Overbezorgde ouders

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.
Plaats reactie
BartV
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Overbezorgde ouders

Bericht door BartV » 13 mar 2017 10:29

Heeft iemand ervaring met overbezorgde ouders die alles van hun kind willen weten?

Mijn ouders willen altijd weten me wie ik afspreek, om hoe laat ik thuis ga zijn, wa ik heb gedaan, ...,
Mijn moeder wil bijvoorbeeld ni da ik alleen naar huis ga als ik iets ga doen in Antwerpen me vrienden ofzo...

Ik begin het beu te worden dat ik als een kind van 16 behandeld word...

Heeft iemand misschien tips om dit aan mijn ouders duidelijk te maken?
"Alt er Love" -> Alles is liefde

TD163
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Overbezorgde ouders

Bericht door TD163 » 13 mar 2017 18:24

Tja, die moeder van mij wil ook nog altijd alles weten als ik eens weg ga :roll:
Eens de 20 voorbij is het wel een stuk geminderd, en misschien maar goed dat ze nog lang niet alles weet :blush: .
Nothing sounds like a straight six TD.

Me, myself and I
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Overbezorgde ouders

Bericht door Me, myself and I » 06 jul 2017 11:58

Dat zijn moeders nu eenmaal. Ze kunnen er zelf niet aandoen dat ze zo zijn :wink:
Maar het kan inderdaad soms wel echt lastig zijn, al die vragen. Ik krijg die ook nog soms.
Op sommige vragen kan ik ook gewoon niet antwoorden zoals om welk uur ik ga thuis zijn. Is het leuk of niet? Dat is de vraag. Als het leuk is en je bent in het midden van een gesprek, kan je niet zo maar weglopen. Vaders stellen op dat vlak veel minder vragen. :D

Plaats reactie