Wat vind je leuk bij jezelf/waar baal je 't meest van

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Astronaut Batman
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Wat vind je leuk bij jezelf/waar baal je 't meest van

Bericht door Astronaut Batman » 15 jun 2013 01:01

Haar. Overal haar. En dat krult of doet idiote dingen terwijl het normaal zou moeten doen. Maar anderzijds is quasi iedereen juist dolenthousiast erover, dus dat is dan wel iets positief.

Ik heb schoenmaat 49. Thankgod kick ik op sneakers en draag ik niets anders, dus ik heb online meestal nog wel een beetje keuze. Een orthopedische chirurg grapte ooit dat hij anders 2cm van elke teen kon amputeren, soms overweeg ik dat als ik in een winkel sta. :(

SingingInTheRain
Regular user
Regular user

Bericht door SingingInTheRain » 28 jun 2013 10:35

Eerlijk ?! Wel, dan toch wel mijn scherpe jukbeenderen, mijn slanke taille, mijn lange benen, mijn schouders, mijn lippen, mijn haar. Bij mijn persoonlijkheid mijn inventiviteit, mijn gevoel voor mode en stijl, mijn anders-zijndheid.

Wat ik niet leuk vindt is dat ik nog niet gespierd genoeg ben, dat ik onhandig kan zijn op de meest slechte momenten, heel onhandig zelfs met woorden dat het geen steek houdt, dat ik niet spontaan genoeg ben, dat ik te verlegen ben, dat mijn kont niet strak genoeg is, dat ik dunne armpjes heb, mijn voeten, mijn huid kan beter en mooier, mijn conditie, dat het moeilijk is om er goed uit te zijn, dat ik op een of andere reden moeilijk ben om op een foto er goed uit te zien, etc.

Oscar
New user
New user

Bericht door Oscar » 02 jul 2013 14:23

Ik baal van mijn lengte, er hadden wel een paar centimeters bij gekund.
En ik baal ervan dat ik er jonger uitzie dan ik ben, denk ik.

Voor de rest best wel tevreden met mezelf.
Let's finish what we've started, so nothing is left undone.

SingingInTheRain
Regular user
Regular user

Bericht door SingingInTheRain » 02 jul 2013 15:19

Oscar schreef:En ik baal ervan dat ik er jonger uitzie dan ik ben, denk ik.
Nu baal ervan, later niet meer, dan baalt idereen er oud uit te zien ;)

Schulle
New user
New user

Bericht door Schulle » 02 jul 2013 16:03

Ik heb ook een jong uiterlijk. Ik trek mijzelf altijd op aan het feit dat ik er op mijn 40ste hopelijk er nog zo jong ga uitzien als Peter van de Veire en soortgenoten :p

Verder vind ik het leuk dat ik groot ben en vrij dik haar heb.
Everybody's journey is individual. If you fall in love with a boy, you fall in love with a boy.

Blog over mijn coming out: http://2werelden1leven.blogspot.be/

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 02 jul 2013 18:16

Ik heb een ingetrokken borstbeen, en bij zware fysieke inspanningen heb ik daar toch wel een beetje last van. Om nog maar te zwijgen van mijn borstputcomplex. Dus dat had ik toch liever anders gewild.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

boekenwurmpje
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door boekenwurmpje » 23 jul 2013 13:00

Ik ben over het algemeen gesproken best tevreden over mijn lichaam,ik heb er in elk geval geen complexen over. Het is ook allemaal wel in proportie. als ik dan toch iets zou moeten zeggen,zou ik zeggen misschien iets grotere borsten had leuk geweest. Maar nu ook weer niet in die mate dat ik me ongelukkig over mijn b cupje voel

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 23 jul 2013 14:33

Leuk:
- Het feit dat ik snel bruin

Niet:
- Altijd het goede willen zien in de verkeerde mensen, terwijl ik ergens wel weet dat ze niet zijn wie ze lijken, ik probeer toch altijd hun goede kant te zien, wat zorgt voor veel teleurstelling..
- De verkeerde mensen een tweede, misschien wel derde of vierde kans geven.
- Dat ik met mijn haar niks deftigs kan aanvangen, zelfs als ik het stijl dan zie je het na een uur niet meer, als ik het krul dan zijn die krullen er in 2 minuten alweer uitgezakt, behalve met een hele bus haarlak.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 24 jul 2013 11:21

Hoewel dat ik er de laatste jaren zelf grapjes om maak vind ik mezelf te klein. 1m70 had ideaal geweest, dat is dus 10cm minder dan was het nu is.

Voor de rest ben ik wel tevreden over mezelf.
every new beginning comes from some other beginning's end

United
New user
New user

Bericht door United » 24 sep 2013 23:11

ghoh leuk :)
- steeds het positieve proberen te zien
- veel geduld
- kan meestal wel goed overweg met verschillende karakters
- zeg steeds hoe het zit en draai niet rond de pot

niet leuk
- onzeker over mezelf
- te goed willen doen waardoor ik me soms te veel laat doen
- een paar fysieke kenmerken, maar daar ben ik mee aan het leren leven en aan het werken :)
“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 25 sep 2013 13:09

Leuk aan mezelf: mijn donker hoofdhaar

Minder leuk aan mezelf: donker haar op andere plaatsen :D al valt dat nog wel mee en te controleren met een trimmer :p + kleine handen

Qua karakter: zowel positief als negatief: soms erg koppig, geduldig, ik probeer mensen altijd te begrijpen
What does the Fox say?

