Metal!

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
Dj Jonasty
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Metal!

Bericht door Dj Jonasty » 26 feb 2018 22:13

Soms heb je geen ingewikkelde structuur of snelheid nodig om heavy te zijn. Een straightforward nummer met een paar ijzersterke riffs valt ook best te pruimen... Niet nadenken, gewoon de knop omdraaien :rock:

Merkwaardig ook hoe smaken of voorkeuren over de jaren kunnen veranderen... Twee jaar geleden had ik Cannibal Corpse - of death metal tout court - nooit kunnen appreciëren, nu des te meer. De gewelddadige cover hoort er trouwens gewoon bij. De band heeft vooral in de beginjaren problemen gehad met censuur. Ronduit belachelijk natuurlijk... Op dit vlak zijn de lyrics van dit nummer overigens opmerkelijk omdat het voor één keer de negatieve gevolgen van een misdadig leven in het hiernamaals beschrijft in plaats van het heel gedetailleerd te beschrijven en te verheerlijken?

De laatste tijd spam ik dit topic wel vol precies, maar ja, waar het hart van vol is... :D

Dj Jonasty
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Metal!

Bericht door Dj Jonasty » 08 apr 2018 17:31

Ook dit jaar is er weer een editie van "De Zwaarste Lijst" op StuBru. Dit keer op 1 mei! :guitar:

https://stubru.be/music/voorinjeagendad ... andearbeid

Voor de liefhebbers, gaan jullie stemmen en zo ja, welke nummers zou jij nomineren? Ik ga alleszins meedoen, maar ik moet nog eens goed nadenken welke nummers ik ga kiezen :) #lijstjes

Plaats reactie