Trio

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Trio

Trio

Bericht door Trio » 04 jan 2018 17:42

Beste forumleden,

Ik zit al een tijdje met het idee in m'n hoofd om eens een trio te doen, hoewel ik in een relatie zit.

Mijn vraag: zijn er al die het gedaan hebben? Wat zijn jullie ervaringen? Hoe stel je zoiets voor/hoe begin je aan zoiets? Meningen? Laat jullie alvast gaan ;-)

Robbe
Meest gemiste forummer 2017
Geslacht: Man

Re: Trio

Bericht door Robbe » 10 jan 2018 18:55

Beste meneer Trio

Ik denk dat het belangrijk is dat je deze behoefte met je partner bespreekt. Waarom wil jij precies een trio én vooral, wil jouw partner dat wel?
Als jullie beiden akkoord gaan, zijn er de nodige online platformen waarop je een trio kan fixen. Best wel in samenspraak met je huidige partner.

En dan ja, eenmaal je een een derde persoon hebt gevonden, hoef ik denk ik geen stappenplan te maken over wat je dan moet doen :groovy: :awkward:
Spoiler! :
Vergeet niet stil te staan bij uw seksuele gezondheid. Duidelijke afspraken met je partner en de trio-partner zijn een must.
Spoiler! :
Ik reageer niet uit eigen ervaring :kroon: :mrgreen:
Robs
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Hombie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Trio

Bericht door Hombie » 24 jan 2018 19:22

Trio schreef:Beste forumleden,

Ik zit al een tijdje met het idee in m'n hoofd om eens een trio te doen, hoewel ik in een relatie zit.

Mijn vraag: zijn er al die het gedaan hebben? Wat zijn jullie ervaringen? Hoe stel je zoiets voor/hoe begin je aan zoiets? Meningen? Laat jullie alvast gaan ;-)
Ik heb er wat ervaringen mee, zij het wel zonder de context van een relatie, dus hoe begin je aan zoiets kan ik mss moeilijk beantwoorden behalve praat met uw partner ;) Een voorbeeld bij mij was met friends with benefits die elkaar ook kenden en we bleven na gezamenlijk uit te gaan allemaal in hetzelfde bed slapen en dan kwam van het een het ander zo wat, lol.

Ervaringen ermee zijn zeker positief, maar stel er ook geen magische verwachtingen voor ofzo :p Er kan, afhankelijk van wat je precies van plan bent of hoe ver je gaat, zeker de eerste keer best al es wat geklungel aan te pas komen enzo, omdat je nu eenmaal met drie bent (yey extra benen en armen die oncomfortabel gepositioneerd kunnen liggen of tegen iemand zitten als je niet oppast ofzo xD). Maar ergens ook meer mogelijkheden dus ;) (zoals tegelijk toppen en bottomen, als je een standje vindt dat werkt. En als dat je ding is is het zeker aan te raden vind ik).

Als ik iets van advies kan geven (buiten gigantisch obvious dingen als zorg dat je veilig bent en dat er effectief wat aantrekking of chemie tussen alledrie is) is het echt gewoon neem je tijd ermee, zorg dat je je tijd kan nemen, en verken wat best werkt voor jullie en waar jullie het meest comfortabel mee zijn. Als er een concrete planning van komt, laat het dan eerder een "we zien wel of het werkt en waar het naar toe gaat" zijn dan een "vanavond zeker een trio" ofzo. Cru gezegd.

Success alleszinds :p
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Plaats reactie