Nergens beter dan ... Thuis.

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Nergens beter dan ... Thuis.

Bericht door Stilicho » 17 feb 2012 22:17

Alleen wijven die niet kunnen koken, maken soep in een veel te kleine pot.

Salomon

Bericht door Salomon » 18 feb 2012 12:13

Ik was gisteren niet meer mee... Hoe kan Tibo nu een dochter van 15 hebben? Ik dacht dat die zelf 28 was, of iets dergelijks.

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 18 feb 2012 12:28

Salomon schreef:Ik was gisteren niet meer mee... Hoe kan Tibo nu een dochter van 15 hebben? Ik dacht dat die zelf 28 was, of iets dergelijks.
Ja, ik snapte het ook niet bepaald. Ze hebben wel al meermaals laten uitschijnen dat 'ie ouder zou zijn dan de Franky (terwijl die er echt wel massaal slechter uitziet, maar dat terzijde), maar dan nog. Dat meiske was bijna zo oud als hijzelf :p
Erg geloofwaardig was 't toch niet.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 18 feb 2012 13:12

Salomon schreef:Ik was gisteren niet meer mee... Hoe kan Tibo nu een dochter van 15 hebben? Ik dacht dat die zelf 28 was, of iets dergelijks.
Aan de hand van die vaargoten op zijn gezicht schat ik hem toch ouder hoor.

Ik betwijfel trouwens of het zijn kind wel is.
Nergens is expliciet gezegd dat hij de vader is en soaps kennende creeren ze graag de verkeerde verwachtingen.

Het trouwens enorm belachelijk toen nieuwe Franky naar een foto keek van hem en Bram, dat het niet nieuwe Franky, maar oude Franky was die er op stond.

Salomon

Bericht door Salomon » 18 feb 2012 17:44

Kikkerkop schreef:
Aan de hand van die vaargoten op zijn gezicht schat ik hem toch ouder hoor.

Ik betwijfel trouwens of het zijn kind wel is.
Nergens is expliciet gezegd dat hij de vader is en soaps kennende creeren ze graag de verkeerde verwachtingen.

Het trouwens enorm belachelijk toen nieuwe Franky naar een foto keek van hem en Bram, dat het niet nieuwe Franky, maar oude Franky was die er op stond.
Serieus? Dat was me niet opgevallen. Nogal idioot, inderdaad.

itp
New user
New user

Bericht door itp » 18 feb 2012 20:59

Mogelijk best interessant voor de fans van Thuis, wie eens in Thuis wilt figureren kan zich via deze website inschrijven:
http://www.vrt.be/faq/hoe-wordt-u-figurant

Het kan wel even duren vooraleer er terug opdrachten zijn, telkens ze weer paar weken aanmaken zijn ze gemiddeld binnen de enkele uren volzet. Tenzij uiteraard grotere uitzonderlijke figuraties.

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 19 feb 2012 19:40

itp schreef:Mogelijk best interessant voor de fans van Thuis, wie eens in Thuis wilt figureren kan zich via deze website inschrijven:
http://www.vrt.be/faq/hoe-wordt-u-figurant
Jammer dat Tennisdude hier niet meer is. Dit was echt iets voor hem. :D
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

analyse
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door analyse » 20 feb 2012 19:34

ze moesten toch iets doen met onzen Tibo, hé... :)
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 20 feb 2012 21:22

Kikkerkop schreef:Het trouwens enorm belachelijk toen nieuwe Franky naar een foto keek van hem en Bram, dat het niet nieuwe Franky, maar oude Franky was die er op stond.
Dat vond ik ook onnozel. Had het zoveel moeite gekost om even snel een nieuwe foto te trekken?

Salomon

Bericht door Salomon » 21 feb 2012 18:26

Volgende week: Rosa vindt een mysterieuze ketel 8)

Kan niet anders dan spannend worden.

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 29 feb 2012 22:38

Eddy zoals we Eddy kennen! :love:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

bieke007
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door bieke007 » 03 mar 2012 11:55

Ok, dat gedoe ten huize Femke en Peter wordt nu toch wel heel spannend. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor het uitkomt dat Rafaël een vuil spel speelt!
every new beginning comes from some other beginning's end

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 05 mar 2012 00:11

Ik vind het al lang niet spannend meer. Hopelijk ontploft er eens een boiler op de loft zodat we van Peter, Femke en Rafaël verlost zijn.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 06 mar 2012 22:31

Pierre Vinck 2.0 hangt serieus mijn voeten uit.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 07 mar 2012 20:44

Met een beetje geluk is Peter dood, verdwijnt Rafaël achter slot en grendel en gaat Femke wegkwijnen in een instelling. Drie vliegen in één klap.

Eindelijk een beetje spektakel! :love:

Lorke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lorke » 08 mar 2012 09:40

Ik vind dat de serie terug eens wat meer personages mag hebben.
Als ik zie hoeveel er allemaal al niet gepasseerd zijn, kunnen ze toch evengoed mensen terug laten komen. Zoals Eric en Martine, die terugkomen vanuit hun wereldreis. Of nog andere die vroeger zijn weggegaan en die dan eens even terug in België komen. Als ik via de filmpjes zie op Youtube, was THUIS vroeger (zoals Wittekerke) in zijn beginjaren toch wel zeer spannend om naar te kijken. Nu ook nog, maar veel te weinig acteurs. De steekpartij van Rafael tegen Peter was het spannendste deze week.
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 08 mar 2012 12:21

Lorke schreef:Ik vind dat de serie terug eens wat meer personages mag hebben.
Als ik zie hoeveel er allemaal al niet gepasseerd zijn, kunnen ze toch evengoed mensen terug laten komen. Zoals Eric en Martine, die terugkomen vanuit hun wereldreis. Of nog andere die vroeger zijn weggegaan en die dan eens even terug in België komen. Als ik via de filmpjes zie op Youtube, was THUIS vroeger (zoals Wittekerke) in zijn beginjaren toch wel zeer spannend om naar te kijken. Nu ook nog, maar veel te weinig acteurs. De steekpartij van Rafael tegen Peter was het spannendste deze week.
Een terugkeer van Fernand, Jean-Pierre, dokter Dré, ons moe, Pierre en Isabelle, Swerts, Neil,... zou ik wel zien zitten! 8)

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 08 mar 2012 12:54

Zijn jullie allemaal fan van Thuis :lol:?

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 08 mar 2012 13:45

Veel te weinig acteurs? Ik heb de indruk dat er eerder veel te veel zijn in combinatie met een hoop verhaallijnen die door elkaar lopen, niet echt van de grond komen, dan op de achtergrond verdwijnen om vervolgens weer te verschijnen terwijl je dat gedoe al lang vergeten was. Er zitten een hoop personages in verschillende verhaallijnen verwikkeld, waardoor de acteurs zelf niet goed meer lijken te weten wat hun personage nu eigenlijk moet voelen. En dan zijn er nog een heleboel personages die totaal overbodig zijn.

Het is natuurlijk een soap, dus sowieso lachwekkend en ongeloofwaardig. Maar het moet wel een beetje 'interessant' blijven natuurlijk. Neem nu zo'n personages als Peter, Tim, de dochters van Julia, Jenny, Leo, Mayra, Ann, en Tom: allemaal te missen als de pest. Ze zijn ofwel vervelend ofwel overbodig en bovendien vaak erg slecht geacteerd.

Maar wat mij toch wel het meest van ergert aan Thuis is de manier waarop Rafaël zijn bipolariteit wordt voorgesteld. Ik ben blij dat ik niet de enige ben.

noi esquerre
Experienced user
Experienced user

Bericht door noi esquerre » 10 mar 2012 22:50

mattijs487 schreef:
Lorke schreef:Ik vind dat de serie terug eens wat meer personages mag hebben.
Een terugkeer van Fernand, Jean-Pierre, dokter Dré, ons moe, Pierre en Isabelle, Swerts, Neil,... zou ik wel zien zitten! 8)
Leontien (Vercammen)! :love:
Redacteur WJNH Nieuws.

Gesloten