Het Grote Serie Topic

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Het Grote Serie Topic

Bericht door JFK » 21 mei 2014 09:52

Kevin is weer zo iemand die echt niet weet wat hij wilt. Hoe hij Patrick steeds maar weer probeert te lokken naar het werk enzo. Gewoon om erbij te kunnen zijn en om hem te verleiden. Bah. Om dan achteraf weer niet te weten wat hij moet doen.

Richie weet wel wat hij wilt en heeft principes. Zoals dat hij geen seks wou na de eerste date. Hij is ook tenminste oprecht. Of zijn ", I am this close to falling in love with you. But I’m not gonna do that to myself if you’re not ready. And I don’t think you’re ready.”in de laatste aflevering is zo mooi, zo openhartig. Hij meent het echt goed met Patrick.
Hij zorgt er ook voor dat Patrick volledig loskomt, los van alle verwachtingen en sociale druk.

Trouwens... Richie gaat in het tweede seizoen van recurring naar main cast gaan. 8)
Fluctuat nec mergitur

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 21 mei 2014 13:51

JFK schreef:Kevin is weer zo iemand die echt niet weet wat hij wilt. Hoe hij Patrick steeds maar weer probeert te lokken naar het werk enzo. Gewoon om erbij te kunnen zijn en om hem te verleiden. Bah. Om dan achteraf weer niet te weten wat hij moet doen.

Richie weet wel wat hij wilt en heeft principes. Zoals dat hij geen seks wou na de eerste date. Hij is ook tenminste oprecht. Of zijn ", I am this close to falling in love with you. But I’m not gonna do that to myself if you’re not ready. And I don’t think you’re ready.”in de laatste aflevering is zo mooi, zo openhartig. Hij meent het echt goed met Patrick.
Hij zorgt er ook voor dat Patrick volledig loskomt, los van alle verwachtingen en sociale druk.

Trouwens... Richie gaat in het tweede seizoen van recurring naar main cast gaan. 8)
Ja, maar Kevin ook hoor dus alles kan. Een rasechte liefdesdriehoek gaat opkomen en dat irriteert me nu al :p

Het is altijd moeilijk als je verliefd wordt op iemand wanneer je in een relatie zit. Hij houdt van zijn lief maar kan niet van Patrick af. Het is daarbij nog te vroeg om Kevin en zijn lief uit elkaar te halen. Het zou niet echt realistisch zijn. Richie is vervelend want hij past zich niet aan aan iemand. Hij verwacht dat iedereen hem begrijpt, iedereen zoals hem is, sociale conventies negeren (zoals wiet roken vooraleer je naar je familie gaat), ... Iemand zonder ambitie en zonder echte wil om meer te doen in zijn leven. Hij verwacht dat iedereen zoals hij is en probeert Partick te veranderen. Hoe goed iemand het ook meent, je neemt iemand zoals hij is en begrijpt de grenzen van de andere. Hoewel dat laatste mooi is, is het ook een soort van chantage : "Je mag niet met mij zijn omdat je nog niet genoeg aan mijn regels hebt volgehouden en ik kan dat niet af". Oh en geen seks op de eerste date was niet uit de kwestie. Hij zag geen one-night stand of fwb ding zitten. Hij is een relatiemens en praten over besnijding komt niet serieus over. Daarom is hij weggestapt. Nope, Richie mag weg van mij.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 21 mei 2014 13:56

Lawstudent schreef:
JFK schreef:Kevin is weer zo iemand die echt niet weet wat hij wilt. Hoe hij Patrick steeds maar weer probeert te lokken naar het werk enzo. Gewoon om erbij te kunnen zijn en om hem te verleiden. Bah. Om dan achteraf weer niet te weten wat hij moet doen.

