Vloeibaar sperma

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Pieter126

Vloeibaar sperma

Bericht door Pieter126 » 20 apr 2019 11:56

Hey!

Ik ben een jonge gast van 19 jaar en heb al wat ervaring. Sinds kort heb ik een nieuwe vaste vriend. Het klikt enorm goed, ook op seksueel vlak. Maar er is één ding waar ik me toch wat "zorgen" over maak: telkens als hij klaarkomt, is zijn sperma zeer vloeibaar en doorzichtig, net water. Ook is het elke keer redelijk veel (zelfs na de derde keer). Bij mijn vorige bedpartners was de viscositeit slijmeriger en was de kleur ook witter. Hijzelf zit er ook wat mee. Soms "schaamt" hij zich er wat voor.. zou hij niet mogen doen, probeer hem altijd gerust te stellen dat ik het totaaaal niet erg vind, maar lukt niet altijd.

Is dit normaal? Nog mensen die hier ervaring mee hebben? Tips of tricks?

Alvast bedankt!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Vloeibaar sperma

Bericht door geeninspiratie » 21 apr 2019 00:02

Dag Pieter126,

Waterig sperma is op zich niet abnormaal. Zelf is mijn sperma eerder waterig als ik kort daarvoor ben klaargekomen en dikker en witter als het al een tijdje geleden is. Sowieso is de vloeibaarheid en de kleur van sperma enorm persoonsafhankelijk.

Je kan voor de zekerheid altijd eens de huisarts raadplegen, maar ik denk niet dat het vreemd is.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Plaats reactie