De Mol 2017

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
45 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

De Mol 2017

Berichtdoor LumpySpacePrince » 08 feb 2016 22:18
Het leek me wel leek om een WIDM topic aan te maken :D (mocht dit nog niet bestaan) Wie vind je verdacht, wie sowieso niet? Schrijf het in de lucht, stuur het met een postduif, schrijf het op een zandtapijt, neem er een foto van en post het hier! :D

Ik vind Cathy sinds deze 2de aflevering minder verdacht, de 'neen'stemmers vind ik sowieso meer verdacht (of misschien mag ik ze gewoon niet xD )
Stijn vond ik bij die brug verdacht :s Als Manuella de mol zou zijn zou ik het wel een geniale plottwist vinden haha :lol:

Wat denken jullie? B)

Btw de Gilles kan mij wel krijgen
modverpl Topic verplaatst, is hier beter op zijn plaats - redwings
Laatst bijgewerkt door LumpySpacePrince op 07 feb 2017 18:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 16
Geslacht: Man

Re: De Mol 2016

Berichtdoor Wiske » 08 feb 2016 22:35
manuella als mol zou geniaal zijn!
:grouphug:
Wiske
Schattigaard van 2016

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor TylerXD » 08 feb 2016 23:36
Jaaa! Een 'De Mol' topic :D. Eens tijd om mijn bedenkingen en theorieën op te schrijven. Zie verder onder de spoiler ;)

Spoiler! :
Eerst en vooral vind ik het spijtig dat Ruth de code niet heeft kunnen kraken. Ik had gewoon de gezichten willen zien van de nee-stemmers :ibi:
Stijn is voorlopig vrijgesteld van alle verdenkingen. Hij heeft wel erg hard zijn best gedaan bij de raadsels en bij de penalty's.
Hanne en Issabel zijn voorlopig ook weinig verdacht. Het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat ze misschien niet zo hard hun best hebben gedaan bij de laatste opdracht. En Issabel wist ook niet dat het gebouw over haar huis een PVBA was (Nu, zo vreemd is dat niet als je dat niet weet).
Gilles lijkt mij ook weinig verdacht. Hij is wel slim en kan acteren (perfecte eigenschappen voor een mol). Maar iets in mij zegt dat hij de mol niet is. En ergens heeft hij wel een streepje voor bij mij :whistle:
Hoewel ze zich verdacht gedraagt, is Cathy ook geen mol. Ze doet gewoon haar uiterste best om het spel te winnen en is volgens mij ook niet vies van saboteren om iedereen te misleiden.
Bruno is een sympathieke man, maar verdacht. Hij wordt te veel in verband gebracht met de mol. In zijn huis hangt er een schilderij met een mol met een drol op zijn hoofd. Ofwel heeft hij op z'n kop laten kakken door de mol; is de mol hem te slim af geweest. Ofwel is hij zelf de mol. Ook op het einde, bij de bekendmaking, kwam hij net in beeld wanneer er over de mol gesproken werd (en was dat vorige week ook niet het geval?)
Thibaud maakt zich ook enorm verdacht. Hij viel de vorige aflevering 'flauw', zijn dubieus krulletje op het papier in deze aflevering, een platte band (je kan altijd doelbewust ergens in rijden) en vorige aflevering was hij al héél zeker wie volgens hem de mol was. Misschien is hij het zelf? Maar net zoals bij Cathy; misschien maakt hij zich express verdacht?
Tenslotte is er nog Manuella. Net omdat ze totaal niet verdacht is, is ze net verdacht. Hoe zalig zou het niet zijn dat een lieve, onschuldige vrouw de mol is?
Men vangt meer vliegen met een lepel stroop dan met een vat azijn.
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor LumpySpacePrince » 09 feb 2016 11:35
Thibaud en Bruno vind ik ook heel verdacht :o En ik had zo te doen met Ruth :(

En ergens heeft hij wel een streepje voor bij mij

Hehehe :whistle: :whistle: Trouwens dat drama van dat bed met Gilles, mein got :bounce:

Ik ben blij dat Marc er uit is trouwens, maar dat zal door mijn haat jegens buschauffeurs komen :oops:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Robbe » 09 feb 2016 19:06
Bastet schreef:Thibaud en Bruno vind ik ook heel verdacht :o En ik had zo te doen met Ruth :(

Hehehe :whistle: :whistle: Trouwens dat drama van dat bed met Gilles, mein got :bounce:

Ik ben blij dat Marc er uit is trouwens, maar dat zal door mijn haat jegens buschauffeurs komen :oops:

Thoh... zo'n drama was dat toch niet echt? Ik vond het eerder een grappige situatie. Zowel Gilles als Marc gingen goed om met de 'situatie'.

