Het Grote Serie Topic
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Serie Topic
Spartacus

Spoiler! :
Inderdaad! Dàt en ook mooie vrouwen (Spencer!) en mooie mannen (Mr. Fitz!)blatantlie schreef:Pretty Little Liars heeft een ongelofelijk goede suspens opbouw, ook al wil je stoppen, je kan niet want keer op keer wil je toch weten hoe het nu verder ging.
(want voor de rest is die serie eigenlijk echt niet zo goed gemaakt; zo oppervlakkig en zo veel fouten (aléja, goofs))
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
ik heb juist de pilot gezien van pretty little liars en het is niet echt mijn ding.
Wel heel knappe actrices en acteurs.
de leraar(mr. Fitz) lijkt op mijn vader waneer hij 20 was 
Wel heel knappe actrices en acteurs.

Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
-
- New user
Just! Hoe kon ik dat nu vergeten in mijn lijstje??Appleheadcat schreef:Spartacus![]()

Een geweldige serie!
-
- Senior user
The Wire zeker eens opzoeken dan! Voor dat mad men er was werd het tot een van de beste series ooit benoemd, (omdat het zo realistisch is geloof ik)gepenetreerd_konein schreef:Suggesties: Mad Men en Californication zeker bekijken... The Wire ken ik niet en Big Love (de pilot) kon me niet echt boeien... Voor de rest is Freaks & Geeks (slechts 1 seizoen) zeker het bekijken waard, over een Amerikaanse high school situatie waar iedereen zich zeker mee identificeren kan, ondanks 1980-'81. 30 Rock en Arrested Development ook eens checken, i-de-oal examenpauzemateriaal, allebei redelijk geniaal en heel grappig.TheBright schreef:terug compleet hooked on WEEDS!
en kei toevallig zag ik net seizoen 6 af, want als cadeautjes dat de examens gedaan zijn, komt seizoen 7 27 juni uit!
absolute toppers die ik echt absolute toppers noem
zijn
Weeds
Skins
Green Wing
Coupling
.
ook leuk
Dexter
True Blood
House
ah en Family Guy
tot zover mijn lijstje van series waar ik aan verslaafd ben geraakt
staan nog op mijn lijstje 'Te Bekijken'
-> Wire, Mad Men, Big Love, .. (oké ik ga de digibox gewoon eens instellen heel 'Acht' op te nemen) Californication en . suggesties?
EN GLEE!!! HOE KON IK GLEE VERGETEN
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wire
Yesterday I woke up sucking a lemon
Sinds gisteren kijk ik naar HUNG, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Maar ik zie wel veel potentieel.
Modern Family, in het begin vond ik het maar niets. Maar nu vind ik het echt fantastisch.
Modern Family, in het begin vond ik het maar niets. Maar nu vind ik het echt fantastisch.
Die ben ik ook sinds pas aan het kijken. Zalig.nomeis schreef:Modern Family, in het begin vond ik het maar niets. Maar nu vind ik het echt fantastisch.

En ook American Dad!

What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!
-
- Experienced user
Binnenkort begin ik met True Blood. Hopelijk is het goed.
-
- Experienced user
Ik ben daar vandaag mee begonnen.Djoelie schreef:Binnenkort begin ik met True Blood. Hopelijk is het goed.

IS HAVE GOOD TITTY
-Gas, Hete Kussen uit Salou
-Gas, Hete Kussen uit Salou
-
- Experienced user
Jullie gaan het zalig vindenEndalaust schreef:Ik ben daar vandaag mee begonnen.Djoelie schreef:Binnenkort begin ik met True Blood. Hopelijk is het goed.Eerste twee afleveringen gezien. Ik heb het gevoel dat ik het HEERLIJK ga vinden.

Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE

-
- Experienced user
Het is inderdaad fantastisch. Seizoen 1 zit er al op. Ik ben een verslindster.
Mijn lievelingspersonage is Bill. Hij is een knappe vampier! Vampieren zijn sexy.
Mijn lievelingspersonage is Bill. Hij is een knappe vampier! Vampieren zijn sexy.
Sinds kort Californication en in de vakantie eens aan True Blood beginnen...
-
- Experienced user
True Blood: JA!wapiti schreef:Sinds kort Californication en in de vakantie eens aan True Blood beginnen...
Californication: NEE...

Maar... Maar... JAWEL!Djoelie schreef:True Blood: JA!wapiti schreef:Sinds kort Californication en in de vakantie eens aan True Blood beginnen...
Californication: NEE...
Ik ben gezwicht voor House, of eerder Olivia Wilde in House. Wat een vrouw 

Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
-
- Senior user
- Contacteer:
Extra's! En smack the pony: http://www.youtube.com/watch?v=L6z9LrwidsE
-
- Experienced user
True Blood seizoen 4
De twist die ze maken vind ik (integendeel tot anderen) slim, geweldig en verrassend.
Potentiele SPOILER!

De twist die ze maken vind ik (integendeel tot anderen) slim, geweldig en verrassend.
Potentiele SPOILER!
Spoiler! :
Ik ben na drie afleveringen van seizoen 1 gestopt met kijken. Kon me niet boeien. Gay undertone of niet.NeW2 schreef:True Blood seizoen 4![]()