lesbo-serie

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
Gesloten
Sraa
New user
New user
Geslacht: Vrouw

lesbo-serie

Bericht door Sraa » 18 nov 2013 13:53

Hoi hoi!

Ik ben van plan mezelf een serie cadeau te doen (kwestie van mezelf iets positief te geven voor het harde werk van de afgelopen tijd).
Nu heb ik hier wat gelezen, maar ben ik er nog niet echt uit wat volgens jullie de beste lesbo-serie is die ik mezelf cadeau kan doen.
Wat vinden jullie de beste?

Merci!

Sraa
New user
New user

Re: lesbo-serie

Bericht door Sraa » 18 nov 2013 19:03

Ik heb hier op het forum gelezen dat L-Word en Lip Service series zijn die wel populair zijn, dus ik dacht misschien aan eentje van deze twee. Maar als je eigenlijk niet goed weet wat je moet kiezen, zijn tips dus wel handig..
Ik denk dat ik wel eens iets wil waarbij een lesbische plotlijn op de voorgrond mag zitten. Ik heb zo nog geen serie gezien, dus daar ben ik ook wel eens 'benieuwd' naar..
Maar dan blijft nog steeds de vraag, welke is naar jullie mening de beste?

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 18 nov 2013 20:47

Dan toch eerder Lip Service dan L-Word. Al heeft L-Word wel wat "hoogtepunten" tijdens de eerste 3 seizoenen. Ook te zien of je van Amerikaans Engels houdt of niet :)
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 29 nov 2013 15:16

Ik vind ze allemaal wel goed...

maar euh...jezelf cadeau doen...ik kijk ze gewoon via stream tv. Ik vind ze niet zo goed dat ze geld waard zijn. :)
Lip Service stelt me naar het einde toe zwaar teleur en de L-word zit goed, maar te dramatisch in elkaar. LS trouwens ook wel...
En van dat Engels...eender welk Engels heeft zo zijn charmes vind ik. Je moet het niet altijd even graag horen, maar soms past een bepaald accent het best bij een bepaalde rol.
En in LS spreken ze niet allemaal Schots en Brits. Het is een goede mix.

Ook heel goed is Orphan Black...het lesbische ook niet op de voorgrond, maar echt zoooo goed

jolien2808
Regular user
Regular user

Bericht door jolien2808 » 30 nov 2013 19:02

Ik heb recentelijk Lip-service gezien en ik vond bij het eerste seizoen vooral dat er meer aandacht was voor de persoonlijke verhalen dan enkel de geaardheid. Of toch meer dan in the l-word. Nu ja dat is mijn mening hé. Ik heb the l-word wel al een stuk of vier, vijf keer gezien en heb daarvan de dvd-verzamel-box gekocht en lip service leen ik uit de bib. Maar daar hebben ze maar twee seizoenen van. Weet iemand of er niet meer van zijn of dat er nog 1 seizoen achter komt ofzo? Ik had wel gehoord dat het een mini-serie is, maar als het eindigt voor zover ik het nu heb gezien vind ik het einde niet zo fameus..
*Love is a friendship on fire*

allstar
New user
New user

Bericht door allstar » 07 dec 2013 16:01

kijk op youtube naar Anyone but me...
die serie is echt geweldig... na de eerste paar afleveringen ben ik helemaal verslingerd geraakt aan deze serie...

Femmie
Regular user
Regular user

Bericht door Femmie » 08 dec 2013 19:36

Ik kijk momenteel naar 'Orange is the new black' en ik vind het echt een leuk verhaal :)
Als je twijfelt tussen 'The L word' en 'Lip service' zou ik toch eerder kiezen voor het eerste, maar dit is natuurlijk allemaal subjectief..

Kijk ze gewoon allemaal, dan is er geen twijfel nodig :D
I'm able to close my eyes, yet my heart's not that blind

Gesloten