Geweldige film inderdaad!Clover schreef:Eergisteren naar The Imitation Game gekeken. Ik vind dat Benedict Cumberbatch Alan Turing echt geweldig vertolkt heeft.

Ik heb laatst Rent bekeken

Geweldige film inderdaad!Clover schreef:Eergisteren naar The Imitation Game gekeken. Ik vind dat Benedict Cumberbatch Alan Turing echt geweldig vertolkt heeft.
Die heb ik daarnet ook gezien!redwings schreef:'Call me by your name', vanaf vandaag in de cinema en echt een aanrader!! Een film die liefde toont zoals ze is, zonder echt nadruk te leggen dat het twee mannen/jongens zijn met prachtige muziek, heel sterk gemaakt!
Ik ook, prachtfilm!idk schreef:Die heb ik daarnet ook gezien!redwings schreef:'Call me by your name', vanaf vandaag in de cinema en echt een aanrader!! Een film die liefde toont zoals ze is, zonder echt nadruk te leggen dat het twee mannen/jongens zijn met prachtige muziek, heel sterk gemaakt!
Ik zal die vanavond in de bioscoop zien. Ik ben echt benieuwd!sterretje schreef:Ik ook, prachtfilm!idk schreef:Die heb ik daarnet ook gezien!redwings schreef:'Call me by your name', vanaf vandaag in de cinema en echt een aanrader!! Een film die liefde toont zoals ze is, zonder echt nadruk te leggen dat het twee mannen/jongens zijn met prachtige muziek, heel sterk gemaakt!
Ik begrijp het enthousiasme niet voor deze film. Ik zag een nogal oppervlakkige, zelfs wat saaie film die niets toevoegt aan tientallen andere coming-of-age-films waarin een homoseksuele liefde ontluikt. De plot is flinterdun, subplots zijn er nauwelijks. Er is geen drama, geen spanningsboog en alles is zo voorspelbaar als regen in de herfst. De soundtrack is al te melig en ik geloofde de hele film lang niets vansterretje schreef:Ik ook, prachtfilm!