Groepsdouche (voor jongens)

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
matti
Forum addict
Forum addict

Re: Groepsdouche (voor jongens)

Bericht door matti » 25 sep 2009 19:55

Springbal schreef:
Cooney schreef:
Hunk schreef:u eerst afrukken, laten afzwakken en dan de douch in, geen idee? 8)
kweenie, waar gade da dan weeral snel en onopgemerkt doen ;)
Ach die theorie werd reeds vaker aangehaald, in het toilet hokje dus. Ik zeg het je douchen in de sportclub of fitness zal voor een aantal mensen die dit lezen nooit meer hetzelfde zijn, zeker niet als ze iemand snel een wc hokje zien induiken.
zeg wel. ik mag er nie aan denken dat er...
ach, ik vind dage da gewoon wordt van te douchen in de fitness, sportclub,... eerste keren is ms raar en zijde wa beschaamd ma da worde gewoon. allee ik toch
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 sep 2009 23:19

matti schreef: zeg wel. ik mag er nie aan denken dat er...
Idd, dat die oetlul dat kotje niet vast doet en dat ge even naar 't toilet gaat en dat er voor u ene 't plafond te witten...

ach, ik vind dage da gewoon wordt van te douchen in de fitness, sportclub,... eerste keren is ms raar en zijde wa beschaamd ma da worde gewoon. allee ik toch
Idem. Gaan met die banaan.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 05 okt 2009 11:58

Springbal schreef:
Idd, dat die oetlul dat kotje niet vast doet en dat ge even naar 't toilet gaat en dat er voor u ene 't plafond te witten...

Groeps-douche(s) zal vanaf nu niet meer het zelfde zijn...
Haha, vroeger voetbal gedaan. Maar toen wassek(was ik) nog jong dus had ik er geen last van.
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 okt 2009 21:28

badgirls24 schreef:
Springbal schreef:

Groeps-douche(s) zal vanaf nu niet meer het zelfde zijn...
Haha, vroeger voetbal gedaan. Maar toen wassek(was ik) nog jong dus had ik er geen last van.
Dat doet me er aan denken, ik heb ooit met een gast onder de douche gestaan, die had (voor zijn leeftijd toen) een knal van een stijve, ik dacht toen nog hetero te zijn, maar amai. :ahem:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 30 nov 2009 23:52

Cooney schreef:Heb één keer in groep moeten douchen en heb toen als enige mijn short aangehouden.
Had er normaal geen probleem van gemaakt maar was maar bang voor de stomme reacties die ik als naakte holebi tussen naakte hetero's zou krijgen...
Maar door daar als enige met een short te staan maak je jezelf tot uitzondering...
kontrool schreef:Is het eigenlijk not-done ofzo om gewoon thuis te douchen?
Ik vind het onhygiënisch om niet meteen te douchen. Zo simpel als dat :-)
En bovendien kruip ik niet graag bezweet in mijn kleren.

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 30 nov 2009 23:57

Chemistje schreef:
Cooney schreef:Heb één keer in groep moeten douchen en heb toen als enige mijn short aangehouden.
Had er normaal geen probleem van gemaakt maar was maar bang voor de stomme reacties die ik als naakte holebi tussen naakte hetero's zou krijgen...
Maar door daar als enige met een short te staan maak je jezelf tot uitzondering...
² Ik denk dat je in zo'n geval minder snel reacties krijgt wanneer je net als alle anderen naakt onder de douche staat... Oké, da's in het begin misschien een beetje ongemakkelijk, maar al bij al valt die initiële gêne wel vrij snel weg.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 01 dec 2009 01:14

Ben ik de enige die moeilijk een stijve krijgt onder de douche?
Met 2 lukt het ook moeilijk.
Misschien ligt het wel aan het water :-?

Ik neem wel geen groepsdouches. :-? (Mss een idee'tje voor de volgende forummeeting? 8) )

Jeffer69
New user
New user

Bericht door Jeffer69 » 07 jan 2010 22:13

ik doe zelf geen sport = geen groepsdouches (vroeger deed ik wel voetbal, als kind), maar mijn broer voetbalt bij een voetbalclub en die ploeg doucht altijd met boxershort aan, omdat er een homo in de ploeg zit :S

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 08 jan 2010 00:04

AGE-411 schreef:
Ik neem wel geen groepsdouches. :-? (Mss een idee'tje voor de volgende forummeeting? 8) )
Denk dan maar niet dat ik voor jou mijn benen, borst of wat dan ook ga scheren dan. Ik ben zoals Jan Schepens: Je neemt me hoe ik ben
(uit het liedje "Ik wil van jou zijn" hoewel dat dat ook weer niet hoeft).

Maar voor de rest, nog steeds alles rustig onder de groepsdouche.

Luno
Regular user
Regular user

Bericht door Luno » 08 jan 2010 00:32

AGE-411 schreef:Ben ik de enige die moeilijk een stijve krijgt onder de douche?
Misschien ligt het wel aan het water :-? [/i]
Ik heb net hetzelfde. Ik douche mij al jaaaaren in groep en nog nooit heb ik een probleem gehad. Maar als ik alleen onder de douche sta is dat even moeilijk. Waaraan het ligt zou ik niet weten. Ik denk dat seks onder douche ook niks voor mij zou zijn :).
life is like the surf, so give yourself away like the sea

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 01 feb 2010 00:51

Luno schreef:
AGE-411 schreef:Ben ik de enige die moeilijk een stijve krijgt onder de douche?
Misschien ligt het wel aan het water :-? [/i]
Ik heb net hetzelfde. Ik douche mij al jaaaaren in groep en nog nooit heb ik een probleem gehad. Maar als ik alleen onder de douche sta is dat even moeilijk. Waaraan het ligt zou ik niet weten. Ik denk dat seks onder douche ook niks voor mij zou zijn :).
Ik gok op conditionering.
''~``
( o o )

Turbine
New user
New user

Bericht door Turbine » 11 mar 2010 21:24

Springbal schreef:
Cooney schreef:
Hunk schreef:u eerst afrukken, laten afzwakken en dan de douch in, geen idee? 8)
kweenie, waar gade da dan weeral snel en onopgemerkt doen ;)
Ach die theorie werd reeds vaker aangehaald, in het toilet hokje dus. Ik zeg het je douchen in de sportclub of fitness zal voor een aantal mensen die dit lezen nooit meer hetzelfde zijn, zeker niet als ze iemand snel een wc hokje zien induiken.
:lol:

Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. :lol: Ik denk dat ik mij zou schamen. :lol:

Saunagebruiker

Bericht door Saunagebruiker » 28 mar 2010 20:25

Gast

Een onderwerp waar men nooit over uitgepraat raakt blijkbaar.
Vaak ga ik naar een openbare sauna, en ook daar sta je met anderen te douchen. Ik denk dat het niet abnormaal is dat je plotseling "leven" krijgt in je penis. Zelf is het me een aantal keer overkomen, zonder enige aanleiding zoals knappe vrouwen, zin in sex, ...
Gewoon, plots werd hij groter. Komt het door de waterstralen de warmte, de omgeving, ik weet het niet. Wat ik wel weet, is dat als je je niet aansteld, weinigen er aandacht aan schenken.
Zo stond ik ooit eens met een erectie alleen onder de douche toen er een groep mensen passeerden langs de douche. Enkelen keken naar binnen, maar reageerden niet verrast. Liepen gewoon door. Een andere keer ging ik naar het bubbelbad, er zat 1 man in. Toen ik m'n handdoek wegnam en naar het bad stapte had ik een halve erectie. Wel, deze man kon z'n ogen er niet afhouden. De ene doet alsof hij/zij nog nooit een erectie heeft gezien, de ander doet normaal.
Zelf heb ik nog maar drie maal een erectie bij een ander gezien. Twee maal wat verstopt achter handdoek, 1 maal open en bloot zonder schroom. Die man deed niet de moeite het te verstoppen en had zoiets van: ja, en ?
En wat is nu het probleem ? Dat hoort nu eenmaal bij een penis.

Cooney
New user
New user

Bericht door Cooney » 29 mar 2010 00:27

Saunagebruiker schreef:Gast

De bedoeling van dit topic is niet echt het "probleem" aanhalen van een erectie onder de douche, tis gewoon meer de bedoeling om ervaringen uit te wisselen hoe je als homojongen wordt aanvaard in groepsdouches. Denk ik toch...?
I can't deny what I believe, I can't be what I'm not.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 29 mar 2010 08:50

Cooney schreef:
Saunagebruiker schreef:Gast

De bedoeling van dit topic is niet echt het "probleem" aanhalen van een erectie onder de douche, tis gewoon meer de bedoeling om ervaringen uit te wisselen hoe je als homojongen wordt aanvaard in groepsdouches. Denk ik toch...?
Mjah bij ons in de roeiclub maken we daar geenszins een probleem van. Wij doucehen nooit vlak naast elkaar. Vroeger met de korfbval wel, maar dan had je gewoon zo'n buis met 4 sproeikoppen vlak naast elkaar dus ja.

Rukkertje

Bericht door Rukkertje » 07 apr 2010 01:01

Ik vind het helemaal niet erg als iemand m'n pik zou zien, maar het feit dat je met allerlei soorten mannen onder de douche staat is niet zo'n fijn gegeven. Ook omdat ik dan soms een stijve kan krijgen en ik niet echt gay ben, dus die persoon zou snel andere gedachten kunnen krijgen!
Ook al vind ik pikken geil!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 07 apr 2010 08:40

Rukkertje schreef:Ik vind het helemaal niet erg als iemand m'n pik zou zien, maar het feit dat je met allerlei soorten mannen onder de douche staat is niet zo'n fijn gegeven. Ook omdat ik dan soms een stijve kan krijgen en ik niet echt gay ben, dus die persoon zou snel andere gedachten kunnen krijgen!
Nou toen ik nog wekelijks ging lopen en roeien stond ik soms onder de douche met mannen van 18 en soms van 65. Altijd fijn want er worden verschillende onderwerpen aangehaald tijdens het babbelen. Al is zo'n afgetrainde roeier van 22 wel iets leuker om te zien dan een mn van tegen de 70 :) (hoewel de JP met zijn bijna 60 er nog best goed uitziet mag ik zeggen)

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 09 apr 2010 14:03

Springbal,

Uw laatste opmerking zegt het gewoon.
Een douche gaat om douchen en het feit dat er af en toe gekeken wordt of een lichaamsdeel in actie schiet hoort er nu eenmaal bij.
Ons apengedrag, zeker ;)
EDIT: ok, dat laatste was meer een antwoord op de post van iem. anders, maar ik wou gewoon zeggen dat dat een soort van zijspoor is waar ge best niet te veel aandacht aan moet schenken.
''~``
( o o )

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 12 apr 2010 22:26

Rukkertje schreef:Ook omdat ik dan soms een stijve kan krijgen en ik niet echt gay ben, dus die persoon zou snel andere gedachten kunnen krijgen!
Leg dat eens uit. :D

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 12 apr 2010 22:52

AGE-411 schreef:
Rukkertje schreef:Ook omdat ik dan soms een stijve kan krijgen en ik niet echt gay ben, dus die persoon zou snel andere gedachten kunnen krijgen!
Leg dat eens uit. :D
Ja dat snap ik nu ook niet :lol:
Gho ik heb geen groepsdouches dus :D heb daar gene last van :lol:
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Gesloten