Wat vind je leuk bij jezelf/waar baal je 't meest van

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Wat vind je leuk bij jezelf/waar baal je 't meest van

Bericht door Springbal » 05 sep 2011 23:32

We hebben het al gehad over waar je bij anderen op afknapt of "ganz geil" wordt, maar wat vind je nu zelf leuk aan jezelf of wat vind je net minder leuk?

Ik vind mijn donkere, quasi Afrikaanse ogen zoals een ex-collega ze noemde best leuk
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Josie
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Wat vind je leuk bij jezelf/waar baal je 't meest van

Bericht door Josie » 06 sep 2011 00:12

Mijn lange donkere wimpers vind ik wel fijn... Mascara of iets anders van make-up zijn helemaal overbodig!

Voor de rest was ik toch graag wat groter geweest, het is gewoonweg niet handig om sommige mensen te knuffelen als je zo klein bent. En een klein beetje meer 'pak' zou er ook wel aan mij mogen zijn.
Je bent zó zot dat er krullen op je rug staan

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 06 sep 2011 10:54

Ik vind mijn ogen wel een positief punt. Ze hebben een mooie kleur en ze zijn soms een beetje "kinderlijk". Sommige mensen zeggen dat ik er daardoor soms ondeugend uitzie, en dat vind ik wel fijn :P
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 08 sep 2011 23:02

ik vind mijn kleine voeten eigenlijk best wel leuk (maatje 38). Alleen een beetje ambetant voor schoenen te vinden.

Zoom
Regular user
Regular user

Bericht door Zoom » 09 sep 2011 08:30

jorisje schreef:ik vind mijn kleine voeten eigenlijk best wel leuk (maatje 38). Alleen een beetje ambetant voor schoenen te vinden.
Die zijn klein! Ik vind mijn voeten minder leuk, die hebben maat 45 ... :)

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 09 sep 2011 08:53

jorisje schreef:ik vind mijn kleine voeten eigenlijk best wel leuk (maatje 38). Alleen een beetje ambetant voor schoenen te vinden.
Ik heb ook kleine voeten, maat 39... Maar ik heb eigenlijk nooit gedacht dat ik dat leuk vond. Misschien moet ik het dan ook als een positief punt zien :)
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Sistje
Regular user
Regular user

Bericht door Sistje » 09 sep 2011 10:17

Wow, mannen met een schoenmaat 38. Dat moet echt kut zijn om schoenen te kopen. :lol:

Bij mijzelf: Vervelend dat ik zo klein ben (1m69), samen met het feit dat ik enorm mager ben zie ik er altijd 3 jaar jonger uit dan ik werkelijk ben.

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 09 sep 2011 11:19

Sistje schreef:Wow, mannen met een schoenmaat 38. Dat moet echt kut zijn om schoenen te kopen. :lol:

Bij mijzelf: Vervelend dat ik zo klein ben (1m69), samen met het feit dat ik enorm mager ben zie ik er altijd 3 jaar jonger uit dan ik werkelijk ben.
ja, is idd zeer moeilijk om schoenen te vinden. Daar moet ik dus speciaal voor naar Antwerpen en die schoenen zijn peperduur.

Ach trost je met je 1m69, ik ben maar 1m65. Vind ik echt vervelend zeker omdat al mijn vrienden bijna 2m zijn.

Skipperke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skipperke » 09 sep 2011 11:22

Leuk aan mezelf vind ik het kleur van men haar, en men voeten, (ik hoor iedereen altijd klagen over hun tenen, maar vind bij mezelf dat er niet zoveel raar aan is)

Minder leuk aan mezelf vind ik mijn lengte, al zie ik er veel positieve dingen van in, maar het doet me wel jonger lijken dan ik in werkelijkheid ben.

dancinglife
New user
New user

Bericht door dancinglife » 09 sep 2011 11:40

Ik ben zeer gelukkig met mijn ogen,
ze hebben een mooie vorm en van dag tot dag veranderen ze ook wel eens van kleur (heel vreemd, ik weet het) van felblauw tot blauw met grijs of groen erbij.

Ik ben zeker niet groot (1 meter 64) en af en toe is dat wel vervelend, maar ik ben blij dat ik niet ver boven de anderen uit toren.

Waar ik niet zo gelukkig mee ben is mijn huid, die mocht zeker wel wat zuiverder zijn.

Zoom
Regular user
Regular user

Bericht door Zoom » 09 sep 2011 12:15

Ik vind mijn armen en handen best wel leuk. Ik heb grote handen, en mijn armen die zien er gewoon tof uit vind ik.

nomeis

Bericht door nomeis » 09 sep 2011 12:29

Ik vind mezelf leuk, ik heb wel lelijke voeten maar ja, zolang je niemand tegenkomt met een voetfetish is dat niet echt een probleem.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 09 sep 2011 12:50

Mijn haarkleur en ogen en neus en mond mogen er wel wezen.
Wat ik niet mooi vind, zijn mijn voeten/benen en zeker mijn tenen, de meeste vinden ze wel schattig.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 09 sep 2011 18:18

Ik vind mijn huid wel een minpunt, die is nogal vet. Ik betaal me blauw aan lotion :roll:

Mijn handen vind ik wel mooi, ook al zijn ze aan de binnenkant misschien niet zo mooi... Ik heb drummershanden. Kan niet anders, ik drum gemiddeld 2 uur per dag. Maar mijn vingers zijn wel lang en slank.

Zoom
Regular user
Regular user

Bericht door Zoom » 09 sep 2011 18:51

Na het scheren sta ik altijd in volle uitslag. Ik heb al van alles geprobeerd, verschillende scheermesjes, scheerschuim, after shave, crème, ... Echt niets helpt ... :kots:

nomeis

Bericht door nomeis » 09 sep 2011 20:41

Zoom schreef:Na het scheren sta ik altijd in volle uitslag. Ik heb al van alles geprobeerd, verschillende scheermesjes, scheerschuim, after shave, crème, ... Echt niets helpt ... :kots:
Trimmen.

Ik vind mijn haar wel leuk. Uniek. of zo

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 09 sep 2011 21:58

Sistje schreef:Wow, mannen met een schoenmaat 38. Dat moet echt kut zijn om schoenen te kopen. :lol:
Ja. Tussen twaalfjarigen in de kinderafdeling. Daarom dat ik maar drie paar schoenen heb (Vier met sandalen erbij.)

Wat ik leuk vind aan mezelf: mijn benen, mijn donkergrijze ogen, mijn altijd warme en droge handen. Verder ook mijn lichaamsbouw, ook al voldoet die aan geen enkel vroeger, huidig of toekomstig schoonheidsideaal en is het soms moeilijk om goed passende kleren te vinden. Gelukkig heeft niemand van jullie mij als zestienjarige gezien.

Eén complex staat hierboven, dat zal wel volstaan. :p

Oh ja, nog een pluspunt: mijn haar, ondanks algehele onhandelbaarheid en een ondefinieerbare kleur. Maar met het verstrijken van de jaren en het terugwijken van haarlijnen bij leeftijdsgenoten apprecieer ik het meer en meer.

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 09 sep 2011 22:03

Ik ben zeer tevreden met mijn lichaamsbouw in 't algemeen, en met mijn snelwerkend metabolisme, dat alles strak houdt :rock:

Ik heb het meeste last met de weerborstels in mijn haar, die ervoor zorgen dat er weinig mee aan te vallen als het ook maar iets te lang wordt, en ik vind ook dat ik lelijke voeten heb, maar ja, mooie voeten, bestaat dat? Ik betwijfel het.

xkeytje
Regular user
Regular user

Bericht door xkeytje » 09 sep 2011 22:36

Zoom schreef:
Als ik ergens laat in het seizon leuke schoenen zie, zijn de 'gemiddelde' maten vaak uitverkocht en staan de kleinste en grootste maten nog in de rekken... Hebben jullie dan geen geluk, of zie ik het verkeerd :P
Fell in love with this bright-eyed farmer's village boy pushing his luck, knowing the world for him would never be enough...

Zoom
Regular user
Regular user

Bericht door Zoom » 10 sep 2011 09:37

xkeytje schreef:
Zoom schreef:
Als ik ergens laat in het seizon leuke schoenen zie, zijn de 'gemiddelde' maten vaak uitverkocht en staan de kleinste en grootste maten nog in de rekken... Hebben jullie dan geen geluk, of zie ik het verkeerd :P
Ik heb nooit moeite om schoenen in mijn maat te vinden, want die zijn er inderdaad altijd nog. Heel soms kan het zijn dat ze niet voorradig zijn, maar dat is dan wel een uitzondering :lol:

Plaats reactie