Groepsdouche (voor jongens)

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
329 berichten • Pagina 13 van 171 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

Re: Groepsdouche (voor jongens)

Berichtdoor nomeis » 22 maart 2011 20:46
Je ziet toch meer 'echte' lichamen dan.
Ik douchte vroeger in de volleybal altijd naakt. Daar had ik geen problemen mee. Na LO werd de onderbroek altijd aangehouden, dat moest zo van de klasgeest. Ik vind het trouwens een vreemd idee dat er mensen zijn die opgewonden worden tussen pakweg 15 andere douchende mensen. Ik vind dat gewoon een handeling als een andere. Je wordt toch niet opgewonden van het eerste het beste naakt?
nomeis

Berichtdoor DJ309 » 24 aug 2011 00:28
@ poster van het onderwerp,
je mag je hier altijd komen douchen! niks zo lekker als een harde :oops:

ik kan helaas geen raad geven, omdat ik zelf niet in openbare douches kom... al staat ie bij mij ook erg snel recht (gezonde jongen zeker?)

het is dus niet alleen moeilijk in een openbare douche lijkt me, maar bv in t zwembad, of sauna, etc.... stel je voor dat je een harde krijgt, en je moet een opstel voordragen op dat moment! het kan voor de nodige schaamte zorgen!
oordeel niet! heb respect voor elkaar...
DJ309
New user
New user

Leeftijd: 33
Geslacht: Man

Berichtdoor Chemistje » 01 okt 2011 16:52
Glamourgirl_10 schreef:
Ismene schreef:Interessant. Ik dacht eerder dat mensen die geregeld ook anderen naakt zien (hier nu onder de douche) eerder minder zelfzeker worden rond hun eigen lichaam, gewoon omdat ze meer kans krijgen om te gaan vergelijken en dus vaker anderen zien die er beter (kunnen) uitzien dan zichzelf.
Nee?

Wel ik denk dat het sowieso niet te veralgemenen valt. Het is zoals je zelf zegt, het hangt waarschijnlijk voor een groot deel af van wie de anderen zijn die je naakt ziet. Als je doucht in de fitness waar iedereen superhard bezig is met zijn/haar lichaam kan ik me voorstellen dat dat niet meteen een positieve invloed heeft. Maar als je doucht met meisjes die wel met hun uiterlijk bezig zijn maar niet op een geobsedeerde manier, denk ik dat je toch wel snel het beeld uit de boekskes zult kunnen bijstellen. En het wordt allemaal gewoon zo "normaal" en "banaal" om naakt te zijn. Dat is op zich wel goed denk ik, maar dat was dus voor mij persoonlijk zo. Misschien was mijn exhibitionistische kantje al die tijd gewoon goed verborgen gebleven in de diepste krochten van mijn persoonlijkheid. :)

Maar als iedereen naakt is dan zie je gewoon sneller dat je zelf gemiddelder bent dan je dacht.
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+
Chemistje
Senior user
Senior user

Leeftijd: 42

Berichtdoor Préttiggestoord » 19 okt 2011 22:29
nomeis schreef:Je ziet toch meer 'echte' lichamen dan.
Ik douchte vroeger in de volleybal altijd naakt. Daar had ik geen problemen mee. Na LO werd de onderbroek altijd aangehouden, dat moest zo van de klasgeest. Ik vind het trouwens een vreemd idee dat er mensen zijn die opgewonden worden tussen pakweg 15 andere douchende mensen. Ik vind dat gewoon een handeling als een andere. Je wordt toch niet opgewonden van het eerste het beste naakt?