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 27 sep 2013 22:04

Waar ik over baal: mijn te smal lichaam, wat leidt tot een eigenlijk te laag gewicht (61-65kg voor 1m80) terwijl ik dus eigenlijk 10kg meer moet wegen, en het feit dat ik bijzonder snel vet verbrand. Velen zeggen dan: wees content! Anderen zeggen: meer eten! Ge moet ook weten wat ge wilt he, ik eet méér dan ik wil! :roll:

Wat ik leuk vind: er wordt weleens gezegd dat ik een mooi euhm, zitvlak heb (laten we dat niet te hard doen opvallen). En over mijn ogen mag ik ook niet klagen, tenzij 's morgens soms!
En de handen en armen, als ze eens wat steviger tonen. Some day! :bid:

Fox is not my name
New user
New user

Bericht door Fox is not my name » 01 okt 2013 15:51

Hades schreef: En de handen en armen, als ze eens wat steviger tonen. Some day! :bid:
i.p.v. te bidden kan je er beter voor trainen :) en je krijgt er nog energie en kracht van ook - in theorie althans: ik ben juist met fitness begonnen en wordt en vaak vermoeiend van :p
What does the Fox say?

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 01 okt 2013 16:44

Fox is not my name schreef:
Hades schreef: En de handen en armen, als ze eens wat steviger tonen. Some day! :bid:
i.p.v. te bidden kan je er beter voor trainen :) en je krijgt er nog energie en kracht van ook - in theorie althans: ik ben juist met fitness begonnen en wordt en vaak vermoeiend van :p
Ik ben er al een maand mee bezig ;)

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 01 okt 2013 17:47

Fox is not my name schreef: i.p.v. te bidden kan je er beter voor trainen :) en je krijgt er nog energie en kracht van ook - in theorie althans: ik ben juist met fitness begonnen en wordt en vaak vermoeiend van :p
Yeah dat werkt dus niet altijd hoor. Ik doe nog wel redelijk veel, maar spieren krijg ik amper..
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 02 okt 2013 03:27

Ik baal dat ik niet meer weet wat ik leuk vind van mezelf. Is dat een goed antwoord?

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 02 okt 2013 16:12

Balen: mijn oren, mijn tanden, mijn huid die soms een identiteitscrisis heeft en denkt dat het schuurpapier is.

Leuk: mijn ogen. En da's dan ook alles dat ik leuk vind bij mijzelf.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 10 nov 2013 16:21

Leuk: mijn ogen. Ze zijn bruin,maar soms worden ze groen :)
Ook leuk: ik heb niet veel moeite om andere talen te leren. Sommige mensen durven echt geen andere taal spreken ( op school), terwijl ik dat best leuk vind.

Minder leuk: mijn gewicht, ik ben breed van nature maar wil beetje afvallen. Mijn huid steekt me ook vaak tegen :D En ook niet leuk: sommige mensen hebben de indruk dat ik zo bot en agressief leuk, maar ik denk dat dat is omdak ik altijd zo direct antwoord en mijn mening durf zeggen. Ik probeer mezelf dat af te leren, en dan ben je automatisch stiller, maar dan vragen ze zich af waarom je niets zegt :P Moeilijke situatie soms :)

padzo
Regular user
Regular user

Bericht door padzo » 27 nov 2013 10:17

Leuk:
mijn helderblauwe ogen, de vorm van mijn gezicht, mijn grootte, mijn vrolijke verschijning (zegt Men)
:ahem:

niet leuk: een lelijke moedervlek op mijn wang, dus ik wacht op volle baardgroei om die te verbergen. Eerlijk gezegd had ik liever zwart haar gehad, waarschijnlijk omdat Me dat in andere mensen meer aantrekt, en dan denk ik dat dat wederzijds moet zijn. Geen haar op mijn hoofd dat er echter aan denkt te kleuren.
daarnaast ben ik niet dik, maar mss wat mollig (vreselijk woord). Maar Ik zu wat meer kunnen sporten, ik ben gewoon van natuur wat breed. En dan zijn er van die mensen die veel meer eten dan mij die maar niet verdikken :angry:

Mockingjay
New user
New user

Bericht door Mockingjay » 10 dec 2013 19:18

padzo schreef: daarnaast ben ik niet dik, maar mss wat mollig (vreselijk woord). Maar Ik zu wat meer kunnen sporten, ik ben gewoon van natuur wat breed. En dan zijn er van die mensen die veel meer eten dan mij die maar niet verdikken :angry:
Mijn excuses, helaas is het niet zo tof als je zou denken want ik zou liever meer vet hebben zodat je mijn ribben niet meer kunt tellen... Werd daar vroeger zelfs om uitgelachen, de ene omdat hij dik is en de ander omdat hij mager is... Verder vind ik een vetjaagje wel tof, gewoon omdat dat mij zegt dat die persoon graag eet en ik dat ook doe. :-P Dik is natuurlijk anders.

OT: Lengte, euhm... :/

Niet leuk: Acne, lidtekens van acne, haarkleur en haar in het algemeen. Na een fietstochten ligt het zo lelijk overhoop... En daar kan ik niet aan ontsnappen omdat ik zo naar school moet.

En al die andere mensen die ondanks de fiets met prachtig haar aankomen. :cry2:
Lalala!

Gesloten