoel.

Als de penis uit je anus gaat, is het net als je een grote behoefte doet.

Mijn raad is op voorhand wat vingeren zodat je anus dat tweerichtingsverkeer 'gewoon' wordt, gebruik voldoende glijmiddel en doe het rustig aan! Vooral in het begin!

Doe het wanneer je er klaar voor bent en have fun!
juniboy
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Jongen15 » 08 jan 2017 01:52
Ik heb al verschillende keren vibrators in mijn komt gestopt
En dat voelde heerlijk. Maar als ik met een vriend wou neuken deed het pijn terwijl de vibrators veel langer en breder zijn dan de lul van mijn vriend die ook 15 is
Weet iemand miss hoe dit kan?
Jongen15

Berichtdoor JFK » 09 jan 2017 16:08
Jongen15 schreef:Ik heb al verschillende keren vibrators in mijn komt gestopt
En dat voelde heerlijk. Maar als ik met een vriend wou neuken deed het pijn terwijl de vibrators veel langer en breder zijn dan de lul van mijn vriend die ook 15 is

mmmm..Ik zou het vreemd vinden dat een vaste dildo die bovendien groter is, geen pijn zou doen dan een flexibele, kleinere penis. Je gebruikt toch genoeg glijmiddel, denk ik?

Zou het dan gewoon niet aan de stress van het moment liggen? Omgaan met het idee dat je 'for real' bezig bent?
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Tim01 » 02 maart 2017 10:16
Ik heb al verschillende keren vibrators in mijn komt gestopt

Dat is een goede vraag, want dat heb ik ook voor...

een dildo van 20cm lengte gaat er probleemloos binnen, maar de penis van mijn partner... die moet eerst wat 'geholpen' worden... door langzaam heen en weer te bewegen, op mijn teken mag ie verder...

de stand met de benen omhoog vind ik persoonlijk het minst leuke, omdat je volledig 'gespannen' bent en de 'ontspanning' maw ver te zoeken is.
Het liefst van al 'berijd' ik mijn vriend, waarbij de top eigenlijk onder de bottem ligt...

Soms doen we het ook in zijlig... maar dan gaat ie zo diep niet, maar tis wel stimulatievatbaar.

De eerste maal dat je anaal wenst genomen te worden, ... doe het niet omdat het moet. Voel je niet verplicht. Als de 'top' zegt tegen je dat het geen pijn doet, bijt hem maar in zijn tong,... das een leugen. Zeker als hij het droog doet en radicaal met 1 beweging binnendringt. Je moet het maw op je eigen tempo doen. Als je denkt van: 'shit, dit doet pijn' stop er dan mee, ga je ook niet verontschuldigen. Als je denkt van: "dit moet echt" dwing de neuker er dan toe, dat hij niet verder gaat, dan de snelheid dat jij wil. Traag beginnen, traag naar binnen. Gebruik veel vocht (glijmiddel/speeksel) zowel op de penis als de sluitspier.

Ben je nog jong en niet gesetteld, weet je niet zeker dat het voor eeuwig en altijd zal duren en heb je geen HIV-test ondergaan = condoom!
Tim01
New user
New user

Berichtdoor happyperson » 07 apr 2017 17:25
Hey allemaal

Tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben, maar dit wilde ik toch even delen... Anoniem dan wel.
Gisteren heb ik voor de eerste keer gebottomd, hoera!!
Ok nee, ik vertel dit gewoon omdat daardoor ik nu kan zeggen dat mensen geen schrik moeten hebben om het te proberen.

Ik heb altijd geprobeerd dat af te houden, was altijd bang dat dat niet goed ging gaan of pijn ging doen en dat zorgde ervoor dat het veel minder leuk was om seks te hebben in het algemeen, omdat ik wist dat ik niet alles kon doen en dan ook zenuwachtig was dat de andere persoon hier wel om zou vragen.
Gisteren heb ik dan toch mijn angsten overwonnen en daar ben ik heel blij om. Eigenlijk deed het helemaal niet veel pijn en ging het bijzonder vlot voor de eerste keer. Natuurlijk zal dat ook verschillend zijn bij elke individuele persoon, maar ik zou toch zeggen dat het niet nodig is om bang te zijn.
Met wie je dit wilt doen, maakt niet echt uit, zolang het maar iemand is die je kan vertrouwen. En bovenal: DOE HET VEILIG!!!

Veel plezier ;)
Happyperson
happyperson

27 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit