Groepsdouche (voor jongens)

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Groepsdouche (voor jongens)

Bericht door Springbal » 14 apr 2010 23:30

Chemistje schreef:Springbal,

Uw laatste opmerking zegt het gewoon.
Een douche gaat om douchen en het feit dat er af en toe gekeken wordt of een lichaamsdeel in actie schiet hoort er nu eenmaal bij.
Ons apengedrag, zeker ;)
:rock:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

medica
Regular user
Regular user

Bericht door medica » 21 apr 2010 10:57

Ontzettend lelijke tantes doen wonderen :greenthing: :greenthing:

Groepsdouches zijn altijd geinig.. en heb toch al een aantal keer meegemaakt dat een absolute hetero toch echt een stijve van jewelste kreeg.. als je dan keihard "Geef acht" roept is het meestal zo over :lol: tenminste als de ploeg die mee onder de douche staat humor heeft.

Denk dat het een combinatie is van vermoeidheid.. warmte.. en toch enigzins een aparte omgeving is die je kleine soldaat tot actie laat overgaan... en niet zozeer of je het leuk vindt om pikken te zien. Wat ik natuurlijk niet ga ontkennen :P
Spr 7-18: Kom, laten we dronken worden van de liefde,
laten we genieten van het minnespel tot in de morgen.

Wiim
New user
New user

Bericht door Wiim » 21 apr 2010 11:38

heb dit nog niet voorgehad sind sik niet samen douch (tenzij met men liefje). Maar ik kan bedenken dat dit heel irritant kan zijn zeker als je nog niet out bent voor de groep waarmee je doucht.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 21 apr 2010 13:00

Ik herinner me nu wel dat ik (toen ik nog niet out was) 2 keer met bijna een lat onder de douche stond. De eerste keer toen ik het voelde opkomen me verder afgespoeld, en dan gewoon naar buiten gegaan, afgedroogd en maken dat die boxer aan was :D . De 2e keer gewoon omgedraaid En me zo verder gedoucht.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 02 mei 2010 13:41

In de turnclub douchen we allemaal thuis, maar ik ben wel op kamp geweest nzo en daar douchte ik met jongens.. (die wisten overigens dat ik homo ben) en eigenlijk geen problemen mee gehad!

Draai je gewoon weg van de jongens en probeer je te concentreren op het wassen ^^
Of als het er iets losser aan toegaat, probeer gewoon mee fun te maken..
Uiteindelijk, als die gasten gewoon vrienden zijn, ga je er toch niet op geilen, niet??
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

chillah
New user
New user

Bericht door chillah » 15 mei 2010 17:13

TVH_ schreef:Uiteindelijk, als die gasten gewoon vrienden zijn, ga je er toch niet op geilen, niet??
Ik weet niet op wie jij dan wel geilt, maar groepsdouches lijken mij ook de hel. Kan je niet gewoon professioneel zijn en vragen om apart te douchen? Als je al out bent, zullen ze dat best begrijpen en wrs zelf appreciëren. Als je niet out bent, kan je om "persoonlijke redenen" vragen om apart te douchen. Als je daar niet teveel spel rond maakt, zal niemand vreemd opkijken.

Ik heb jarenlang op internaat gezeten en ken dat soort situaties. Het best is ze gewoon te vermijden, je bent ook maar een mens met een seksuele identiteit.

zap
Forum addict
Forum addict

Bericht door zap » 16 mei 2010 11:54

Oude mannen, jonge knapen, stoere hetero's, verwijfde nichten, behaarde venten, aziaten, zwartjes, .... er zijn al zovele mannen gepasseerd in de douches dat het na al die tijd echt doodgewoon is om na het sporten lekker onder die douche te kruipen.

En oh ja, natuurlijk wordt er gekeken en zelfs soms erg opvallend (ge moest mijn hetero-ploeggenoten maar eens horen achteraf), maar wat dan nog. In 99% van de gevallen is dat gewoon uit alledaagse nieuwsgierigheid, niets meer en wordt er dan ook heel snel weer vanaf gestapt en gaat het gesprek gewoon rustig verder.

Die 1% is dus écht wel heel uitzonderlijk en ja, dat zou wel eens tot iets 'genantere' situaties kunnen leiden, maar ok, op zich wordt daar ook helemaal niet zwaar aan getild denk ik.

Dus jongens: gewoon gaan sporten, lekker douchen en dan heerlijk genieten van die frisse pint ! :zap:
Jag söker ett ord som innebär vem du är.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 19 mei 2010 20:09

chillah schreef: 1) Kan je niet gewoon professioneel zijn en vragen om apart te douchen?
2) Als je al out bent, zullen ze dat best begrijpen en wrs zelf appreciëren.
1) :confi: :roll: :o
2) :confi: :roll: :o

Valt te lezen als: verduidelijk die punten eventjes :)

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 19 mei 2010 20:15

Springbal schreef:
chillah schreef: 1) Kan je niet gewoon professioneel zijn en vragen om apart te douchen?

ik ben dan niet de enige die dat totaal niet snapt...

Aquarius

Bericht door Aquarius » 20 mei 2010 01:48

Omicron schreef:
Springbal schreef:

ik ben dan niet de enige die dat totaal niet snapt...
Ik snap eerder niet wat daar niet aan te snappen valt...Tenzij het punt "professioneel", maar dat is het dan ook.

Ik ga niet graag samen met anderen douchen, ben er dan ook nauwelijks mee geconfronteerd geweest en zou het eerder bij hetero's doen dan bij holebi's. Voel u niet aangevallen ofzo, het valt écht wel te begrijpen.

medica
Regular user
Regular user

Bericht door medica » 26 mei 2010 11:38

Professioneel.. right.

Ik denk eerder dat ik een partij stom wordt aangekeken als ik zou vragen om apart te douchen. Regelmatig na het sporten of op kamp sta je met een aantal onder de douche en het kan gegarandeerd de meest volstrekte hetero gebeuren dat hij een stijve lat krijgt... als je dat gewoon bent dat het kan gebeuren .. wat zou dan de reden zijn om apart te douchen? Alsof je als homo iedereen die zijn zeep laat vallen in z'n gat neukt? Sorry hoor.. maar onder de douche douche ik meestal en zeker in een groep is dat het geval.

Over punt 2: nog niet voor gehad sinds mijn CO, maar ik denk dat er weinig veranderd is op dat vlak. Diegene waar ik al eens eerder mee onedr de douche heb gestaan hebben kunnen zien dat ik ook echt aan het douchen ben. Bovendien kijkt iedereen wat de buurman heeft bungelen. No big deal imho..

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 10 jun 2010 15:48

Medica heeft volledig gelijk :-)
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Johnno
New user
New user

Bericht door Johnno » 19 jun 2010 15:54

Ok groeps douche wat is er is mis mee ook als homo man.

Dus ik woon momenteel in Nederland en werk in een bedrijf waar ook studenten werken dus een jongen van 16 jaar doet aan korfbal dat is een gemengde sport. Dus in zijn club douchen ze samen jongens en meiden. Korfbal is gemengd douchen ja voor de meeste mannen onder ons is een naakte vrouw niet zo spannend. Wat met die jongens dan en team spirit. :o

Timothy_s
New user
New user

Bericht door Timothy_s » 19 jun 2010 16:49

Ja, groepsdouches hangt ook wel beetje samen met team spirit :D. Ik vond en vind dat nog altijd gezellig, met maatjes onder de douche staan :-). Heeft iets rustgevend na een zware sportinspanning :-). Ik koppel daar eigenlijk weinig seksueels aan als het na het sporten is, ben het al van kleins af aan gewoon, misschien dat het daardoor komt.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 20 jun 2010 13:00

medica schreef:Professioneel.. right.

Ik denk eerder dat ik een partij stom wordt aangekeken als ik zou vragen om apart te douchen.
De eerste die zou zeggen van "neem eens een apparte douche, want gij bent homo, die krijgt een prachtige swaffel van mijn rechterarm denk ik. :)

sheebs
New user
New user

Bericht door sheebs » 26 jun 2010 21:21

Ik heb helemaal geen problemen met groepsdouches. Ik schaam me niet om mijn lichaam en vind het wel wat spannend om naakt te zijn bij anderen. Dit zijn geen erotische spanningen, maar gwn, ja het geeft wel een leuk gevoel...

In mijn fitnessclub doucht bijna iedereen openlijk, alleen de jongeren durven het niet en doen het nog steeds in boxershort, lekker hygiënisch. Ik denk dat ik een van de jongste ben die naakt durft douchen.

In mijn tennisclub zijn het bijna allemaal oudere mannen die de kleedkamers gebruiken. De jeugd komt meestal zo toe en vertrekt meestal ook zonder de kleedkamer te bezoeken. Daar is dus al helemaal niks erotisch aan.

Nee, ik krijg dus geen stijve in groepsdouches... :p

1234

Bericht door 1234 » 08 sep 2010 16:27

doe je ogen gewoon toe en laat hem zijn gang gaan. als de andere vragen waarom je een steive hebt zeg je gewoon dat je aan je lief aan het denken was. en na een tijdje wordt die toch weer slap. ik ga de douch in steif en minutje erna is hij weer slap.

en als dat iet werkt doen je gewoon een onderbroek aan en ga je je zo wassen.
Gast schreef:Een groepsdouche gebruiken is voor mij gewoonweg een ramp, want het probleem is dat ik, hoe dan ook, zowiezo een stijve krijg. Door aan andere dingen te denken (wat wel degelijk voor bepaalde tijd helpt, maar extreem veel concentratie vereist en dus moeilijk is) en pogingen het te verbergen is het soms wel mogelijk dat niemand het ziet, maar zowiezo is het een verschrikkelijk onleuke ervaring.

Hebben jongens hier op dit forum ook problemen met groepsdouche, moet je dat soms gebruiken, of gaat dat allemaal zonder problemen bij u?

Is het bij alle homos zo dat het aanwezig zijn in een douche waar ook andere naakte jongens zijn, altijd een stijve geeft bij u? Of is dat alleen maar bij sommigen en is de oorzaak iets anders dan het homo zijn zelf?

Zijn er truuks om geen stijve te krijgen in een groepsdouche die niet te veel concentratie vereisen?

Thanks!

B-Razz
New user
New user

Bericht door B-Razz » 08 sep 2010 18:42

Weetje, iedereen heeft wel eens een stijve op een onverklaarbare manier... draai er gwn een grapje om ofzo. en anders is er nog altijd de mogelijkheid om je douche IJSkoud te zetten... normaal heeft ie dan ook niet veel zin meer om omhoog te kruipen :)

medica
Regular user
Regular user

Bericht door medica » 09 sep 2010 11:19

Springbal schreef:
medica schreef:Professioneel.. right.

Ik denk eerder dat ik een partij stom wordt aangekeken als ik zou vragen om apart te douchen.
De eerste die zou zeggen van "neem eens een apparte douche, want gij bent homo, die krijgt een prachtige swaffel van mijn rechterarm denk ik. :)
:rock: :rock: :sun:

banaantje

Bericht door banaantje » 14 sep 2010 14:50

Ik krijg geregeld onder de douche een stijve en vind het heerlijk om mijn naakte lichaam te laten zien. Als je last van een stijve krijgt, neem dan een koude douche, in een mum van tijd hangt je piemel slap. Op het naaktrecreatieterrein in de Brielse Maas, krijg ik al een stijve als ik al het mooi's zie. Ze mogen mij ook zien.

Gesloten