Het Grote Serie Topic

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Het Grote Serie Topic

Bericht door JFK » 14 feb 2014 09:05

NeW2 schreef:
Amai echt een topserie. Heb niet kunnen wachten met te beginnen kijken. Heel wat meer genuanceerd dan gelijkaardige series. Daar waar Girls over de top is, compenseert Looking met een meer 'realistisch' beeld. Echt goed. Favo characters zijn toch wel Dom en Richie.
Ja he! En we zitten nog maar aan de vierde aflevering. Kan al niet wachten op de volgende afleveringen. Zo goed!
Maar ja..het komt dan ook van dezelfde regisseur als van Weekend. Dus de lat ligt al hoog. Het is echt realistisch. Zonder franjes. Geen gezaag, geen sensibiliserend gedoe, geen shockeren om te shockeren...

Favo personage hier is toch wel Patrick zelf. Maar ik ben wel voorstander van Patrick-Richie en niet van Patrick-Kevin. :wink:
Fluctuat nec mergitur

Kim
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kim » 14 feb 2014 21:13

Oh series, hier kan ik uren over praten. Hier is mijn lijstje:
Doctor Who, Sherlock, Game Of Thrones, New Girl, Orange Is The New Black, American Horror Story, Supernatural, ...

glasscandy
New user
New user

Bericht door glasscandy » 19 feb 2014 17:46

noteer alvast 6 juni! dan wordt Orange is the new black S2 op ons losgelaten.

Wendyke
Regular user
Regular user

Bericht door Wendyke » 20 feb 2014 15:37

glasscandy schreef:noteer alvast 6 juni! dan wordt Orange is the new black S2 op ons losgelaten.
Ideaal, dan heb ik nog tijd om aan S1 te beginnen! Hopelijk vanavond al :D

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 20 feb 2014 16:00

Wendyke schreef:
glasscandy schreef:noteer alvast 6 juni! dan wordt Orange is the new black S2 op ons losgelaten.
Doen!

OT: Alpha House. Niet realistisch, niet serieus maar wel verdomd entertainend.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 21 feb 2014 17:15

Dat is nu al een blokpositivo :)

Kim
New user
New user

Bericht door Kim » 21 feb 2014 22:02

Ik moet nog een paar afleveringen zien dus dan ben ik ZEKER op tijd klaar voor S2 :3

Wendyke
Regular user
Regular user

Bericht door Wendyke » 25 feb 2014 17:02

Gasquet schreef:
Wendyke schreef:
Doen!
Heb de daad bij het woord gevoerd en nu heb ik nog maar 1 aflevering te gaan. Verslaafd? Ik? Neuh :whistle:
Spijt heb ik, dat ik nog zo lang moet wachten op het vervolg, maar gelukkig heb ik nog The Bridge ter entertainment in afwachting :)

Cornerstone
New user
New user

Bericht door Cornerstone » 16 mar 2014 10:31

De voorbije weken Unsere mütter, unsere väter gevolgd, jammer dat het gedaan is :(
Al heeft Canvas met het derde seizoen van Borgen voor een mooie vervanger gezorgd op dinsdagavond!

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 20 mar 2014 19:24

Ik kijk af en toe naar Acht, en dan zie ik soms wel eens True Blood passeren. Vind het wel intigrerend. Ga misschien eens van in het begin de serie online kijken.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 21 mar 2014 23:33

Ik heb bijna alle seizoenen van HIMYM, ben ze nu voor een tweede keer aan het bekijken en tegelijkertijd het 9de seizoen aan het volgen. Was bij het 6de seizoen van Grey's anatomy gestopt maar ben van plan dat weer op te pakken. En aan Orange is the new black ben ik ook begonnen maar zit nog maar aan de 6de aflevering Van Vlaamse series heb ik ook wel wat gevolgd of online bekeken!

Jaja, dat is wat het single leven mij bijgebracht heeft! Keek voordien nooit naar series (behalve dan even naar the L-word maar dat vond ik al snel de moeite niet meer)
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 10 apr 2014 12:34

JustMe_ schreef:Ik heb bijna alle seizoenen van HIMYM, ben ze nu voor een tweede keer aan het bekijken en tegelijkertijd het 9de seizoen aan het volgen. Was bij het 6de seizoen van Grey's anatomy gestopt maar ben van plan dat weer op te pakken. En aan Orange is the new black ben ik ook begonnen maar zit nog maar aan de 6de aflevering Van Vlaamse series heb ik ook wel wat gevolgd of online bekeken!

