[Plan B] FAQ

Onze nationale teams bieden voor elk wat wils. Ben je jonger dan 19, tussen 24 en 30 of transgender? Neem hier dan snel een kijkje!
1 bericht • Pagina 1 van 1

[Plan B] FAQ

Berichtdoor Jesse » 21 jul 2008 21:57
Vanaf welke leeftijd ben je welkom bij 'Plan B'?
Je bent welkom bij 'Plan B' vanaf 1 januari van het jaar waarin je 24 wordt,

Ben ik te oud voor 'Plan B'?
Je mag naar activiteiten komen tot op je 30e verjaardag.

Wanneer gaat de volgende Plan B-activiteit door?
Surf naar onze agenda voor een overzicht van wat 'Plan B' de komende maanden organiseert.

Hoeveel kost een 'Plan B'-activiteit?
Dit is afhankelijk van activiteit tot activiteit. Er dient veelal geen inschrijvingsgeld betaald te worden. Indien dit wel het geval is dan wordt dit meegedeeld bij de aankondiging van de activiteit.

Moet ik inschrijven om deel te kunnen nemen?
Er wordt zo weinig mogelijk met inschrijvingen gewerkt. Indien dit wel het geval is dan wordt dit meegedeeld bij de aankondiging van de activiteit.

Kan ik medewerker worden? 'Plan B' is regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers om het activiteitenaanbod uit te stippelen en te organiseren. Puilt de motivatie uit jouw lijf en wil je dolgraag meewerken aan 'Plan B'? Bekijk dan zeker eens de vacatures op onze website. Je kan ook altijd een mailtje sturen naar planb@weljongniethetero.be waarin je motiveert waarom je graag de nieuwe spetterende medewerker van 'Plan B' wil worden.

Hoe word ik lid van Plan B?
Plan B werkt niet met lidmaatschap. Op veel van de activiteiten kun je dus gewoon op de afgesproken plaats en uur opduiken; andere activiteiten werken om organisatorische redenen met inschrijvingen per e-mail. Hoe, wat en waar staat steeds in de aankondigingen van de activiteiten (in de WJNH-kalender, het plan B-deel van de website en dit forum).
Gewoon afkomen dus.

Komen er wel meer mensen alleen naar een activiteit en wie zit er bij Plan B?
Iedere activiteit opnieuw zijn er mensen die op zichzelf gekomen zijn. Plan B is geen "vaste groep". Niet iedereen komt naar elke activiteit. Bijna elke activiteit zijn er wel nieuwe mensen, en doordat de de activiteiten nogal sociaal zijn, leer je snel mensen kennen. Zeker doen dus, niet twijfelen!

Hoe kan ik 'Plan B' contacteren?
De verschillende manieren waarop je ons kan contacteren vind je hier:
info@weljongniethetero.be of naar planb@weljongniethetero.be.

Je kan Plan B op Facebook ook vinden!

Vragen?
Heb je zelf nog een vraag waarop je hier geen antwoord kan vinden? Stuur dan een mailtje naar planb@weljongniethetero.be of stel je vraag gewoon op het Plan B gedeelte van het WJNH-forum!
Jesse
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 35

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Min19 (-19), Plan B (24-30) en T-Jong