Groepsdouche (voor jongens)

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
329 berichten • Pagina 1 van 171, 2, 3, 4, 5 ... 17

Groepsdouche (voor jongens)

Berichtdoor Gast » 07 sep 2008 18:18
Een groepsdouche gebruiken is voor mij gewoonweg een ramp, want het probleem is dat ik, hoe dan ook, zowiezo een stijve krijg. Door aan andere dingen te denken (wat wel degelijk voor bepaalde tijd helpt, maar extreem veel concentratie vereist en dus moeilijk is) en pogingen het te verbergen is het soms wel mogelijk dat niemand het ziet, maar zowiezo is het een verschrikkelijk onleuke ervaring.

Hebben jongens hier op dit forum ook problemen met groepsdouche, moet je dat soms gebruiken, of gaat dat allemaal zonder problemen bij u?

Is het bij alle homos zo dat het aanwezig zijn in een douche waar ook andere naakte jongens zijn, altijd een stijve geeft bij u? Of is dat alleen maar bij sommigen en is de oorzaak iets anders dan het homo zijn zelf?

Zijn er truuks om geen stijve te krijgen in een groepsdouche die niet te veel concentratie vereisen?

Thanks!
Gast

Re: Groepsdouche (voor jongens)

Berichtdoor abcdefg » 07 sep 2008 18:35
Ik neem al van voor mijn puberteit groepsdouches en heb nog nooit hoeven denken aan een dikke oude bomma met snorhaar dat overloopt in oorhaar ;-)

Enorm handig, het goed kunnen controleren :p
abcdefg

Berichtdoor kikkerkop2 » 07 sep 2008 18:44
Ik krijg altijd ne stijve in den douch of het nu in groep is of niet.
De ochtendstond heeft voor Bettina stront in de mond.
kikkerkop2
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 16

Berichtdoor La dolce vita » 07 sep 2008 19:55
Ik heb geen last maar ik ontwijk die douches wel, ik voel me er gewoon niet op mijn gemak. Ach ja, minderwaardigheidscomplex he :roll:
La dolce vita
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26
Geslacht: Man

Berichtdoor Nickodemus » 07 sep 2008 21:25
1. Ik wil mensen dat niet aandoen dus ik ontwijk ze
2. En ik vroeger kon ik me wel inhouden (de tijd dat ik nog sporte en er dus sprake van was). Er zijn wel gevallen geweest dat ik me beter omdraaide :lol:
Nickodemus
Regular user
Regular user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Aquarius » 07 sep 2008 21:27
Ik heb eigenlijk niet echt een probleem..zie alvast dat je geen goesting hebt voordat je er moet binnenkomen.
Maar ik doe het gewoon absoluut niet graag, al geloof ik wel dat het na een tijd letterlijk gewoon wordt.
Als ik klaar ben op de Passage ga ik mij gewoon terug aankleden en vertrekken, want ik ga altijd met de fiets en dat is een half uur onderweg.
Zou stom zijn moest ik mij douchen om bezweet terug thuis te komen!
Dus ik douche mij gewoon thuis :wink:

Hoedanook, je kan er ook gewoon aan proberen wennen misschien, met het idee dat het toch niets bijzonders is omdat er zo wel héél veel mannen uitgerust zijn...'t is niet dat je daar gekeurd gaat worden denk ik...
Aquarius

Berichtdoor matti » 07 sep 2008 21:57
nog nooit problemen mee gehad. ma ik ga ook nie naar die personen staan kijken.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding
matti
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 33

Berichtdoor Sweet Sugah'Lips » 07 sep 2008 22:00
.
Laatst bijgewerkt door Sweet Sugah'Lips op 12 maart 2015 12:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Sweet Sugah'Lips
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 37

Berichtdoor Keyser Soze » 07 sep 2008 22:04
Ik heb niet echt last van dit probleem. Ik doe niet aan sport dus groupsdouches zijn niet echt aan mij besteed, maar ik ga wel regelmatig met mijn beste vriendin naar de sauna, en dan lopen er ook een hoop blote mensen rond, maar dat valt mij eigenlijk helemaal niet op dan. Ik ben gewoon helemaal niet bezig met het feit dat iedereen er naakt is dan, en enige opwinding is er dan ook ver te zoeken.
Keyser Soze
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 34

Berichtdoor Dr.Feel » 07 sep 2008 22:17
Sweet Sugah'Lips schreef:Ok, aan een vrouw kun je het minder direct zien dat er een 'probleem' is, maar er zijn vast ook vrouwen die groepsdouches nemen en ermee kampen dat ze opgewonden worden. ...

Voila.

Een erectie tussen andere mannen is nét iets gênanter dan een druipende foef onder dito douche me dunkt.
Dr.Feel
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 34

Berichtdoor Quietus » 07 sep 2008 22:21
Dr.Feel schreef:
Sweet Sugah'Lips schreef:Ok, aan een vrouw kun je het minder direct zien dat er een 'probleem' is, maar er zijn vast ook vrouwen die groepsdouches nemen en ermee kampen dat ze opgewonden worden. ...

Voila.

Een erectie tussen andere mannen is nét iets gênanter dan een druipende foef onder dito douche me dunkt.

