Derdejaarsstudente op zoek!

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.
1 bericht • Pagina 1 van 1

Derdejaarsstudente op zoek!

Berichtdoor Jana Vranckx » 12 jan 2018 15:55
Dag allemaal

Ik ben Jana Vranckx, een laatstejaarstudente aan de Sociale Hogeschool Heverlee. Ik zal dit jaar afstuderen in de richting Sociale Readaptatiewetenschappen. Vanaf dan zal ik kinderen en jongeren te hulp schieten als een echte jeugdprofessional.

Vooraleer dit allemaal mogelijk is, wordt er van mij nog verwacht een eindwerk binnen te brengen. Ik heb de voorbije drie maanden stage gelopen in Oeganda en kreeg hier te maken met nog zeer hoge hiv percentages… Daarom leek me dit een zeer interessant onderwerp om me verder op te focussen. Ik besloot dat ik meer wou weten over de beleving van Jongeren met hiv in Oeganda, maar ook hier in België.

Daarom ben ik nu dus op zoek naar jongeren die me hierbij willen helpen. Ik zoek zowel jongens als meisjes die het zien zitten om mij wat meer te vertellen over hun beleving rond hiv, hoe dit kon gebeuren, hoe ze hiermee om gaan, medicatie enzoverder. Dit alles zou ik mooi samenbrengen in een vragenlijst die julle zouden kunnen invullen. Graag wil ik jullie al zeker laten weten dat dit alles volledig anoniem zal blijven en deze informatie enkel dient om te gebruiken in mijn onderzoek voor school. Ik hoop jullie op deze manier toch wat gerust te stellen en ik hoop zeer hard op een paar reacties! Voor diegene die me hierbij graag willen helpen, kunnen mij het snelste bereiken via jana.vranckx@telenet.be of 04 99 25 90 42

Dankjewel!

Vranckx Jana

modmed Eén bericht volstaat wel. De overige identieke berichten werden verwijderd. Vriendelijke groeten Florre// Het moderatorenteam
Jana Vranckx
New user
New user

Geslacht: Vrouw

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Het Praatcafe