Is er iemand naar FACTS geweest?

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.
Gesloten
Darkcrow
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Is er iemand naar FACTS geweest?

Bericht door Darkcrow » 03 apr 2016 13:40

Ik zit met een vraagje, is er iemand naar FACTS geweest dit weekend in Flanders expo?
Je kent het misschien wel de grootste comic, science fiction en anime conventie van Vlaanderen.
Ik moet toegeven ik heb me geamuseerd. Het enige wat me tegen viel was het speeddating, we waren maar met amper 4 man. Van die duizenden was er maar vier man komen opdagen en de paar momenten dat ik me verveelde was wanneer ik in een wachtrij moest gaan staan. Het viel al bij al mee.
Zijn er nog holebi's die hun ervaring op facts willen delen?

wingin
Regular user
Regular user

Re: Is er iemand naar FACTS geweest?

Bericht door wingin » 04 apr 2016 00:10

Ik ben zaterdag naar FACTS gegaan met de hele vriendengroep! Het was iets te lang wachten om binnen te geraken vond ik, maar voor de rest een fantastische ervaring! Het is mijn derde editie, en ik vind het steeds leuker en leuker.

Ik was helaas niet in cosplay, enkele van mijn vrienden wel. Maar ik heb besloten om in Oktober ook in cosplaykostuum te gaan. De vraag is: kopen we het kostuum (kost minder en minder moeite om het materiaal te vinden) of maken we het zelf (veel leuker en een beter gevoel)? Ik denk dat de prijs zal doorwegen, mijn budget is niet bepaald groot :3

Vosje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Vosje » 04 apr 2016 14:39

Ik ben ook zaterdag geweest met wat vrienden, als Alphys uit undertale. Het was al lang geleden dat k nog in cosplay geweest was, dus het was wel tof om nog eens te doen :)
Ik had de indruk dat er wat meer ruimte was dan op de herfst editie, meer eetkraampjes ook gelukkig, al was het eten wel nog altijd duur.
Verder was alles wel ok, heb me geamuseerd.
Ik heb nog getwijfeld of ik me zou inschrijven voor het speeddaten, maar het begon redelijk laat en ik moest 's avonds nog weg dus heb ik het maar laten vallen :/

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 10 apr 2016 22:26

Ik heb er zondag wat rondgetjoold, in een semi-mislukte metalhead-AU versie van Axel van Kingdom Hearts (kapsel was een totale fuck-up dus het meeste heb ik gewoon in een paardestaart gestoken, ondanks dat ik het speciaal nog een paar dagen ervoor terug naar echt felrood had herverfd >.<). Nog een leuke wallscroll op de kop getikt (Uta van Tokyo Ghoul), rondgetjoold en gezeverd met vrienden en geprobeerd niet te veel geld uit te geven xD

Foto is achteraf genomen dus tegen dan waren de laatste punten haar ook wel al wat verprutst en oogmarkeringen wat uitgelopen, maar hey. Toont nog maar is dat voorbereiding alles is, en ik er verschrikkelijk in ben xD
Afbeelding
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

Gesloten