Ja, maar Kevin ook hoor dus alles kan. Een rasechte liefdesdriehoek gaat opkomen en dat irriteert me nu al :p

Het is altijd moeilijk als je verliefd wordt op iemand wanneer je in een relatie zit. Hij houdt van zijn lief maar kan niet van Patrick af. Het is daarbij nog te vroeg om Kevin en zijn lief uit elkaar te halen. Het zou niet echt realistisch zijn. Richie is vervelend want hij past zich niet aan aan iemand. Hij verwacht dat iedereen hem begrijpt, iedereen zoals hem is, sociale conventies negeren (zoals wiet roken vooraleer je naar je familie gaat), ... Iemand zonder ambitie en zonder echte wil om meer te doen in zijn leven. Hij verwacht dat iedereen zoals hij is en probeert Partick te veranderen. Hoe goed iemand het ook meent, je neemt iemand zoals hij is en begrijpt de grenzen van de andere. Hoewel dat laatste mooi is, is het ook een soort van chantage : "Je mag niet met mij zijn omdat je nog niet genoeg aan mijn regels hebt volgehouden en ik kan dat niet af". Oh en geen seks op de eerste date was niet uit de kwestie. Hij zag geen one-night stand of fwb ding zitten. Hij is een relatiemens en praten over besnijding komt niet serieus over. Daarom is hij weggestapt. Nope, Richie mag weg van mij.
Precies Thuis, of toch de manier waarop je kon "meeleven" met Thuis en commentaar geven. :lovesigh:
Ik moet daar toch ook eens naar kijken, klinkt heerlijk.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

winteriscoming
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door winteriscoming » 24 mei 2014 12:31

Game of Thrones :love: zo jammer dat er deze zondag geen aflevering is :(
Verder kijk ik nog "The big bang theory" en heb ik nog naar de volgende series gekeken (die ondertussen afgelopen zijn): How I met your mother (de eerste seizoenen vond ik supergoed, het laatste seizoen was een beetje langdradig), The IT crowd (heel goede comedy serie, wel jammergenoeg niet veel afleveringen) en Coupling (lijkt een beetje op Friends)

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 28 mei 2014 12:00

True Detectives volledig uitgekeken. Dikke aanrader :!:
A church in ruin...

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 28 mei 2014 22:07

Glee neemt een hiatus van 8 maand.... Wat moet ik in de tussentijd doen?...
Laatst gewijzigd door Pancake op 08 jul 2014 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 29 mei 2014 00:24

Ben sporadisch afleveringen aan het bekijken uit de eerste seizoenen van Modern Family. 't Is goed, 't is geen Parks & Rec, maar 't is goed.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 30 mei 2014 11:06

Seizoen 3 van Revenge is :love: , zoveel beter dan het zwakke tweede seizoen.
Seizoen 7 van Mad Men viel wat tegen vond ik... Hopelijk brengt deel twee volgend jaar beterschap, deze reeks verdient een waardig einde.
True Detective is schitterend, maar de hype voor Game of Thrones zal ik nooit begrijpen.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 28 jun 2014 21:38

Nu, tijdens de vakantie, heb ik er een paar gedownload die ik nog nooit zag, of die ik ooit op tv zag, maar waarvan ik vergeten was hoe goed ze waren.

Staan op het 'to watch' lijstje: Lost, Heroes, en alle Spartacus series. En alle afleveringen van Friends kan ik eventueel ook nog eens bekijken, daarvan heb ik ook nog niet alle seizoenen bekeken.

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 08 jul 2014 21:09

Begonnen aan 'The Walking Dead' en aan 'Revenge'. Die laatste is echt fantastisch. Wraakzuchtige vrouwen met constante geveinsde glimlachen, God I love it.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Bart_D
Regular user
Regular user

Bericht door Bart_D » 11 jul 2014 11:10

Pancake schreef:Begonnen aan 'The Walking Dead' en aan 'Revenge'. Die laatste is echt fantastisch. Wraakzuchtige vrouwen met constante geveinsde glimlachen, God I love it.
The Walking Dead :rock:
Moet zeggen dat de seizoensfinale wel wat zwak was.
Derde seizoen vond ik het best tot nu toe.

OT: begonnen met 'Pretty Little Liars' :lol:
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.

Cornerstone
New user
New user

Bericht door Cornerstone » 13 jul 2014 17:18

Vrijdag de eerste aflevering van de Franse serie 'les revenants' gevolgd. Het gaat over mensen die terugkeren uit de dood, zich onbewust van het feit dat ze al jaren gestorven waren. Normaal ben ik niet voor onrealistische series, maar deze is toch iets speciaal (althans op te maken op basis van de eerste aflevering):

Dit weekend heb ik ook de dvd-box van 'The legacy' aangeschaft. Het is van dezelfde producenten als 'The killing' en 'Borgen', dus kwaliteit verzekerd :D

Bart_D
Regular user
Regular user

Bericht door Bart_D » 17 jul 2014 16:16

Cornerstone schreef:Vrijdag de eerste aflevering van de Franse serie 'les revenants' gevolgd. Het gaat over mensen die terugkeren uit de dood, zich onbewust van het feit dat ze al jaren gestorven waren. Normaal ben ik niet voor onrealistische series, maar deze is toch iets speciaal (althans op te maken op basis van de eerste aflevering):

Wou dat ook zien, maar ben het vergeten op te nemen :( Dan maar vanaf aflevering 2 kijken...

