Wat was je laatste concert? [2]

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
Pancake
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: Wat was je laatste concert? [2]

Bericht door Pancake » 26 apr 2016 15:52

JFK schreef:
Pancake schreef:Troye Sivan in de Trix. Ik had hem bijna kunnen aanraken... :lovesigh:
Oh! :groovy:

Het was daar één grote homo-meeting zeker? :wink:
Ja best wel :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 27 apr 2016 13:42

Albert Vila en nadien Jérémy Dumont trio, in de Jazz Zolder
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 15 mei 2016 12:24

UzUz Rock Rally in Gistel. Gistel mag dan nogal dood zijn, als 3/6 bands vrienden in de bezetting hebben (of volledig bezet zijn door vrienden) en je met een hele bende afzakt wordt het sowieso een feestje xD

Wel grappig dat op een rock rally in gistel 4 van de 6 bands brugs waren (en ongeveer al het brugs volk elkaar wel wat kent)
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Wiske
Schattigaard van 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wiske » 30 okt 2016 21:58

Vrijdag naar een concert met muziek van Bach en Bach's zonen geweest in de Bijloke. Met dank aan de leraar Latijn, die altijd goedkopere tickets kan krijgen voor zijn geliefde klas ;) :adore:
:grouphug:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 11 jan 2017 23:36

Kerstconcert van zanger Christoff en zijn zus Lindsay in de abdijkerk van Ninove.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 20 mei 2017 11:00

Steak Number Eight in de Afsnis in Gent!!

Zweterig, stinkend , veel te klein café voor die fantastische band. Ik had ze al eens in de Vooruit gezien (de balzaal helemaal vol), en nu speelden ze gratis in een café van 120 man. Zelfs buiten stond keiveel volk. Maar ik stond pal voor het podium. Wat een concert!! :love: :love: :love: Exact wat ik nodig had. Hard, zwaar, veel te warm. En ik hou van dat publiek! Sociaal sympathiek volk. En toen ik even onwel werd omdat iemand op m'n hoofd was gesprongen (want ja, spring anders langs achter op het publiek als je wilt crowdsurfen, niemand ziet je! *sterretjes*), kreeg ik direct ruimte om even te bekomen. Ik heb een schoon blauw oog als souvenir meegekregen. Maar wow, een concert om nooit te vergeten!! Eentje voor op de eindejaarslijstjes!!!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 20 mei 2017 16:39

Echo schreef:Steak Number Eight in de Afsnis in Gent!!

Zweterig, stinkend , veel te klein café voor die fantastische band. Ik had ze al eens in de Vooruit gezien (de balzaal helemaal vol), en nu speelden ze gratis in een café van 120 man. Zelfs buiten stond keiveel volk. Maar ik stond pal voor het podium. Wat een concert!! :love: :love: :love: Exact wat ik nodig had. Hard, zwaar, veel te warm. En ik hou van dat publiek! Sociaal sympathiek volk. En toen ik even onwel werd omdat iemand op m'n hoofd was gesprongen (want ja, spring anders langs achter op het publiek als je wilt crowdsurfen, niemand ziet je! *sterretjes*), kreeg ik direct ruimte om even te bekomen. Ik heb een schoon blauw oog als souvenir meegekregen. Maar wow, een concert om nooit te vergeten!! Eentje voor op de eindejaarslijstjes!!!
Black Eyed teruggekomen van een Steak concert en al xD
OT: Same. Fuck het was zalig. Vol als een sardineblik, de ramen en spiegels waren bedompt voor ze aan de helft van de setlist waren en alles was zo warm en zweterig dat ik wss al droger een douche ben uitgestapt dan ik dat café buitenkwam, maar fuck het was zalig. En ik ben blij dat het publiek met overgave m'n maat z'n claim over 'te weinig plaats voor een moshpit' ontkracht heeft xD
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Plaats reactie