Friends with benefits

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Chuck
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Friends with benefits

Bericht door Chuck » 24 aug 2011 01:07

De titel zegt het:
Friends with benefits, fuckbuddy, no strings attached.. of hoe je het ook wilt noemen..
Hoe sta je er tegenover, doe je het met complete vreemden, of toch iemand dat je kent,... En de belangrijkste vraag: kan het ook effectief werken?

Zelf heb ik er niet echt problemen mee, als je met twee mensen tot die beslissing komt, waarom niet? Maar naar mijn gevoel moet zoiets toch altijd ofwel uitdraaien op meer ofwel slecht aflopen, of zie ik dit verkeerd?

Wat denken jullie?

sinnedc
Regular user
Regular user

Re: Friends with benefits

Bericht door sinnedc » 24 aug 2011 10:03

Chuck schreef:De titel zegt het:
Friends with benefits, fuckbuddy, no strings attached.. of hoe je het ook wilt noemen..
Hoe sta je er tegenover, doe je het met complete vreemden, of toch iemand dat je kent,... En de belangrijkste vraag: kan het ook effectief werken?

Zelf heb ik er niet echt problemen mee, als je met twee mensen tot die beslissing komt, waarom niet? Maar naar mijn gevoel moet zoiets toch altijd ofwel uitdraaien op meer ofwel slecht aflopen, of zie ik dit verkeerd?

Wat denken jullie?
Ik zou het toch enkel doen met mijn vriendje hoor. Maar misschien ben ik te conservatief?

nomeis

Bericht door nomeis » 24 aug 2011 10:36

We gaan hier weer vlug in die discussie vervallen zeker. Ik denk dat dat kan werken ja. Maar niet voor iedereen en niet altijd. Et voilà!

Torsten
New user
New user

Bericht door Torsten » 24 aug 2011 10:42

Ik denk dat het kan werken, maar heel vaak ook niet. Ik denk dat er meer dan eens problemen van komen. Persoonlijk zou ik het ook niet willen en kunnen.
Baby, close your eyes, don't open 'til the morning light
Don't ever forget, we haven't lost it all yet
All we know for sure is all that we are fighting for

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 24 aug 2011 11:35

Er hoeven hier helemaal geen problemen van te komen, zolang je daar maar zelf voor zorgt. 't Is en seksuele relatie, dus eigenlijk kan je er zo mee stoppen als het moet zonder dat je de pijn kan krijgen zoals bij een relatie.

Het werkt, effectief. Als jij er maar voor zorgt, en da's met alles.
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

Torsten
New user
New user

Bericht door Torsten » 24 aug 2011 18:00

Delta. schreef:Er hoeven hier helemaal geen problemen van te komen, zolang je daar maar zelf voor zorgt. 't Is en seksuele relatie, dus eigenlijk kan je er zo mee stoppen als het moet zonder dat je de pijn kan krijgen zoals bij een relatie.

Zo simpel is het volgens mij niet. Want op het moment dat je denkt/voelt dat je ermee moet stoppen, is het vaak al te laat en is er al een probleem ontstaan.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 24 aug 2011 22:07

nomeis schreef:We gaan hier weer vlug in die discussie vervallen zeker. Ik denk dat dat kan werken ja. Maar niet voor iedereen en niet altijd. Et voilà!
Misschien kunnen we hier een sticky van maken om de zoveelste non-discussie over dit onderwerp te vermijden.

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 24 aug 2011 22:42

Torsten schreef:
Delta. schreef:Er hoeven hier helemaal geen problemen van te komen, zolang je daar maar zelf voor zorgt. 't Is en seksuele relatie, dus eigenlijk kan je er zo mee stoppen als het moet zonder dat je de pijn kan krijgen zoals bij een relatie.

Zo simpel is het volgens mij niet. Want op het moment dat je denkt/voelt dat je ermee moet stoppen, is het vaak al te laat en is er al een probleem ontstaan.
Da's idioot. Je kan echt wel merken als er een probleem begint te ontstaan, want dat ligt meestal aan jouzelf. En dan alsnog, kan je het altijd zo afbreken. Het is geen relatie, het is gewoon seks.

Torsten
New user
New user

Bericht door Torsten » 25 aug 2011 10:28

Delta. schreef:
Torsten schreef:

Da's idioot. Je kan echt wel merken als er een probleem begint te ontstaan, want dat ligt meestal aan jouzelf. En dan alsnog, kan je het altijd zo afbreken. Het is geen relatie, het is gewoon seks.
Idioot? Thanks 8)
Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt dan, ik sprak namelijk uit ervaring... Ik zal te idioot zijn :merci:

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 25 aug 2011 13:36

Torsten schreef:
Delta. schreef:
Torsten schreef:Zo simpel is het volgens mij niet. Want op het moment dat je denkt/voelt dat je ermee moet stoppen, is het vaak al te laat en is er al een probleem ontstaan.
Idioot? Thanks 8)
Misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt dan, ik sprak namelijk uit ervaring... Ik zal te idioot zijn :merci:
Schijnbaar. Like I said, je zal het zelf moeten laten werken. En ja, ik spreek ook uit eigen ervaringen.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 25 aug 2011 15:01

Deze discussie gaat inderdaad altijd twee kanten op. Enerzijds heb je mensen die echt liefde nodig hebben om te kunnen genieten van seks, en vaak ook onenightstands niet zo fijn vinden. En anderzijds heb je mensen die het net wel fijn en handig vinden om af en toe eens losse seks te hebben. En daar komen soms relaties uit voort, en soms niet. En het is belangrijk om enigszins het onderscheid te maken, want eens iemand verliefd wordt, wordt het sowieso ingewikkeld en een beetje vervelend. Maar dat gebeurt niet altijd.