:lol:

Ik heb nog nooit een groepsdouche gedaan, dus ik kan niet van ervaring spreken. Voorts denk ik dat het wel zou werken bij andere dingen die ik in groep zou doen!
Starry, starry night, paint your pallets blue and gray
Quietus
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Apomes » 07 sep 2008 22:39
Had daar vroeger ook veel schrik voor, maar toen ik ging fitnessen kon ik niet anders! Heb nog nooit een erectie gehad in een groepsdouche, ookal ben ik snel paraat! Soms is het nets iets moeilijker maar dan moet ge u gewoon concentreren op het wassen van uw haren...op uw hoofd anders is het moeilijker me dunkt.
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!
Apomes
Senior user
Senior user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Snicky » 07 sep 2008 22:44
Sweet Sugah'Lips schreef:Waarom is dit enkel voor jongens?

Ok, aan een vrouw kun je het minder direct zien dat er een 'probleem' is, maar er zijn vast ook vrouwen die groepsdouches nemen en ermee kampen dat ze opgewonden worden.

Misschien kunnen ze dan niet stoppen met kijken en valt het zo op?

Nuja, ikzelf heb geen probleem met douchen in groep... Als ik al opgewonden raak door één van de vrouwen naast mij dan probeer ik dat gewoon te negeren en niet meer te kijken...

ik zou het eigenlijk niet weten :D als ik mijn vriendin in de douche zie, word ik METEEN opgewonden ...

maar ... ik douche gewoon niet in groep :D
ik heb het daar zo niet op :D schaamte, vrees ik!
Schrik dat mensen me zullen inspecteren op mijn maten, gewicht, lichaamsbouw en me vervolgens compleet zullen afbreken :D

ik kan best wel begrijpen dat mannen het moeilijk hebben met groepsdouchen ... of dat nu noodzakelijk erger is bij homo's of niet, daar kan ik me niet over uitspreken, ookal lijkt het logischer ...
(man houdt van man-issue)

maar het is inderdaad zo dat de vrouw haar foef gaan signaal gaat uizenden dat opgespoord kan worden, ivm de penis die stijf kan gaan staan ...

:P
* Proudly So *
Snicky
Senior user
Senior user

Leeftijd: 29
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor nomeis » 07 sep 2008 23:59
Ik heb vaak naakt met andere jongens gedoucht en ben daar nooit opgewonden door geworden.

Hurray for me!
Of misschien waren de jongens gewoon lelijk.
nomeis

Re: Groepsdouche (voor jongens)

Berichtdoor Omicron » 08 sep 2008 00:20
Anoniem schreef:Hebben jongens hier op dit forum ook problemen met groepsdouche, moet je dat soms gebruiken, of gaat dat allemaal zonder problemen bij u?

Is het bij alle homos zo dat het aanwezig zijn in een douche waar ook andere naakte jongens zijn, altijd een stijve geeft bij u? Of is dat alleen maar bij sommigen en is de oorzaak iets anders dan het homo zijn zelf?

Zijn er truuks om geen stijve te krijgen in een groepsdouche die niet te veel concentratie vereisen?

Ik heb er geen problemen mee, als ik een douche induik ist om mij te douche, meer niet.

De ene persoon zal daar al wat meer last mee hebben. Aangezien uw spel nog al eens omhoog durft komen als je opgewonden bent
is het ook vrij evident dat je als homo sneller die opwinding gaat krijgen door het kijken naar naakte mannen.

En als je der geen last van wil hebben: ogen dicht doen en u wassen.
Of mentaal gewoon met andere dingen bezig zijn, je boodschaplijst opstellen, rekenen whatever...
Omicron
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor quickie » 08 sep 2008 19:33
Je kan je zoals ik ook altijd aansluiten bij een dure fitnessclub waar de klanten aparte, afgesloten douchehokjes krijgen... 8)
"The first thing we do: let's kill all the lawyers!" (W. Shakespeare, Henry VI, Part II)
quickie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 32

Berichtdoor Apocalypsje » 08 sep 2008 19:41
Hou ook helemaal niet van groepsdouches, en je zal me er NOOIT in vinden.. Niet omdat ik opgewonden zou geraken van andere vrouwen, maar omdat ik te preuts ben :D
Apocalypsje
New user
New user

Leeftijd: 35

Berichtdoor Yúdai » 08 sep 2008 20:37
Enkele suggesties voor de inspiratieloze erectionale medemens:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Yúdai
Senior user
Senior user

Berichtdoor Springbal » 08 sep 2008 21:29
Goh, ik denk dat ik het aantal erecties in de groepsdouche op 1 hand kan tellen. Hoewel er tussen de roeiers of triatleten wel al is knap volk kan zitten. In zo'n gevallen draai k me ofwel discreet om, en wacht, ofwel tot het over is, of anders tot de rest buiten is, of als ik het voel opkomen, probeer ik me discreet uit de douche reppen, de handdoek goed voor mijn kruis en dan maar afdrogen, en maken dat die boxershort aan is.

Ben een beetje een verlegen gastje.
:oops:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Aquarius » 08 sep 2008 21:40
Springbal schreef:Goh, ik denk dat ik het aantal erecties in de groepsdouche op 1 hand kan tellen. Hoewel er tussen de roeiers of triatleten wel al is knap volk kan zitten. In zo'n gevallen draai k me ofwel discreet om, en wacht, ofwel tot het over is, of anders tot de rest buiten is, of als ik het voel opkomen, probeer ik me discreet uit de douche reppen, de handdoek goed voor mijn kruis en dan maar afdrogen, en maken dat die boxershort aan is.

Ben een beetje een verlegen gastje.
:oops:

En dan best alsof doen dat er niets aan de hand is, zonder verlegen te kijken...'t is toch best begrijpelijk trouwens :wink:
Aquarius

329 berichten • Pagina 1 van 171, 2, 3, 4, 5 ... 17

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit