Het Grote Serie Topic [2]
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Serie Topic [2]
Ik vind "The Strain" heel goed.
-
- Regular user
Ik heb laatst (ja in de blok, fml) "End of the F**cking world" gezien op Netflix.
Best een goede serie ook, maar wel erg kort. 8x 20 minuten
Best een goede serie ook, maar wel erg kort. 8x 20 minuten
"I guess who I am is exactly the same as who you are. Not better than, not less than. Because there is no one who has been or will ever be exactly the same as either you or me"
"The real violence, the violence I realized was unforgivable, is the violence that we do to ourselves, when we're too afraid to be who we really are"
"The real violence, the violence I realized was unforgivable, is the violence that we do to ourselves, when we're too afraid to be who we really are"
Ik ben momenteel begonnen met de Franse serie "Clem" 

"Alt er Love" -> Alles is liefde
-
- Regular user
Ik kijk momenteel Sense8 voor de derde keer (Netflix serie). Echt een aanrader! In het begin komt het misschien wat langzaam op gang, maar boy oh boy, wat is het daarna goed. By far mijn favoriete serie. Zeker de serie, die mij heeft doen durven aan mezelf toe te geven dat ik gay ben en dat het oké is. Verschillende culturen, huidskleuren, gays, transgenders, etc. komen allemaal erin voor en verbroederen met elkaar. Oke, genoeg liefde geuit haha.

"I guess who I am is exactly the same as who you are. Not better than, not less than. Because there is no one who has been or will ever be exactly the same as either you or me"
-
- Forumbeheerder WJNH
Sense8 is lovely!Thestral schreef:Ik kijk momenteel Sense8 voor de derde keer (Netflix serie). Echt een aanrader! In het begin komt het misschien wat langzaam op gang, maar boy oh boy, wat is het daarna goed. By far mijn favoriete serie. Zeker de serie, die mij heeft doen durven aan mezelf toe te geven dat ik gay ben en dat het oké is. Verschillende culturen, huidskleuren, gays, transgenders, etc. komen allemaal erin voor en verbroederen met elkaar. Oke, genoeg liefde geuit haha.

Zelden zo meegeleefd met personages en idd zoveel voeling gehad ermee. Ze laten het ook allemaal heel normaal overkomen

The 100. Stiekem een verslaving ontwikkeld. 

Heb ik onder milde dwang van iemand die mij van ongeveer alles van reeksen kan overtuigen een paar afleveringen van gezien en viel best te pruimen, die staat zeker nog op de backburner list voor als ik door m'n lijst van films en series die ik dringend es moet zien geraak (wat ergens in 2050 zal zijn aan dit tempo lol).Wall schreef:The 100. Stiekem een verslaving ontwikkeld.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
-
- Regular user
Jaaa precies dat! Ik kan echt huilen en lachen op bepaalde momenten met die personages, gewoon weg omdat ik veel ervan herken ook. Ik kan niet wachten idd tot de finaleredwings schreef:Sense8 is lovely!Thestral schreef:Ik kijk momenteel Sense8 voor de derde keer (Netflix serie). Echt een aanrader! In het begin komt het misschien wat langzaam op gang, maar boy oh boy, wat is het daarna goed. By far mijn favoriete serie. Zeker de serie, die mij heeft doen durven aan mezelf toe te geven dat ik gay ben en dat het oké is. Verschillende culturen, huidskleuren, gays, transgenders, etc. komen allemaal erin voor en verbroederen met elkaar. Oke, genoeg liefde geuit haha.
![]()
Zelden zo meegeleefd met personages en idd zoveel voeling gehad ermee. Ze laten het ook allemaal heel normaal overkomenik kijk heel hard uit naar de finale dit jaar ergens!

-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Gisteren begonnen met Sex and the City
.

But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.
- J.K. Rowling
- J.K. Rowling
-
- Meest begeerde vrijgezel 2017
Ja, alstublieft dankuwel. Zo goed maken ze niet snel (EN ER KOMT GEEN VERVOLG OP, TERGEND VERVELEND!)Thestral schreef:Ik kijk momenteel Sense8 voor de derde keer (Netflix serie). Echt een aanrader! In het begin komt het misschien wat langzaam op gang, maar boy oh boy, wat is het daarna goed. By far mijn favoriete serie. Zeker de serie, die mij heeft doen durven aan mezelf toe te geven dat ik gay ben en dat het oké is. Verschillende culturen, huidskleuren, gays, transgenders, etc. komen allemaal erin voor en verbroederen met elkaar. Oke, genoeg liefde geuit haha.
Dat is zo een van die series waarvan ik mezelf enorm moet weerhouden van niet constant op te zetten. 't Is zo'n pareltje dat je maximum één keer per jaar mag opzetten, om jezelf te verwennen

OT: Van een heel ander kaliber, maar ik ben mij al enkele dagen kostelijk aan het amuseren met "Please Like Me" op Netflix. Soms doen de gesprekken en absurde situaties mij denken aan mijn beste vrienden. Heerlijk lichte televisie om op te zetten na een vervelende dag

Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
-
- Regular user
Maar zeg, je verdient om jezelf elke dag te verwennen! (oké dit klinkt fout, maar ik bedoel de serie obviously haha)Reuel schreef:Ja, alstublieft dankuwel. Zo goed maken ze niet snel (EN ER KOMT GEEN VERVOLG OP, TERGEND VERVELEND!)Thestral schreef:Ik kijk momenteel Sense8 voor de derde keer (Netflix serie). Echt een aanrader! In het begin komt het misschien wat langzaam op gang, maar boy oh boy, wat is het daarna goed. By far mijn favoriete serie. Zeker de serie, die mij heeft doen durven aan mezelf toe te geven dat ik gay ben en dat het oké is. Verschillende culturen, huidskleuren, gays, transgenders, etc. komen allemaal erin voor en verbroederen met elkaar. Oke, genoeg liefde geuit haha.
Dat is zo een van die series waarvan ik mezelf enorm moet weerhouden van niet constant op te zetten. 't Is zo'n pareltje dat je maximum één keer per jaar mag opzetten, om jezelf te verwennen
OT: Van een heel ander kaliber, maar ik ben mij al enkele dagen kostelijk aan het amuseren met "Please Like Me" op Netflix. Soms doen de gesprekken en absurde situaties mij denken aan mijn beste vrienden. Heerlijk lichte televisie om op te zetten na een vervelende dag
Ik heb zojuist Altered Carbon (Netflix serie) uitgekeken. Goede en aparte verhaallijn!
-
- Forummer van 't jaar 2017
Ben nu begonnen in het deense Rita (op Netflix!), zalige serie!
(Totaal niet omdat ik ondertussen al een crush heb ontwikkeld voor de homoseksuele zoon van het titelpersonage trouwens
)
(Totaal niet omdat ik ondertussen al een crush heb ontwikkeld voor de homoseksuele zoon van het titelpersonage trouwens

Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page
and here we are
you and me
on the last page
'La Casa de Papel' op Netflix.
Pareltje!
En, het is in 't Spaans te doen, need I say more.
Pareltje!

En, het is in 't Spaans te doen, need I say more.

-
- Regular user
Voor de Sense8 lovers: finale aflevering komt 8 juni uit. 

-
- Forumbeheerder WJNH
Jaa, ik had het gezien!Thestral schreef:Voor de Sense8 lovers: finale aflevering komt 8 juni uit.

-
- Meest hilarische forummer 2017
OITNB seizoen 6 was echt teleurstellend, meh.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
-
- Regular user
Ooh ik vond het eigenlijk een pak beter dan seizoen 5 wel! De Carol en Barb story vond ik wel verfrissend, alleen het einde vond ik wel echt een gemiste kans van de schrijvers (ik hou de spoilers voor me, maar je snapt me als je het hebt gezien). En ik vond het tof om te zien hoe OITNB inspeelt op actualiteiten, zoals immigratie, black lives matter, etc.sterretje schreef:OITNB seizoen 6 was echt teleurstellend, meh.
-
- Meest hilarische forummer 2017
Tgoh, ik vond juist dat er veel te veel aandacht werd besteed aan die Barb en Carroll. Heel het seizoen ging precies over hen en die kickball, met dan nog wat losse, individuele verhaallijnen ernaast. Ik vond het maar plattekes.Thestral schreef: ↑31 jul 2018 20:23Ooh ik vond het eigenlijk een pak beter dan seizoen 5 wel! De Carol en Barb story vond ik wel verfrissend, alleen het einde vond ik wel echt een gemiste kans van de schrijvers (ik hou de spoilers voor me, maar je snapt me als je het hebt gezien). En ik vond het tof om te zien hoe OITNB inspeelt op actualiteiten, zoals immigratie, black lives matter, etc.sterretje schreef:OITNB seizoen 6 was echt teleurstellend, meh.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
Ik zit weer 3000 jaar achter, maar god wat is Sense8 goed! 

-
- New user
sterretje schreef: ↑04 aug 2018 14:41Tgoh, ik vond juist dat er veel te veel aandacht werd besteed aan die Barb en Carroll. Heel het seizoen ging precies over hen en die kickball, met dan nog wat losse, individuele verhaallijnen ernaast. Ik vond het maar plattekes.Thestral schreef: ↑31 jul 2018 20:23Ooh ik vond het eigenlijk een pak beter dan seizoen 5 wel! De Carol en Barb story vond ik wel verfrissend, alleen het einde vond ik wel echt een gemiste kans van de schrijvers (ik hou de spoilers voor me, maar je snapt me als je het hebt gezien). En ik vond het tof om te zien hoe OITNB inspeelt op actualiteiten, zoals immigratie, black lives matter, etc.sterretje schreef:OITNB seizoen 6 was echt teleurstellend, meh.
Ik vond het ook wel goed. Carol en Barb waren wat irritant, ja, maar de andere lossere verhaallijnen en het proces van Taystee waren nog wel goed. Maar het einde...Arme Taystee en Flores