OT: Seizoen 1 van Pretty Little Liars uitgekeken, wat een verslavende serie...
Nog 4 te gaan zo te zien :p
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 19 jul 2014 21:49

Bart_D schreef:
Pancake schreef:Begonnen aan 'The Walking Dead' en aan 'Revenge'. Die laatste is echt fantastisch. Wraakzuchtige vrouwen met constante geveinsde glimlachen, God I love it.
The Walking Dead :rock:
Moet zeggen dat de seizoensfinale wel wat zwak was.
Derde seizoen vond ik het best tot nu toe.

OT: begonnen met 'Pretty Little Liars' :lol:
Seizoensfinale van het laatste seizoen hé? Ik vond die ook een beetje tegenvallen. Enerzijds ook wel omdat ze zo voorspelbaar was en er eigenlijk niks nieuws aan bod kwam. De laatste aflevering vlak voor de break in de helft van het seizoen vond ik dan stukken beter.
Come quickly, I'm tasting stars!

Bart_D
Regular user
Regular user

Bericht door Bart_D » 26 jul 2014 17:48

Coincidence schreef:[
Seizoensfinale van het laatste seizoen hé? Ik vond die ook een beetje tegenvallen. Enerzijds ook wel omdat ze zo voorspelbaar was en er eigenlijk niks nieuws aan bod kwam. De laatste aflevering vlak voor de break in de helft van het seizoen vond ik dan stukken beter.
Idd, die laatste aflevering voor de break was echt super. Nu wachten tot oktober voor het vervolg!

OT: 1ste seizoen van 'Pretty Little Liars' uitgekeken, nu bezig met 'Real Humans' :)

Laynee
**BANNED**

Bericht door Laynee » 05 aug 2014 20:37

Solsidan (op Canvas).
Go with the flow.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 11 aug 2014 08:59

Laynee schreef:Solsidan (op Canvas).
:o
Is het terug??

DAT WIST IK NIET!!

De tweede reeks of herhalingen van de eerste?

OT.

Eindelijk begonnen aan House of Cards...En man..nu weet ik meteen waarvan de hype komt.
Zo'n zalige reeks. Ik heb meteen het tweede seizoen op dvd erbij gekocht!
Fluctuat nec mergitur

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 17 aug 2014 23:21

Black Mirror, anthologiereeks van Charlie Brooker. Overkoepelend thema vormen de snelle technologische ontwikkelingen in de 21e eeuw, mogelijke verdere ontwikkelingen en hoe deze de werkelijkheid beïnvloeden.
Een beetje Twilight Zone-achtig, met stof tot nadenken en twists (e.g. de aflevering White Bear doet dat geweldig).
Spoiler! :
Sommige afleveringen staan op YouTube, bijvoorbeeld deze, "Fifteen Million Merits":
In een satire op grote amusementsshows zien we een dystopische samenleving waarin mensen, allen gekleed in vrijwel identieke grijze trainingspakken de hele dag op hometrainers trappen om merits (verdiensten), een vorm van virtuele valuta, te verdienen.
Utopia, Britse conspiracy thriller. Een groep krijgt een graphic novel in handen die rampen blijkt te voorspellen, en "The Network" zit hen op de hielen.
Spoiler! :

Grensgeval
Regular user
Regular user

Bericht door Grensgeval » 18 aug 2014 15:49

Onlangs de eerste aflevering van "The Leftovers" gezien. Beetje bizar, en ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar toch geïntrigeerd genoeg om ook de volgende afleveringen te bekijken.

Is iemand anders die serie aan het volgen? Wordt het nog beter?
Welcome to my world of make believe

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 18 aug 2014 22:08

Chuck
Echt grappig is het niet, echt spannend is het niet, maar echte tijdsverspilling is het ook niet.

Gesloten