Gynaecomastie.

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
chubbychub84
New user
New user
Geslacht: Man

Gynaecomastie.

Bericht door chubbychub84 » 30 okt 2018 16:08

Hoi iedereen. Ik voel me zo ellendig vandaag... Al weken aan een stuk zat ik mezelf voor te bereiden om toch eens naar Spades sauna te gaan, gewoon om uit te proberen. Ondanks het ellendige weer de tram op en afgestapt aan de sauna... om er vervolgens drie keer langs te lopen en terug te keren naar huis. Een gevoel van onzekerheid overviel me, en ik zag al de scenario's dat iedereen me raar aankijkt en ik weer heel diep kom te zitten (verleden met depressie). Al zolang ik weet heb ik altijd problemen met mijn uiterlijk gehad. Ik ben niet meteen de dikste, maar ook niet de dunste, en bij mij is het vooral borstgroei (gynaecomastie) en ik vind het verschrikkelijk! De trics die ik al uitgeprobeerd heb (tape, zeer strakke spandex, shirts, etc...) Het is in mijn ogen gewoon afgrijselijk. Zelfs zo erg dat iemand aanvankelijk dacht dat ik transgender was. (kan je je de teleurstelling inbeelden?)

Soit, daarover wou ik het niet hebben, maar wou jullie mening vragen... Denk je dat het toch een goed idee is om gewoon binnen te stappen en te laten zien van "hey dit ben ik, hou ervan of niet", of doe ik mezelf dit beter niet aan? Ben een weegschaal, dus een eeuwige twijfelaar... Of soms wat dikkere mensen die ervaring hebben met het binnenstappen in sauna's en hoe wordt gereageerd?

Alvast bedankt.
Groetjes! x
Rejection hurts, but so does anal...

Plaats reactie