Groepsseks/Orgie/Sex party

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Gasquet
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Groepsseks/Orgie/Sex party

Bericht door Gasquet » 24 mar 2016 10:59

JFK schreef: 4. Mijn bedenking met seksfeestjes thuis is dat het vaak drugsfeestjes zijn (de zogenaamde 'chems') Dat is wel oppassen....Eerst en vooral zit je met het drugsrisico en ten tweede houdt het vaak risicovolgedrag in vanwege de invloed van drugs. Het is niet omdat je de 'mensen kent' dat ze daarom veilig zijn. Gezond kritisch zijn en je verstand niet verliezen in zo'n situaties.
Dit!
Ik zou vooraf ook goed nadenken waar je je grenzen wilt leggen zodat je in the heat of the moment geen dingen doet waar je eventueel spijt zou van krijgen. Als je toch besluit chems te nemen, tracht eraan te raken via je vaste dealer en niet zo maar iets aannemen van wat uiteindelijk vreemden zijn.

Vrijheid, blijheid, maar gebruik je verstand.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 24 mar 2016 11:42

Wat Gasquet zegt.
De zogenaamde geslotenheid van thuisfeestjes zorgt voor een vals gevoel van veiligheid.

Besef ook dat chemsex een enorm groot risico inhoudt op vele vlakken.
In de UK is het echt al een 'plaag' aan het worden in de gayscene en weegt het op het gezondheidsbeleid.

Onlangs was er op de BBC een interessante reportage over, voor wie het interesseert.
Fluctuat nec mergitur

Gastjen

Bericht door Gastjen » 11 apr 2016 19:01

JFK schreef:
4. Mijn bedenking met seksfeestjes thuis is dat het vaak drugsfeestjes zijn (de zogenaamde 'chems') Dat is wel oppassen....Eerst en vooral zit je met het drugsrisico en ten tweede houdt het vaak risicovolgedrag in vanwege de invloed van drugs. Het is niet omdat je de 'mensen kent' dat ze daarom veilig zijn. Gezond kritisch zijn en je verstand niet verliezen in zo'n situaties.
Zoiets ga je in een sauna of een club veel minder hebben.
Je bedenking of een ervaring? En tout cas, mijn ervaringen spreken dat tegen. Drugs zijn een persoonlijke keuze, zo heb ik het nog nooit geprobeerd en ben dat ook niet van plan. Zo'n homeparty heb ik wel al geprobeerd, was er heel tevreden over. Knapper volk dan dat je op zo'n grotere evenementen bijeen zou krijgen, maar toegegeven enkelingen hadden wellicht wel een bepoederde neus. Al ben ik van mening dat ik daar dan zelf geen last van heb.
En laten we van condooms een gewoonte maken aub ;-) zo vervelend zijn ze nu ook weer niet. Veilig is heilig en geilig!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 12 apr 2016 09:44

Als jij je goed voelt bij homeparties, dan is dat goed voor jou he. :groovy: Ieder zijn ding. 8) Vrijheid, blijheid. Ik wou gewoon wijzen op de mogelijke gevaren ervan die er ook wel zijn. De groepsdruk is er ook groter.

Trouwens, dat je op grote events niet zoveel knap volk kan samenbrengen als op een homeparty spreek ik wel tegen. :D Events trekken een heel Europees ( en zelfs verder) publiek aan.
Het is echt een partycircuit, waarbij je niet blijft hangen onder-de-kerktoren.
Fluctuat nec mergitur

Plaats reactie