Jaja, dat is wat het single leven mij bijgebracht heeft! Keek voordien nooit naar series (behalve dan even naar the L-word maar dat vond ik al snel de moeite niet meer)
Was ook zo van Greys's Anatomy van mij, ik ben opnieuw bij seizoen 1 begonnen en ondertussen zit ik aan seizoen 8. Eén van de verslavendste series, merk ik uit mijn omgeving. Ik heb het mij zeker niet beklaagd dat ik opnieuw bij 1 begonnen ben, zo ben ik nu goed mee met alles :)

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 10 apr 2014 13:04

GA is zalig, al vind ik het wat naar beneden gaan sinds seizoen 5. Maar er is geen andere serie die me in 1 aflevering zo kan doen lachen en huilen. Behalve Orange is the new black dan.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 15 apr 2014 14:28

Aaah, Game of Thrones :love: Weten wat er gaat komen, en toch nog verrast zijn.
(wat een aflevering! En die van volgende week zal waarschijnlijk ook fantastisch worden, toch als ze de boeken een beetje volgen...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 25 apr 2014 14:16

Echo schreef:Aaah, Game of Thrones :love: Weten wat er gaat komen, en toch nog verrast zijn.
(wat een aflevering! En die van volgende week zal waarschijnlijk ook fantastisch worden, toch als ze de boeken een beetje volgen...)
Game of Thrones ben ik 2 weken geleden dan toch ook eens beginnen zien :D zalig! Heb de eerste 2 seizoenen al helemaal gezien (en een stukje van het 4de want ik wilde een bepaald persoon - guess who? - zien sterven) :wink:
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 28 apr 2014 15:14

Finally done with How I met your mother. Wat een rotzooi.

Charlie!
New user
New user

Bericht door Charlie! » 30 apr 2014 19:43

mientje schreef:Finally done with How I met your mother. Wat een rotzooi.
Idem. Amaaaaai, dat laatste seizoen leek eindeloos.

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 30 apr 2014 20:59

Echo schreef:Aaah, Game of Thrones :love: Weten wat er gaat komen, en toch nog verrast zijn.
wel het jezusfragment van deze week was toch eventjes moeilijk :kots:
what kind of man loves like this?

quantum
Experienced user
Experienced user

Bericht door quantum » 03 mei 2014 13:15

Ik ben nu de Top Gear special in Birma aan het kijken waarbij de heren met vrachtwagens door het land scheuren. Genieten.

Verder ben ik vooral heel erg fan van Doctor Who en Sherlock.
Spoiler! :
En iemand heeft deze best wil knap gemaakte crossover gedaan tussen beide:
Oh en ik was The Musketeers (ook al BBC) gaan kijken omdat Peter Capaldi (de nieuwe doctor) daar in speelde. Was ook wel tof maar ik loop nou toch een beetje achter.

En GoT slaat bij mij niet aan op de een of andere manier. Wel jammer want iedereen is er zo enthousiast over.
Voor vorst, voor vrijheid en voor recht.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 20 mei 2014 14:13

JFK schreef:
NeW2 schreef:
Amai echt een topserie. Heb niet kunnen wachten met te beginnen kijken. Heel wat meer genuanceerd dan gelijkaardige series. Daar waar Girls over de top is, compenseert Looking met een meer 'realistisch' beeld. Echt goed. Favo characters zijn toch wel Dom en Richie.
Ja he! En we zitten nog maar aan de vierde aflevering. Kan al niet wachten op de volgende afleveringen. Zo goed!
Maar ja..het komt dan ook van dezelfde regisseur als van Weekend. Dus de lat ligt al hoog. Het is echt realistisch. Zonder franjes. Geen gezaag, geen sensibiliserend gedoe, geen shockeren om te shockeren...

Favo personage hier is toch wel Patrick zelf. Maar ik ben wel voorstander van Patrick-Richie en niet van Patrick-Kevin. :wink:
Mijn favoriete personage is evenwel Patrick maar ik ben een helemaal team Patrick-Kevin. Zelf al is Kevin in een relatie. De personages horen bij elkaar. Richie vind ik maar niets. Hij heeft alle slechte eigenschappen van mijn lief zonder de ubercoole, schattige, geweldige trekken die mijn lief heeft. Ik zou er niet om malen als Richie wordt weggehaald, (eerste keer dat ik zo fervent supporter voor een fictieve koppel. Is dit hoe twilightfans waren? :confi: )
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Gesloten