Hoe reageert jouw lichaam wanneer jij je crush ziet?

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
97 berichten • Pagina 5 van 51, 2, 3, 4, 5

Re: Hoe reageert jouw lichaam wanneer jij je crush ziet?

Berichtdoor Chocopot » 16 jan 2014 12:15
United schreef:Een warme gloed van aan mijn tenen tot aan mijn oren, even niet weten wat zeggen en dan komt er spontaan een kleine glimlach
(al denk ik soms achteraf dat het geen kleine glimlach was, maar dat het leek alsof mijn mond stuiptrekkingen ofzo had...kwestie van niet weten hoe nu "gewoon" proberen te glimlachen) :awkward:

Dat soort glimlachen heb ik ook en ik merk snel dat het een niet normale glimlach is omdat mijn kaken beginnen pijn te doen na een eindje :lol:
Spoiler! :
Verder krijg ik kriebels in mijn onderbuik, op die momenten ben ik heel blij dat ik geen man ben. Zou wel vaak genante momenten opleveren denk ik. :P
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
Chocopot
Senior user
Senior user

Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Pancake » 09 feb 2014 15:15
Ik weet niet hoe het komt, maar het is net alsof in mijn lichaam een radar zit, die hem telkens weet te vinden. Dan sta ik bijvoorbeeld te praten met vrienden en kijk ik heel even de andere kant op, en BAM daar staat hij. Exact op de plek waar ik voor een milliseconde naar kijk.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Gneiss » 10 feb 2014 00:36
Bij mij hangt dat ervan af. :) Mijn huidige crush is iemand waar ik vrij goed bevriend mee ben en die ik vaak zie. Ik krijg het nog steeds warm als ik bij hem ben en heb moeite om hem niet gewoon aan te gapen als de Sint-Pietersbasiliek maar ik voel me wel op mijn gemak bij hem. Enkele jaren terug was ik verliefd op iemand die ik niet zo goed kende en die ik maar af en toe aansprak. Bij hem werd ik zo zenuwachtig! Maar niet op een volledig onaangename manier. :p
Gneiss
New user
New user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Laynee » 22 jul 2014 18:35
*foutje*
Go with the flow.
Laynee
**BANNED**

Berichtdoor Roslin87 » 02 okt 2014 12:22
Chocopot schreef:
Spoiler! :
Verder krijg ik kriebels in mijn onderbuik, op die momenten ben ik heel blij dat ik geen man ben. Zou wel vaak genante momenten opleveren denk ik. :P

Echt wel! Echt wel! Ik krijg het ook nog eens warm erbij. Alsof in een keer de verwarming op een veel te hoge temperatuur staat. :blush:
Roslin87
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Indie » 26 nov 2014 23:43
Vanille schreef:Oh nog eentje! Misschien eerder hoe mijn geest reageert op haar aanwezigheid, maar toch;
Een zeer verward gevoel (misschien zelfs een beetje vergelijkbaar met manische depressiviteit!):
Het ene moment ontzettend gelukkig als je bij haar bent, als ze grapjes maakt, als het oogcontact langer duurt dan in principe noodzakelijk zou zijn, ... en het andere moment heel droevig, omdat je het gevoel hebt dat het waarschijnlijk toch nooit iets wordt, omdat je merkt dat zij wél oplet tijdens de les terwijl jij heel de tijd naar haar staart en ze geen enkel ogenblik naar jou opkijkt, omdat jíj altijd degene bent die het gesprek opstart en zij jou dus toch niet zó bijzonder vindt of omdat je dacht dat heel het gedoe net in een stroomversnelling zou komen en plots alles weer lijkt zoals het daarvoor was...

Herkenbaar.
Daar komt dan ook nog eens bij dat ik me vaak passief voel wanneer ze in mijn buurt is. Ik verlies dan alle concentratie.
Indie
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Hades » 07 dec 2014 16:36
Pancake schreef:Ik weet niet hoe het komt, maar het is net alsof in mijn lichaam een radar zit, die hem telkens weet te vinden. Dan sta ik bijvoorbeeld te praten met vrienden en kijk ik heel even de andere kant op, en BAM daar staat hij. Exact op de plek waar ik voor een milliseconde naar kijk.