Bij ons is die geest duidelijk niet hetzelfde, of toch niet voor iedereen. Voor mij maakt het niet uit. Dan mogen ze nog zó héét zijn, er gebeurt niets. Verlegen zijn heeft toch nog zijn positieve kanten. :wink:
Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Leeftijd: 22

Berichtdoor DeafDonald » 26 okt 2011 13:18
Préttiggestoord schreef: Verlegen zijn heeft toch nog zijn positieve kanten. :wink:

:greenthing:
'History will be kind to me for I intend to write it.'
Sir Winston Churchill
DeafDonald
Regular user
Regular user

Leeftijd: 21

Berichtdoor sinnedc » 07 nov 2011 03:26
Er is toch niks mis mee met een groepsdouche? Allemaal knappe lichamen om naar te kijken ;) en zo snel staat hij toch ook niet recht hé...
sinnedc
Regular user
Regular user

Berichtdoor MR. S » 07 nov 2011 18:45
Vorige week ben ik naar Denemarken geweest. Daar ook eens een bezoek gebracht aan het zwembad. Ik moet zeggen dat ze daar toch wel andere gewoontes hebben dan hier:

Uiteraard kleden mannen en vrouwen zich apart om, dit was wel in een gemeenschappelijke kleedkamer te doen. MAAR dan gaan ze daar met zen allen eerst naakt onder de douche vooraleer de zwemoutfit aan te trekken en het zwembad in de duiken. Na het zwemmen zijn gelijkaardige taferelen te zien.

Ik moet zeggen dat ik er wel op een goed moment was want yummie daar kwam iets lekkers binnen :wink:
MR. S
Regular user
Regular user

Leeftijd: 31

Berichtdoor sinnedc » 07 nov 2011 20:45
MR. S schreef:Vorige week ben ik naar Denemarken geweest. Daar ook eens een bezoek gebracht aan het zwembad. Ik moet zeggen dat ze daar toch wel andere gewoontes hebben dan hier:

Uiteraard kleden mannen en vrouwen zich apart om, dit was wel in een gemeenschappelijke kleedkamer te doen. MAAR dan gaan ze daar met zen allen eerst naakt onder de douche vooraleer de zwemoutfit aan te trekken en het zwembad in de duiken. Na het zwemmen zijn gelijkaardige taferelen te zien.

Ik moet zeggen dat ik er wel op een goed moment was want yummie daar kwam iets lekkers binnen :wink:

:roflmao:
sinnedc
Regular user
Regular user

Berichtdoor Préttiggestoord » 09 nov 2011 19:22
Préttiggestoord schreef:Dan mogen ze nog zó héét zijn, er gebeurt niets. :wink:

Dit klinkt zo raar.. Het werkt wel hé.

sinnedc schreef:Er is toch niks mis mee met een groepsdouche? Allemaal knappe lichamen om naar te kijken ;)

² :P
Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Berichtdoor Lawstudent » 19 nov 2011 15:46
Ik heb daar zelf problemen mee. Ik begin vrij zeker te zijn van mezelf en het stoort mij minder en minder om naakt te zijn voor anderen in een groepsdouche maar de "angst", geen betere verwoording gevonden, dat hij rechtop gaat staan is er nog steeds en als ik een genant moment kan vermijden doe ik dat met plezier.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor Préttiggestoord » 20 nov 2011 00:09
Denk dan aan beelden die je verafschuwen. Helpt dat niet?
Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Berichtdoor Salomon » 20 nov 2011 10:38
Lawstudent schreef:Ik heb daar zelf problemen mee. Ik begin vrij zeker te zijn van mezelf en het stoort mij minder en minder om naakt te zijn voor anderen in een groepsdouche maar de "angst", geen betere verwoording gevonden, dat hij rechtop gaat staan is er nog steeds en als ik een genant moment kan vermijden doe ik dat met plezier.

Ik heb exact hetzelfde idee. Ik schaam me niet over mijn lichaam, ook al ben ik zeker geen adonis :roll: Maar ik ben altijd bang dat ik in een gênante situatie terecht kom, dus vermijd ik die maar liever. Waarom een risico nemen als het niet moet?
Salomon

Berichtdoor BastardPriest » 20 nov 2011 15:49
Ik douche mij altijd in groep (op de sportclub welteverstaan) en nog nooit genante momenten meegemaakt. Ge hebt uw eigen toch nog altijd een beetje onder controle???