En tja... dat streepje voor... Gilles is niet lelijk :D Maar stiekem kan Stijn mij veel meer bekoren :angelface2:
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor sterretje » 09 feb 2016 20:32
uploadfromtaptalk1455042819691.jpg
(27.66 KiB) 65 keer gedownload
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
sterretje
Meest hilarische forummer 2016

Leeftijd: 23

Berichtdoor quantum » 10 feb 2016 00:11
Ik vind het heel jammer dat ik het niet kan kijken, heb alleen Een en Canvas hier. :(
Voor vorst, voor vrijheid en voor recht.
quantum
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor LumpySpacePrince » 10 feb 2016 00:12
Robbe schreef:
Bastet schreef:Thibaud en Bruno vind ik ook heel verdacht :o En ik had zo te doen met Ruth :(

Thoh... zo'n drama was dat toch niet echt? Ik vond het eerder een grappige situatie. Zowel Gilles als Marc gingen goed om met de 'situatie'.

En tja... dat streepje voor... Gilles is niet lelijk :D Maar stiekem kan Stijn mij veel meer bekoren :angelface2:

Idk, ik zou het denk ik gewoon niet zo leuk vinden :P Maar het was wel goed bedoeld natuurlijk :D Vond het wel mooi opzich maar toch xD

Dat van die afbeelding...ik weet het toch niet hoor, het zou best toeval kunnen zijn :-?
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor JFK » 11 feb 2016 09:55
quantum schreef:Ik vind het heel jammer dat ik het niet kan kijken, heb alleen Een en Canvas hier. :(

Kan je het niet online herbekijken? :D

Of staat er zo'n stomme landenbeperking op? :cry:

OT.

Nog niet gekeken eigenlijk.
Maar misschien moet ik eens kijken om de heumeu te checken. :yeahimcool: Want de foto die ik ervan gezien heb, was wel :kwijl:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor emilyinthesky » 11 feb 2016 15:11
Eerst vond ik Cathy heel verdacht, maar volgens mij speelt ze het spel gewoon slim. Als ik iemand zou moeten aanduiden, dan denk ik dat Thibaud de mol is. Het flauwvallen, Ruth niet terugwillen,..
emilyinthesky
New user
New user

Berichtdoor sterretje » 15 feb 2016 22:53
Spoiler! :
Afbeelding

Spoiler! :
Afbeelding

Spoiler! :
Afbeelding
sterretje

Berichtdoor Reuel » 17 feb 2016 13:15
En wat is uw punt nu juist? :p
Er is geen enkel Sheraton in Mol, stel je voor! :roflmao: Enkel in Brussel naar m'n weten.

OT: Thibaud of Bruno. Dat steentje, kom jong. Of Bruno die als eerste weg ging bij die kettingopdracht.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor sterretje » 17 feb 2016 13:30
Ik heb geen punt, ik ben wanhopig in het diepe aan het tasten op zoek naar aanwijzingen. Heel wanhopig, ik heb dan ook elke week een andere mol.

Voor mij is het nu Gilles. El topo is spaans voor mol. Wordt de mol aangewezen? Is zijn t-shirt een subtiele hint? AL DIE ONZEKERHEDEN
uploadfromtaptalk1455708557411.jpg
uploadfromtaptalk1455708557411.jpg (4.36 KiB) 2104 keer bekeken
uploadfromtaptalk1455708547012.jpg
(65.75 KiB) 59 keer gedownload
uploadfromtaptalk1455708534835.jpg
(45.23 KiB) 59 keer gedownload
sterretje

Berichtdoor redwings » 17 feb 2016 16:02
Ik verdenk thibaud.. Bij de lama's zat hij bij de foto's, het flauwvallen heb ik twijfels over, al kan dat wel echt zijn, hij merkte ook meteen op dat het bedrijf een nv was voor issa's huis, terwijl het een pvba is (en hij passeert daar veel, dus hij wist dat wel volgens mij!) . Maar hij is wel fanatiek bezig met de boekjes, dat kan afleiding zijn ook...
-Babbelaar van het jaar 2015-
redwings
Knapste vrouwelijke forummer 2016

Berichtdoor TylerXD » 28 feb 2016 16:45
Ik heb de laatste 2 afleveringen gezien zo net en mijn visie op de mol is veranderd.

Hanne heeft zich de voorbije aflevering veel verdachter gemaakt.
In de taxi wist ze niet wie de uitvoerder van een liedje was, terwijl ze goed hoorde dat de radiopresentator Julio zei en zelf ook "Julio" zei.
Bij het paardenrennen en het bemachtigen van de vrijstelling heeft ze bewezen dat ze goed kan liegen en manipuleren. Net iets wat een mol nodig heeft. De vrijstelling zou een dekmantel kunnen zijn.

Verder is mijn enige andere verdachte Thibaud. De anderen zijn gedaald in hun verdachting.
TylerXD
Senior user
Senior user

Berichtdoor Pancake » 28 feb 2016 23:08
redwings schreef:Ik verdenk thibaud.. Bij de lama's zat hij bij de foto's, het flauwvallen heb ik twijfels over, al kan dat wel echt zijn, hij merkte ook meteen op dat het bedrijf een nv was voor issa's huis, terwijl het een pvba is (en hij passeert daar veel, dus hij wist dat wel volgens mij!) . Maar hij is wel fanatiek bezig met de boekjes, dat kan afleiding zijn ook...

En ook niet vergeten dat hij zich in de eerste aflevering telkens miste bij het meten.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor Robbe » 29 feb 2016 02:16
Ik ben zelf niet 100 % gemotiveerd om De mol in België te ontmaskeren, omdat ik momenteel 'Wie is de mol?' volg op Nederland 1, waar ze al aan aflevering 8 zitten denk ik. Daar ben ik heel gefocust en aandachtig.

De mol op Nederland 1 is toch ook wel beter en véél spannender. Dat komt omdat zij daar al aan seizoen 16 zitten. Veel van de seizoenen zijn te vinden op youtube en het huidige seizoen op het internet. Ik volg de mol dus al jaren via Holland.

Uit die ervaring heb ik geleerd dat om de mol te ontmaskeren, je omgekeerd moet redeneren. Je moet niet zoeken naar verdachte dingen etc etc. Je moet juist schrappen wie de mol net NIET kan zijn, door te zien wie gemotiveerd is en geld binnenbrengt. Zo zou je bij aflevering één al meteen namen hebben kunnen schrappen, adhv keuzes bij de groepsverdeling van de opdrachten bijvoorbeeld... .
Where should I go?
Robbe

Berichtdoor sterretje » 29 feb 2016 23:22
Ik heb lang gedacht dat het Gilles was omdat ik in de vorige afleveringen vaak subtiele hints meende te zien in deze richting. Vandaag was er dan weer een subtiele hint richting Hanne. Gilles de Coster zei namelijk "Ofwel zijn jullie moe, ofwel is de mol in grote vorm..." en wat staat er op Hanne haar trui..? "In vorm."

Spoiler! :
Afbeelding
sterretje

Berichtdoor TylerXD » 29 feb 2016 23:40
sterretje schreef:Ik heb lang gedacht dat het Gilles was omdat ik in de vorige afleveringen vaak subtiele hints meende te zien in deze richting. Vandaag was er dan weer een subtiele hint richting Hanne. Gilles de Coster zei namelijk "Ofwel zijn jullie moe, ofwel is de mol in grote vorm..." en wat staat er op Hanne haar trui..? "In vorm."

Spoiler! :
Afbeelding

Dat jij dat allemaal ziet :o

Mijn verdachten nu zijn Stijn en Hanne, mijn twee favorieten :ibi:
TylerXD
Senior user
Senior user

Berichtdoor Robbe » 10 maart 2016 15:14
Mijn hoofdverdachte was lang Bruno...

Nu ligt hij eruit en zijn mijn verdenkingen richting Hanne. Bij de paardenrace-opdracht is gebleken hoe hard ze kan liegen. Het zou me niet verbazen dat zij de mol is. En die hint met 'in vorm' is wel overduidelijk. Het zou echt achterlijk zijn van de programmamakers als dat een hint zou zijn... .

Stijn is het naar mijn idee zeker niet. Hij heeft echt al voor veel geld gezorgd, zeker bij de voetbalopdracht.

Het blijft toch een mysterie... de mol. Ik hou van die reeks :lovesigh:
Where should I go?
Robbe

45 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Keer terug naar Beeld & klank