Groepsdouche (voor jongens)

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Aquarius

Re: Groepsdouche (voor jongens)

Bericht door Aquarius » 22 apr 2009 16:31

Lorke schreef:Wat ik mij afvraag nu, is: Is het normaal als je met u beste vriend in de sauna zit en je wilt die op een bepaald moment een rugmassage geven? :oops: Je vindt u beste vriend wel knap en hij heeft er dan ook geen problemen mee dat je hem een rugmassage wilt geven. Zou je het dan ook nog geven, als hij er geen problemen mee heeft? :oops:

Grtjes,
Laurent xxx
't is te zien of hij homo is of ni! :P
Als hij het is lijkt het mij wel beetje verdacht...

Lorke
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Lorke » 22 apr 2009 17:42

Aquarius schreef:
Lorke schreef:Wat ik mij afvraag nu, is: Is het normaal als je met u beste vriend in de sauna zit en je wilt die op een bepaald moment een rugmassage geven? :oops: Je vindt u beste vriend wel knap en hij heeft er dan ook geen problemen mee dat je hem een rugmassage wilt geven. Zou je het dan ook nog geven, als hij er geen problemen mee heeft? :oops:

Grtjes,
Laurent xxx
Hij is biseksueel én heeft een vriendin.
En hoe bedoel je met verdacht?
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

Aquarius

Bericht door Aquarius » 23 apr 2009 15:57

Lorke schreef:
Aquarius schreef:

Grtjes,
Laurent xxx
Hij is biseksueel én heeft een vriendin.
En hoe bedoel je met verdacht?
Als hij tot meer van plan zou zijn. Allez ja, op een doek na niks aan, wetende dat ge homo zijt.
't Is gewoon dat de kans bestaat. Maar als hij zijn vriendin erg trouw is, waar ik vanuit ga, zal het wel ok zijn!

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 28 apr 2009 23:11

Who cares? gwn gaan met die banaan! :lol:
't leven is zo al saai genoeg zeker :P
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

Lorke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lorke » 03 mei 2009 21:21

Stylistic Sagittarius schreef:Who cares? gwn gaan met die banaan! :lol:
Had je het over dat van mij? :oops:
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 mei 2009 20:40

Lorke schreef:
Stylistic Sagittarius schreef:Who cares? gwn gaan met die banaan! :lol:
Had je het over dat van mij? :oops:
Leven in het algemeen.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 11 mei 2009 13:51

Grtjes,
Laurent xxx
vraag je nu dat het normaal is dat je opeens iemand een rugmassage wil geven. Nee dat is niet normaal.
Vraag je nu dat het normaal is dat ge die onderliggend gewoon wil binnendoen? Ja dat is normaal.

Nu als ik aan twee naakte mannen, die voldoen aan mijn wensen van mannelijk naakt, denk die in de sauna elkanders rug gaat liggen masseren dan blijft dat doorgaans niet tot masseren alleen. Maar ik ben van mening dat je moet doen wat je niet laten kunt als je er maar geen andere mensen mee kwetst of stoort.
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Fabulous D
New user
New user

Bericht door Fabulous D » 17 mei 2009 00:14

Gast schreef:Een groepsdouche gebruiken is voor mij gewoonweg een ramp, want het probleem is dat ik, hoe dan ook, zowiezo een stijve krijg. Door aan andere dingen te denken (wat wel degelijk voor bepaalde tijd helpt, maar extreem veel concentratie vereist en dus moeilijk is) en pogingen het te verbergen is het soms wel mogelijk dat niemand het ziet, maar zowiezo is het een verschrikkelijk onleuke ervaring.

Hebben jongens hier op dit forum ook problemen met groepsdouche, moet je dat soms gebruiken, of gaat dat allemaal zonder problemen bij u?

Is het bij alle homos zo dat het aanwezig zijn in een douche waar ook andere naakte jongens zijn, altijd een stijve geeft bij u? Of is dat alleen maar bij sommigen en is de oorzaak iets anders dan het homo zijn zelf?

Zijn er truuks om geen stijve te krijgen in een groepsdouche die niet te veel concentratie vereisen?

Thanks!
Heb het nog nooit gedaan ^^
Haha ma wie weet komt da nog :p
We'll see

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 17 mei 2009 22:38

Fabulous D schreef:
Gast schreef:Een groepsdouche gebruiken is voor mij gewoonweg een ramp, want het probleem is dat ik, hoe dan ook, zowiezo een stijve krijg. Door aan andere dingen te denken (wat wel degelijk voor bepaalde tijd helpt, maar extreem veel concentratie vereist en dus moeilijk is) en pogingen het te verbergen is het soms wel mogelijk dat niemand het ziet, maar zowiezo is het een verschrikkelijk onleuke ervaring.

Hebben jongens hier op dit forum ook problemen met groepsdouche, moet je dat soms gebruiken, of gaat dat allemaal zonder problemen bij u?

Is het bij alle homos zo dat het aanwezig zijn in een douche waar ook andere naakte jongens zijn, altijd een stijve geeft bij u? Of is dat alleen maar bij sommigen en is de oorzaak iets anders dan het homo zijn zelf?

Zijn er truuks om geen stijve te krijgen in een groepsdouche die niet te veel concentratie vereisen?

Thanks!
Heb het nog nooit gedaan ^^
Haha ma wie weet komt da nog :p
We'll see
Kzou zeggen vaker doen en u concentreren dage helemaal proper zijt dan iets anders.
En alsge problemen hebt moet ge aan ene liedje denken en in u hoofd meezingen(ni luidop natuurlijk want dan ga je pas echt voor aap staan :lol: ).

Iets wa ook kan helpen (wel drastisch) maar kheb gehoord dat veel mennlijke strippers voor ze een act doen hun afrukken zodat ze op het podium zelf geen stijve krijgen, mss werkt dat ook wel voor douchen maarja in veel gevallen zal dat nogal moeilijk zijn denk ik :roflmao: .
Grtz Steve xXx

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 17 mei 2009 22:48

Stylistic Sagittarius schreef:Iets wa ook kan helpen (wel drastisch) maar kheb gehoord dat veel mennlijke strippers voor ze een act doen hun afrukken zodat ze op het podium zelf geen stijve krijgen, mss werkt dat ook wel voor douchen maarja in veel gevallen zal dat nogal moeilijk zijn denk ik :roflmao: .
Jah idd als ge iemand naakt, hijgend uit een toilethokje ziet komen met zijn vlag halfstok, ja dan gaan ze wel raar kijken denk ik.

Nu eigenlijk, als ge met 2 zijt, dan doet ge ook al aan groepsdouche nietwaar. 8)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 26 mei 2009 15:00

Springbal schreef: Nu eigenlijk, als ge met 2 zijt, dan doet ge ook al aan groepsdouche nietwaar. 8)
Dit doet me denken aan een discussie met ne maat. Het ging over het feit of 2 bananen aaneen al een tros genoemd kan worden of niet. De conclusie was: 1 - 2 - meer.
En toen bedacht ik dat in een aantal talen (zoals 't Arabisch) er speciale constructies zijn voor 2.
Naah, met 2 onder een douche <> groepsdouche ;-)
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 26 mei 2009 15:58

Chemistje schreef:
Springbal schreef: Nu eigenlijk, als ge met 2 zijt, dan doet ge ook al aan groepsdouche nietwaar. 8)
Dit doet me denken aan een discussie met ne maat. Het ging over het feit of 2 bananen aaneen al een tros genoemd kan worden of niet. De conclusie was: 1 - 2 - meer.
En toen bedacht ik dat in een aantal talen (zoals 't Arabisch) er speciale constructies zijn voor 2.
Waarom gaat ge er nu wetenschap bij halen met iets we wetenschap niets te zoeken heeft. Hoewel, it's all about chemistry, isn't it?

LeGrandFlex
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LeGrandFlex » 26 mei 2009 17:02

ikzelf heb jarenlang gebasket en ik moet zeggen dat ik geen enkele keer een stijve heb gekregen toen ik met mijn makkers onder de douche stond, ik dacht er ook gewoon niet aan ...
FLEX FLEx FLex Flex flex

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 29 mei 2009 00:34

Springbal schreef:
Chemistje schreef:
Waarom gaat ge er nu wetenschap bij halen met iets we wetenschap niets te zoeken heeft. Hoewel, it's all about chemistry, isn't it?
Dit is geen wetenschap, gewoon een anekdote ;-)
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Cooney
New user
New user

Bericht door Cooney » 16 jun 2009 23:32

Heb één keer in groep moeten douchen en heb toen als enige mijn short aangehouden.
Had er normaal geen probleem van gemaakt maar was maar bang voor de stomme reacties die ik als naakte holebi tussen naakte hetero's zou krijgen...
I can't deny what I believe, I can't be what I'm not.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 17 jun 2009 10:14

Cooney schreef:Heb één keer in groep moeten douchen en heb toen als enige mijn short aangehouden.
Had er normaal geen probleem van gemaakt maar was maar bang voor de stomme reacties die ik als naakte holebi tussen naakte hetero's zou krijgen...
Ach daar trek ik me geen fluit van aan. Vorige week nog net mijn lach kunnen inhouden. Kom ik de douche onder na het roeien en er staan enkele lopers onder de douche, 2 kerken van lichamen (nog geen kathedralen dus :) ) en der staat daar eentje met een flashy roos mesje zijn bikinilijn te scheren. Ik dacht dat ik effectief in de lach ging schieten. Onder het douchen regelmatig de overbekende hit "laat het gras maar groeien" proberen te neuriën :rock: :roflmao: . Hetero's zijn mietjes zeg ik u.

Cooney
New user
New user

Bericht door Cooney » 17 jun 2009 10:18

Springbal schreef: Hetero's zijn mietjes zeg ik u.
't zijn de grootste janetten eh... :angelface:
I can't deny what I believe, I can't be what I'm not.

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 19 jun 2009 20:44

Cooney schreef:
Springbal schreef: Hetero's zijn mietjes zeg ik u.
't zijn de grootste janetten eh... :angelface:
Ja eigenlijk wel :lol: .

De enige echte stoere mensen die er nog rondlopen zijn eigenlijk de echte potten :merci: .
Grtz Steve xXx

Quietus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Quietus » 20 jun 2009 21:20

Springbal schreef:
Cooney schreef:Heb één keer in groep moeten douchen en heb toen als enige mijn short aangehouden.
Ach daar trek ik me geen fluit van aan. Vorige week nog net mijn lach kunnen inhouden. Kom ik de douche onder na het roeien en er staan enkele lopers onder de douche, 2 kerken van lichamen (nog geen kathedralen dus :) ) en der staat daar eentje met een flashy roos mesje zijn bikinilijn te scheren. Ik dacht dat ik effectief in de lach ging schieten. Onder het douchen regelmatig de overbekende hit "laat het gras maar groeien" proberen te neuriën :rock: :roflmao: . Hetero's zijn mietjes zeg ik u.
:roflmao:
Starry, starry night, paint your pallets blue and gray

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 21 jun 2009 02:17

Quietus schreef:
Springbal schreef:
:roflmao:
Tja, als de fluit wordt bovengehaald dan trek ik mij ook altijd bescheiden terug (en af).
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Gesloten