Ik denk dat de angst om daar van den eerste keer met ne paal in de douches rond te lopen ongegrond is. Dat gaat heus niet gebeuren. :wink:
A church in ruin...
BastardPriest
Senior user
Senior user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Préttiggestoord » 20 nov 2011 16:58
Lawstudent schreef:Ik heb daar zelf problemen mee. Ik begin vrij zeker te zijn van mezelf en het stoort mij minder en minder om naakt te zijn voor anderen in een groepsdouche maar de "angst", geen betere verwoording gevonden, dat hij rechtop gaat staan is er nog steeds en als ik een genant moment kan vermijden doe ik dat met plezier.

Volgens mij is de kans dat je het krijgt als je angst hebt juist kleiner. Als het wel zou gebeuren is dat toch gewoon een teken dat alles werkt en niet dat je aan mannen denkt? :)
Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Berichtdoor Daluicis » 20 nov 2011 20:47
Als je angstig bent en toch eens geniepig kijkt, is de kick volgens mij groter.

Overigens heb ik nooit last van een groepsdouche. Maar elke lul is dan ook niet aantrekkelijk voor mij. Ik hou natuurlijk zoals iedereen van mooie lichamen. Maar zolang er geen betekenis aanhangt, is het voor mij in feite niet echt geil.
Daluicis
Senior user
Senior user

Berichtdoor Zoom » 20 nov 2011 20:51
Ik heb deze zomer met een vriend een sauna genomen toen we op reis waren, toen zaten we daar ook naakt en dat was in een kleine kabine. Ik had toen geen angstig gevoel, gewoon relaxen :P
Zoom
Regular user
Regular user

Berichtdoor Mike2201 » 20 nov 2011 23:04
Daluicis schreef:Als je angstig bent en toch eens geniepig kijkt, is de kick volgens mij groter.

Overigens heb ik nooit last van een groepsdouche. Maar elke lul is dan ook niet aantrekkelijk voor mij. Ik hou natuurlijk zoals iedereen van mooie lichamen. Maar zolang er geen betekenis aanhangt, is het voor mij in feite niet echt geil.

Ik denk er hetzelfde over. Het is niet omdat je met andere mannen doucht dat daar een betekenis achter moet hangen Oké als het iemand is met een knap lichaam is zal ik wel geniepig eens een glimp nemen. Maar grotendeels vindt ik dit toch niet geil in meeste omstandigheden Het is soms enkel eens leuk om eens naar die mooie lichamen te kijken :-)
Mike2201
New user
New user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Salomon » 21 nov 2011 11:51
Zoom schreef:Ik heb deze zomer met een vriend een sauna genomen toen we op reis waren, toen zaten we daar ook naakt en dat was in een kleine kabine. Ik had toen geen angstig gevoel, gewoon relaxen :P

Een sauna zou ik om de één of andere reden nog net iets minder erg vinden.
Salomon

Berichtdoor Lawstudent » 21 nov 2011 12:37
Salomon schreef:
Zoom schreef:Ik heb deze zomer met een vriend een sauna genomen toen we op reis waren, toen zaten we daar ook naakt en dat was in een kleine kabine. Ik had toen geen angstig gevoel, gewoon relaxen :P

² om een of ander reden is dit minder erg maar dan nog zou ik liever hebben om een handdoek bij te hebben.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Zoom » 21 nov 2011 20:29
Lawstudent schreef:
Salomon schreef:

² om een of ander reden is dit minder erg maar dan nog zou ik liever hebben om een handdoek bij te hebben.

Waarom zou dit minder erg zijn? Je zit toch ook helemaal naakt. Plus, in een sauna zit je ook maar te zitten, je gedachten zouden al eens kunnen afwijken ... We zaten echt wel dicht naast elkaar (de kabine was nogal klein :) ), terwijl in een douche kan je je nog omdraaien, kijken naar de muur of zo :)
Zoom
Regular user
Regular user

329 berichten • Pagina 13 van 171 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit