MUST BE GAY HEAVEN?
Of gewoon Min19-kamp!
Van 31 juli tot 6 augustus kan jij in Koksijdede droom van je leven beleven. Dus ben jij holebi, jonger dan 19? En kan je je vrij maken van 31 juli tot 6 augustus? Dan zou ik niet te lang wachten om mij in te schrijven!
Inschrijven doe je via een mailtje naar min19@weljongniethetero.be. Daarin vermeld je je naam, adres, geboortedatum, gsm-nummer en e-mailadres.
Ben je nog nooit meegeweest?
Aha! Dubbel spannend! We hebben goed nieuws voor je, je bent nooit de enige! Er gaan heel wat nieuwtjes zijn, dus voel je niet alleen. Ook zorgen we ervoor dat je je zo snel mogelijk op je gemak voelt, zodat je op dag 1 al een zalige dag hebt.
Wa kost da?
125 euro. Wie niet zo veel centjes heeft, mag dat ook altijd bij de inschrijving zetten. Dan zoeken we samen een oplossing.
Ik wil nog iets vragen...
Dat kan! Je kan gelijk welke leider bij Min19 via het forum contacteren (je herkent ons aan het groene tekstje onder onze profielfoto). Je kan ook onze facebookpagina https://www.facebook.com/wjnhmin19 eens bezoeken of gewoon een mailtje sturen naar min19@weljongniethetero.be
Tot dan!

.gif)