Ikzelf heb zelf ook wel enkele friends with benefits en de een zie ik wat meer dan de andere, maar ik vind het wel fijn en gemakkelijk en leuk.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Torsten
New user
New user

Bericht door Torsten » 25 aug 2011 21:12

Ach ja, laten we elkaar gewoon idioot gaan noemen, lekker constructief enzo 8)

Ik wil gerust aannemen dat er mensen zijn bij wie dat perfect werkt. Maar gevoelens heb je nu eenmaal niet in de hand. Soms werkt het, soms niet.

Calix

Bericht door Calix » 25 aug 2011 21:48

De problemen die ontstaan volgende sommigen hier, dat is dan onbeantwoorde verliefdheid?

Ik zie mezelf nog wel een friend with benefits hebben. Ik heb toch al lange tijd het seksleven van een kamerplant. Ik zou dan wel niet willen dat meneer met jan en alleman ligt te vozen. Een friend with benefits zou zich tot mij moeten beperken. Misschien dat ik er daarom nooit één zal hebben, wie weet.

nomeis

Bericht door nomeis » 25 aug 2011 22:38

Calix schreef:De problemen die ontstaan volgende sommigen hier, dat is dan onbeantwoorde verliefdheid?

Ik zie mezelf nog wel een friend with benefits hebben. Ik heb toch al lange tijd het seksleven van een kamerplant. Ik zou dan wel niet willen dat meneer met jan en alleman ligt te vozen. Een friend with benefits zou zich tot mij moeten beperken. Misschien dat ik er daarom nooit één zal hebben, wie weet.
Waarom?

Calix

Bericht door Calix » 25 aug 2011 23:32

nomeis schreef:
Calix schreef:De problemen die ontstaan volgende sommigen hier, dat is dan onbeantwoorde verliefdheid?

Waarom?
Het gedacht één van de zovelen in de rij te zijn, staat mij niet aan. En dan sowieso ook onderwerp van vergelijkingen worden. Nee, dank u.

Ik zou zelf ook aan één fuckbuddy genoeg hebben. 't Is niet alsof ik om de dag scheef loop van de geilheid.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 25 aug 2011 23:39

Calix schreef:
nomeis schreef:

Waarom?
Het gedacht één van de zovelen in de rij te zijn, staat mij niet aan. En dan sowieso ook onderwerp van vergelijkingen worden. Nee, dank u.

Ik zou zelf ook aan één fuckbuddy genoeg hebben. 't Is niet alsof ik om de dag scheef loop van de geilheid.
Verandering van spijs doet eten

en dat is meteen on topic :)
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

nomeis

Bericht door nomeis » 26 aug 2011 00:19

[/quote]

Ik zou zelf ook aan één fuckbuddy genoeg hebben. 't Is niet alsof ik om de dag scheef loop van de geilheid.[/quote]
Ik vind dat nogal contradictorisch. Dan is het toch al meer een lief? Ik vind persoonlijk niet dat je iets te eisen hebt van een fuckbuddy, behalve eerlijkheid dan misschien.

Torsten
New user
New user

Bericht door Torsten » 26 aug 2011 10:14

nomeis schreef: Het gedacht één van de zovelen in de rij te zijn, staat mij niet aan. En dan sowieso ook onderwerp van vergelijkingen worden. Nee, dank u.

Ik vind dat nogal contradictorisch. Dan is het toch al meer een lief? Ik vind persoonlijk niet dat je iets te eisen hebt van een fuckbuddy, behalve eerlijkheid dan misschien.
Mee eens. Een fuckbuddy is per definitie iemand waaraan je geen eisen te stellen hebt. Vanaf het moment dat je eisen begint te stellen, begint het meer op een lief te lijken.

DJ309
New user
New user

Bericht door DJ309 » 26 aug 2011 17:45

wij (men partner en ik) zijn al jaren op zoek , maar tot heden is er nog niemand ons pad gekruist dat aan de eisen voldeed.

ik denk dus dat het niet zo makkelijk is om zomaar op een wildvreemde persoon te gaan rekenen op dat vlak. je wil die persoon ook eerst wat beter leren kennen vermoed ik.

al kan een one-night-stand soms wel eens lukken.
maar wat heb je er achteraf dan aan? je staat weer bij nul ! als je iemand zoekt die je een tijdje wil blijven zien, kan je maar beter niet de eerste beste van t straat plukken, en wat beter leren kennen.
oordeel niet! heb respect voor elkaar...

Calix

Bericht door Calix » 26 aug 2011 18:38

Torsten schreef:
nomeis schreef: Het gedacht één van de zovelen in de rij te zijn, staat mij niet aan. En dan sowieso ook onderwerp van vergelijkingen worden. Nee, dank u.

Mee eens. Een fuckbuddy is per definitie iemand waaraan je geen eisen te stellen hebt. Vanaf het moment dat je eisen begint te stellen, begint het meer op een lief te lijken.
Oké, misschien ben ik minder vrij van geest dan ik dacht. :) Maar hypothetisch gezien kunnen twee mensen toch elkaars fuckbuddy zijn, en elkaar dus maar om de zoveel tijd zien, tot ze iemand tegenkomen waar ze een diepgaande relatie mee willen? :) Enfin, zoals gezegd, ik zal er waarschijnlijk toch nooit een hebben.

Gesloten