Dit ken ik. En dan net op dat moment kijkt ie ook, terwijl je net niet wil dat zoiets opvalt omdat dat niet mag. Echt niet (niet wederzijds en zo).

Maar ik herinner me alvast vooral van de eerste keer dat als ik half mijn bord kon leegeten, het al veel was. En dan kan ik redelijk ongemakkelijk overkomen als ik met hem probeer te praten, al kan ik al blij zijn dat het mij lukt. Maar ja, zo een grote prater ben ik niet...
Hades
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 29

Berichtdoor LumpySpacePrince » 15 dec 2014 01:46
Vraag me niet waarom: Woede :P
Gevolgd door van die typische 'steljevoorwijtweesamen' gedachten XD
Totdatcje beseft 'Ik kijk hem al twee minuten aan zonder iets te zeggen..awkward' XD
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 16

Berichtdoor -Matteo- » 22 mei 2016 19:15
Dan huil ik als een wolf en krab achter mijn oren met een blik van 'haba haba!' :mrgreen: (just joking)
Dat hangt van moment af. Als ik ermee zou praten, dan maak ik ermee grappen en kijk hem heel even doordringend aan en voel dan kriebels en ga onopvallend met mijn ogen hem van kop tot teen 'keuren' en als hij me daarop betrapt met een ondeugend blik a la 'ja ja!' dan zou ik glimlachen en hem uitdagend met pretoogjes aankijken terwijl ik met mijn tong klak of met mijn tong tussen mijn voortanden fractie van een seconde heen en weer beweeg.
-Matteo-

Berichtdoor Thor » 22 mei 2016 19:48
Vlinders in de buik, maar ik ga hem eerder voorzichtig benaderen en nagaan of hij wel betrouwbaar is.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor -Matteo- » 31 mei 2016 16:32
Afbeelding
-Matteo-

Berichtdoor Kleerkastkast » 31 mei 2016 19:22
Spoiler! :
-Matteo- schreef:Afbeelding

AHAAHHA Alex bae <3

OT: Euhm, wat gebeurde er bij mij? Ik kreeg een warm en blij gevoel en wou haar gewoon knuffelen en vastpakken en aanraken en sklfjms ^.^
I'll tear you down
I'll make you bleed, eternally
Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 22

Berichtdoor AC18 » 31 mei 2016 20:52
De laatste keer dat ik mijn crush zag viel ik bijna flauw (serieus), omdat hij plots heel dicht in de buurt stond en ik het niet eens doorhad
AC18
New user
New user

Berichtdoor Roslin87 » 01 jun 2016 11:16
Iedere keer ...

Spoiler! :
Afbeelding
Roslin87
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Nora79 » 02 jun 2016 11:08
:roflmao:
Dat zou ik u wel eens willen zien doen ! 1 van de grappgste reacties haha! Samen met die van Roslin 87 ! :roflmao:

Roslin87 schreef:Iedere keer ...

Afbeelding

-Matteo- schreef:Afbeelding
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38

Berichtdoor Galaika » 14 okt 2017 11:19
Ik doe echt gestoord dan. Probeer zo snel mogelijk te wandelen, duw tegen mijn vriendinnen aan, wil zo 'mooi' mogelijk zijn maar stress me altijd helemaal dood. Als ik neerzit begint mijn been helemaal te trillen van de stress. Ook heb ik 2 keuze's: of ik blijf de hele tijd naar haar kijken, of ik vind de grond plots prachtig en hoop dat ik zo klein mogelijk ben (Laat dat even moeilijk zijn met mijn 1m70 of nog hoger). Nadat ik haar gezien heb kan ik me 3 lesuren niet concentreren en dan is de volgende pauze, zie ik haar nog eens en kan ik me alweer de volgende 3 lesuren niet concentreren. En zo gaat het heel de dag opnieuw.
Galaika
New user
New user

Leeftijd: 12

Berichtdoor Nyandere » 22 okt 2017 05:48
Ik wil d'r gewoon doodknuffelen.
Don't mess with the Ness
Nyandere
New user
New user

Leeftijd: 31

97 berichten • Pagina 5 van 51, 2, 3, 4, 5

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit