[Min19] Zomerkamp 2014

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Duvessa
Min19-begeleider
Min19-begeleider
Geslacht: Vrouw

[Min19] Zomerkamp 2014

Bericht door Duvessa » 15 apr 2014 22:47

Hoera ! Het is weer zover...
Ik mag met trots een nieuwe editie aankondigen van het Min19 zomerkamp!
Wij zijn ook terug te vinden op onze Facebookpagina en we hebben ook een evenement op Facebook.

Min19, wadisdadde?
Min19 is de jongerenorganisatie van Wel Jong Niet Hetero voor elke holebi jongere tot 19 jaar. Ieder jaar organiseren we verschillende activiteiten doorheen heel Vlaanderen en Brussel, ongeveer drie per jaar (maar het kunnen er ook meer zijn). Ook organiseren we tijdens de zomervakantie een kamp. Deze keer zal het kamp 9 dagen duren!

Mag ik mee op dit kamp? - Ja, tuurlijk!
Maar je moet wel aan enkele vereisten voldoen:
- je bent holebi of twijfelende
- je bent jonger dan 19 (vòòr 01 augustus 2014)
NOTA: Deelnemers mogen hun allerlaatste activiteit als 19 jarige uitdoen (Dit betekent 19 geworden zijn na 1 juli.)

Wanneer?
Van 01 tot 09 augustus. Het kamp duurt dus 9 dagen.

Waar?
Henegouwen

Wakostda?
Het kamp kost € 140 voor 9 dagen plezier, gezelligheid en FOOD!

Laat deze € 140 geen drempel zijn om mee te gaan. We hebben dit jaar een solidariteitsfonds waarvoor jij misschien wel in aanmerking komt. Wil je weten of je in aanmerking komt of kan je niet alles in één keer betalen? Mail dan gerust naar penningmeester@weljongniethetero.be en we zoeken samen met jou naar een oplossing!

Wat doen we zoal op een kamp?
Vanalles! Echt, werkelijk alles. Nu ja, fietsen en wandeltochten dagen aan een stuk mag je zeker niet verwachten. Wat je wel mag verwachten is een portie gezelligheid en plezier met jongeren die net zoals jij zijn. Ook een groot aanbod aan activiteiten serveren we jou met een brede glimlach op een bordje. Activiteiten hier mag je zeer ruim nemen. Actieve spelen, ruwe spelen, competitiespelen, groepsspelen, individuele spelen, passieve spelen en nog zoveel meer! Naast al dat actief zijn maken we ook even de tijd om een babbeltje te slaan met elkaar. Dit over coming-out, coming-in, verliefdheid en relaties, en seksualiteit. Er zijn ook iedere dag een aantal pauzes voorzien waarin we even de tijd hebben om te relaxen of één van je awesome talenten te showen aan de groep.

Ik ben totally nieuw, is dat erg?
Maar nee hoor! We zeggen altijd: hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
We kunnen best goed begrijpen dat dit kamp voor de nieuwelingen een heuse stap is, maar hé, laat dit je niet afschrikken! De eerste dag worden er tal van kennismakingsactiviteiten gespeeld en in een mum van tijd ken je al een hoop mensen. Wedden dat die verlegenheid en die schrik snel verdwenen zal zijn? Nog een extra duwtje in de rug: Iedereen binnen Min19 heeft ooit zijn eerste stapjes moeten wagen richting een activiteit, weekend of kamp. Voor alles is een eerste keer hé.

Ik twijfel..
Twijfel? Waarvoor? Je zou al je koffer aan het maken moeten zijn!

Indien je echt met veel twijfel zit, kan je altijd mailen naar min19@weljongniethetero.be en we gaan je zeker proberen te overtuigen om mee te komen op deze onvergetelijke 9-daagse!

Tot wanneer kan ik me inschrijven?
De deadline ligt op zondag 6 juli 2013.

Té laat en het kamp is nog niet begonnen? Mail dan even naar min19@weljongniethetero.be
Wie weet hebben we nog wel een plaatsje over en kan je toch mee, zo lastminute!

Ik wil me inschrijven, hoe doe ik dat?
Door een mail te sturen naar min19@weljongniethetero.be met je naam, voornaam, geboortedatum, adres, emailadres. Dan krijg je van de coördinator het document dat je in orde moet maken: de medische fiche + de betalingsgegevens.

Ik heb nog vragen, problemen, opmerkingen, ...
Mail ze allemaal naar min19@weljongniethetero.be en wij zullen ze zo snel mogelijk beantwoorden!

Wij hebben er zin in, jij ook?
MAH TUURLIJK DADDE!
De Min19 crew

Laysiv
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Min19 Zomerkamp 2014

Bericht door Laysiv » 28 apr 2014 00:12

Zeker een aanrader! :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Gesloten