ontmaagd worden

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
27 berichten • Pagina 1 van 21, 2

ontmaagd worden

Berichtdoor jongen19jaar » 15 nov 2013 19:57
Hey, had even een vraagje:

Wat is het beste standje om mee te starten bij de ontmaagding?

En hoe zijn jullie ervaringen met betrekking tot pijn bij de ontmaagding als bottem dan?

En kan iemand beschrijven hoe het voelt om geneukt te worden, als de pik erin en eruit gaat, maar niet gwn zeggen lekker, maar echt proberen beschrijven :s

thanks,

xxxxxx
jongen19jaar

Re: ontmaagd worden

Berichtdoor Samotex » 15 nov 2013 20:39
Ik moet zeggen: ben nog niet zo vaak bottom geweest en de voorbereiding was ook niet ideaal.
Het voelde alsof er iets naar binnen werd gebracht dat er niet hoorde. Pijn is nog iets anders, maar het was ook niet echt aangenaam. Nadien voelde het alsof een deel van mijn lichaam er was uitgehaald, zo'n hol gevoel.

Denk wel met een betere voorbereiding, glijmiddel,...dat het allemaal beter loopt.
Samotex
Senior user
Senior user

Geslacht: Man

Berichtdoor JFK » 18 nov 2013 10:53
Alvast zeker ontspannen. Echt relax zijn...Dat is al heel wat.

En een goed 'voorbereiding' is inderdaad ook belangrijk. Genoeg glijmiddel, voorspel met rimmen, vingeren,...Geleidelijk aan opbouwen.
Niet meteen boem-erin. Als je begrijpt wat ik bedoel. :wink:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor raskolnikow » 18 nov 2013 16:06
jongen19jaar schreef:Hey, had even een vraagje:

En hoe zijn jullie ervaringen met betrekking tot pijn bij de ontmaagding als bottem dan?

En kan iemand beschrijven hoe het voelt om geneukt te worden, als de pik erin en eruit gaat, maar niet gwn zeggen lekker, maar echt proberen beschrijven :s

thanks,

xxxxxx

Waarom moet je zo nodig ontmaagd worden, anaal dan nog?
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow
Relnicht van het jaar 2016

Berichtdoor Samotex » 18 nov 2013 16:07
Rimmen vind ik één van de vreselijkste dingen die er bestaan.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor Liro » 18 nov 2013 16:37
raskolnikow schreef:Waarom moet je zo nodig ontmaagd worden, anaal dan nog?

Misschien wil hij dat proberen met zijn vriend of zo? Zo vreemd is dat toch niet?

Samotex schreef:Rimmen vind ik één van de vreselijkste dingen die er bestaan.

:mrgreen: ik snap wel waarom. Ben er nu ook niet bepaald fan van. Na een uitgebreide douche of zo?

OT: ehm je stelt wel een heel plastische vraag eigenlijk.. ik ben precies niet zo geneigd om dat hier even plastisch te gaan beantwoorden :)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
Liro
Senior user
Senior user

Leeftijd: 33

Berichtdoor fabio » 18 nov 2013 17:12
raskolnikow schreef:
jongen19jaar schreef:Hey, had even een vraagje:

thanks,

xxxxxx

Waarom moet je zo nodig ontmaagd worden, anaal dan nog?

is dat nu zo raar? dat is toch hetzelfde dan als een meisje vraagt hoe dat voelt, is dat ook raar dan? ik wil dat ook ze, en ik vraag me ook af hoe het voelt...
ik denk dat het in het begin wat pijn zal doen maar dat het dan wel lekker zal zijn, al kan ik dan nog niet beschrijven (zoals gevraagd) HOE het dan werkelijk voelt...
maar als het niet lekker is zou niemand het doen denk ik... :p

grtz
Fabio
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Furie » 18 nov 2013 17:32
fabio schreef:dat is toch hetzelfde dan als een meisje vraagt hoe dat voelt, is dat ook raar dan?

Bij seksuele opwinding wil een meisje vaginaal gepenetreerd worden, nooit anaal. Dat is biologisch zo geregeld met het oog op voortplanting, denk ik.
De gedachte aan anale penetratie kan bij extreem seksuele opwinding wel eens door het hoofd gaan, als het vaginale gaatje maar niet wordt opgevuld, maar dat lijkt me in de praktijk écht niet te doen.
Ik weet nog dat ik als kind zetpillen kreeg bij koorts of constipatie, en zelfs dat voelde alsof er iets naar binnen in de anus ging dat er niet hoorde, laat staan dat er een dikke opgewonden penis binnen glijdt. Dus nee dank u, ik wens geen zelfverminking. Gene zever en met alle respect voor gays, ik heb nooit begrepen hoe mensen zich tot anale penetratie forceren en er daadwerkelijk door mee gaan.
Furie
New user
New user

Berichtdoor JFK » 18 nov 2013 17:39
Furie schreef: ik heb nooit begrepen hoe mensen zich tot anale penetratie forceren en er daadwerkelijk door mee gaan.

Vanuit je visie als heterovrouw ja...

Maar er al eens aan gedacht dat anale penetratie voor een man enorm opwindend is? De prostaat weet je wel....
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Sylvan » 18 nov 2013 17:40
er was ooit een site met seksposities met venten in hun zwembroek, helaas vind ik die niet terug en andere foto's kan ik hier niet linken aangezien ze expliciet zijn.
anyway: de beste positie's zijn allebei op je zeide liggen of missionaris (met je benen in de lucht natuurlijk)
de eerste postitie omdat je lief dan zo diep niet kan gaan, de tweede omdat je dan meer kunt tegenhouden met je benen en de diepte zelf kan controleren.
de absoluut beste positie is wrs cowgirl. de top ligt neer en jij zit op zijn penis en 'berijd' hem. dan kun je zelf beslissen hoe diep en hoe snel het gaat

Samotex schreef:Rimmen vind ik één van de vreselijkste dingen die er bestaan.

alle seks is vies, daar moet je je een beetje over zetten

raskolnikow schreef:Waarom moet je zo nodig ontmaagd worden, anaal dan nog?

omdat dat nu eenmaal de verwachting is bij gay sex. en als hij dat wil dan mag hij dat, het is de bedoeling dat we hier mensen helpen met hun vragen, niet zitten oordelen over die vragen

OT terug:
de eerste keer kan dat wel pijn doen, zeker als de penis van uw sekspartner aan de grote kant is. het beste middel is veel glijmiddel, veel voorbereiding (rimmen, vingeren) en ook gewoon op je gemak zijn. denk eraan dat andere mannen een volledige arm in hun kont krijgen zonder enige pijn. als je gewoon ontspannen bent krijg je heus wel een penis erin zonder pijn.

het gevoel?
goh verwacht niet onmiddelijk dat de eerste keer het beste gevoel op de wereld gaat zijn. voor sommige is dat wel zo, anderen moeten een beetje ervaring hebben voor het begint met goed te voelen.

nog een laatste tip: vinger jezelf al eens onder de douche ofzo, als je je eigen lichaam goed kent zal het al veel vlotter lopen
what kind of man loves like this?
Sylvan
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor fabio » 18 nov 2013 17:47
Furie schreef:
fabio schreef:dat is toch hetzelfde dan als een meisje vraagt hoe dat voelt, is dat ook raar dan?

Bij seksuele opwinding wil een meisje vaginaal gepenetreerd worden, nooit anaal. Dat is biologisch zo geregeld met het oog op voortplanting, denk ik.
De gedachte aan anale penetratie kan bij extreem seksuele opwinding wel eens door het hoofd gaan, als het vaginale gaatje maar niet wordt opgevuld, maar dat lijkt me in de praktijk écht niet te doen.
Ik weet nog dat ik als kind zetpillen kreeg bij koorts of constipatie, en zelfs dat voelde alsof er iets naar binnen in de anus ging dat er niet hoorde, laat staan dat er een dikke opgewonden penis binnen glijdt. Dus nee dank u, ik wens geen zelfverminking. Gene zever en met alle respect voor gays, ik heb nooit begrepen hoe mensen zich tot anale penetratie forceren en er daadwerkelijk door mee gaan.

ik wil toch nog effe reageren:
ik bedoel maar dat anale sex nu eenmaal iets is dat veel homo's willen... er zijn natuurlijk homo's die dat niet willen omdat ze het vies/pijnlijk/... vinden, maar het is iets heel normaal...
om het dan nog eens te hebben over die zetpillen, die gebruik je als kind... sex heb je dan nog niet denk ik... en het is volgens mij wel de bedoeling dat als je ontmaagd wordt er niet ineens iemand zijn 'dikke opgewonden penis' binnen duwt... het is volgens mij de bedoeling om eerst wat te laten wennen...
Anale penetratie is niet ongewoon en is zeker niet raar... ik ken zelfs een hetero die me heeft verteld dat hij zich soms anaal vingert... en ik denk dat er een heleboel mensen (homo's en hetero's, jongens en meisjes) dat ook doen... en als je anaal vingeren geil vind denk ik dat de stap naar anale penetratie snel gemaakt is. dus ik denk niet dat het allemaal zo vreemd is
Ten slotte zou ik nog dit willen zeggen: sommige mensen vinden dingen lekker/opwindend die andere mensen als 'turn-off' beschouwen, het is een kwestie van persoonlijke voorkeur... de ene vind pijpen een geil idee, de ander walgt ervan... er moet respect zijn voor beide kanten, aangezien het deel uitmaakt van wie ze zijn... en als jongen19jaar dat nu graag eens wil proberen dan mag hij dat en mag hij zeker hier om raad/hulp/... vragen, daar zou iedereen respect voor moeten hebben

Groetjes
Fabio
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Berichtdoor Furie » 18 nov 2013 17:47
JFK schreef:

Maar er al eens aan gedacht dat anale penetratie voor een man enorm opwindend is? De prostaat weet je wel....

Om na 18 jaar anale penetratie een speciale pamper te moeten dragen door een uitgeholde anus ?
Ieder z'n ding uiteraard en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken met welke nadelen hij/zij opgescheept wil zitten in het leven.
Furie
New user
New user

Berichtdoor JFK » 18 nov 2013 17:50
Furie schreef:Om na 18 jaar anale penetratie een speciale pamper te moeten dragen door een uitgeholde anus ?
.

:roflmao:

Wat zeg jij nu allemaal? je weet heel veel van anatomie moet ik zeggen. :lol:

Dit mag meedoen bij de verkiezing van 'Forumquote van het jaar'.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Sylvan » 18 nov 2013 17:55
Furie schreef:
JFK schreef:

Om na 18 jaar anale penetratie een speciale pamper te moeten dragen door een uitgeholde anus ?
Ieder z'n ding uiteraard en ieder moet maar voor zichzelf uitmaken met welke nadelen hij/zij opgescheept wil zitten in het leven.

ik kan je verzekeren dat zolang je niet vaneerste keer een megagrote verkeerskegel in uw gat duwt je daar geen last van hebt. iemand die veel yoga doet valt ook niet uit elkaar. de kringspier is een SPIER. net zoals alle spieren kun je die trainen en beschadigen als je verkeerd traint
what kind of man loves like this?
Sylvan
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor fabio » 18 nov 2013 18:01
Furie schreef:Om na 18 jaar anale penetratie een speciale pamper te moeten dragen door een uitgeholde anus ?

haha, dat is wel echt een zinloos argument...
1)je anus gaat niet open blijven staan door eens anale sex te hebben (ook niet na 18jaar) gewoon altijd voorzichtig zijn en luisteren naar wat je lichaam zegt
2) ik denk niet dat er nadelen zijn, zolang je het zelf graag hebt

OT: jongen19jaar, maak je geen zorgen over wat gezegd wordt, als je jezelf al eens hebt gevingerd en je vond dat lekker lijkt het me dat het voor anale ontmaagding wel los zal lopen
En als je dit doet met iemand die van je houdt zal hij er wel rekening mee houden dat het de eerste keer is :)
gewoon genieten dus :)

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Berichtdoor Disco Trut » 18 nov 2013 19:42
Furie schreef:

Kan je me even meegeven waar je de steun voor jouw stelling haalt? Ik heb misschien teveel heterovriendinnen en -kennissen die graag over seks praten, maar ik kan zo een vijftal meisjes opnoemen die wél anaal gepenetreerd willen worden bij "seksuele opwinding". En dat zijn er vijf die dat expliciet ter sprake hebben gebracht, er zijn er vast nog wel meer.

Ik ga hier geen advies geven wegens een stuitend gebrek aan ervaring, maar ik ben er zeker van dat de hier aanwezige homo's die van anale seks houden prima tips kunnen geven.

En tot slot, aan mevrouw Furie: Ik begrijp écht niet wat jij zo geweldig fijn vindt aan op een holebi-forum rondstruinen met als enige doel zoveel mogelijk mensen provoceren. Voor zo'n gedrag bestaat een mooi Engels woord dat ik niet ga gebruiken, maar ik zou je toch willen aanraden om je misschien eventjes te bezinnen over je aanwezigheid hier.
Laatst bijgewerkt door Disco Trut op 18 nov 2013 20:07, in totaal 1 keer bewerkt.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor fabio » 18 nov 2013 19:50
Disco Trut schreef:
Furie schreef:

Kan je me even meegeven waar je de steun voor jouw stelling haalt? Ik heb misschien teveel heterovriendinnen en -kennissen die graag over seks praten, maar ik kan zo een vijftal meisjes opnoemen die wél anaal gepenetreerd willen worden bij "seksuele opwinding". En dat zijn er vijf die dat expliciet ter sprake hebben gebracht, er zijn er vast nog wel meer.

Ik ga hier geen advies geven wegens een stuitend gebrek aan ervaring, maar ik ben er zeker van dat de hier aanwezige homo's die van anale seks prima tips kunnen geven.

En tot slot, aan mevrouw Furie: Ik begrijp écht niet wat jij zo geweldig fijn vindt aan op een holebi-forum rondstruinen met als enige doel zoveel mogelijk mensen provoceren. Voor zo'n gedrag bestaat een mooi Engels woord dat ik niet ga gebruiken, maar ik zou je toch willen aanraden om je misschien eventjes te bezinnen over je aanwezigheid hier.

ik wou dat hier een 'vind ik leuk'-knop was
goed gezegd!

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Berichtdoor jongen19jaar » 18 nov 2013 20:25
Hey allemaal,

wat een reacties zeg :o

ik heb het hier gwn gepost omdat ik me dingen afvraag , niet om slecht over te komen ofzo.
ik wil inderdaad dingen met mijn vriend dan , als ik ooit uit de kast geraak :o , uitproberen , waaronder ook anale seks ;)

groetjes
x
jongen19jaar

Berichtdoor Sal » 18 nov 2013 22:32
O boy! Sommige antwoorden zijn echt zo goed!

Maar goed, om iets te beschrijven moet je het beleven.
En best in een omgeving waar je zelf nog de controle in handen hebt.
Dus je eerste doel is je geen zorgen maken om wat er gaat gebeuren maar eerder met wie je het wil delen.
Hebben jullie beide een goede verstandhouding, dan is het tijd om de volgende stap te zetten.
En hier komt het volledig op gevoel aan.
Zit er iets niet goed wees dan niet bang om het te zeggen aan je partner/sexbuddy.
En voor de rest is het wat experimenteren...

Tot alles ietsje vlotter gaat en je er uiteindlijk kan van genieten. (niet dat dit eeuwen duurt :wink: )

Cheers
"When you possess light within, you see it externally." ~ Anais Nin

Afbeelding
Sal
New user
New user

Leeftijd: 28

Berichtdoor raskolnikow » 18 nov 2013 23:00
Sylvan schreef:omdat dat nu eenmaal de verwachting is bij gay sex. en als hij dat wil dan mag hij dat, het is de bedoeling dat we hier mensen helpen met hun vragen, niet zitten oordelen over die vragen

De reden waarom ik die vraag stelde was juist om de aanname, dat homoseks anale seks veronderstelt, ter discussie te stellen. Ik merk dat homojongeren die geen ervaring hebben - en de topicstarter wekt al enkele weken de indruk een volkomen newbie te zijn - soms denken dat het "zo hoort", met als gevolg dat ze er redelijk onbekookt mee beginnen, hoewel ze misschien liever iets anders zouden willen doen.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow
Relnicht van het jaar 2016

27 berichten • Pagina 1 van 21, 2

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit