groepen +30

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.
Gesloten
coffieboy
New user
New user
Geslacht: Man

groepen +30

Bericht door coffieboy » 06 mei 2014 00:09

beste forum gebruikers,
ik stoor mij mateloos als persoon van +30 dat er geen groepen zijn voor mensen van +30.waarom eigenlijk?is het dan toch waar dat je in het homo mileu +30 een bjaarde bent?of is het vzan trek je plan maar?andere reden?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Re: groepen +30

Bericht door BiNDing » 06 mei 2014 00:30

coffieboy schreef:beste forum gebruikers,
ik stoor mij mateloos als persoon van +30 dat er geen groepen zijn voor mensen van +30.waarom eigenlijk?is het dan toch waar dat je in het homo mileu +30 een bjaarde bent?of is het vzan trek je plan maar?andere reden?
Zo zijn er ongetwijfeld wel groepen, maar die zal je hier (WelJONGNietHetero) niet al te gauw vinden :)

Meer informatie over groepen 30+ of zonder leeftijdsgrens vind je hier (laatste alinea): http://www.weljongniethetero.be/content ... le-groepen
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 mei 2014 09:17

BiNDing schreef: Zo zijn er ongetwijfeld wel groepen, maar die zal je hier (WelJONGNietHetero) niet al te gauw vinden :)
Waarmee BiNDing wilt zeggen dat WJNH een jeugdvereniging is. :wink: Die is volgens het decreet rond jeugdwerk 'beperkt' tot 30 jaar. Logisch ook dat die doelgroep hier meer aanwezig is.
(Het fijne rond het decreet en de definiëring ken ik ook niet, er zijn hier ongetwijfeld mensen die het beter weten dan ik :D Ik weet dat het ongeveer die richting uitgaat. Sla me dus niet dood :P )

30+ is niet oud hé. :P Verre van zelfs.
Fluctuat nec mergitur

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 mei 2014 23:50

çavaria heeft een scala aan groepen en een handige website (http://cavaria.be/groepen) waar je kan zoeken op regio en interesse
alstublieft dankuwel zonderdank en graag gedaan
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

coffieboy
New user
New user

Bericht door coffieboy » 23 jul 2014 00:55

BiNDing schreef:
coffieboy schreef:beste forum gebruikers,
Zo zijn er ongetwijfeld wel groepen, maar die zal je hier (WelJONGNietHetero) niet al te gauw vinden :)

Meer informatie over groepen 30+ of zonder leeftijdsgrens vind je hier (laatste alinea): http://www.weljongniethetero.be/content ... le-groepen
ik zal eens diep in je ogen kijken.is dat goed? maar val niet vlouw he :-p

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 23 nov 2014 14:29

Ik vind het eigenlijk ook vervelend dat wanneer je de 30 hebt bereikt dat je dan in de steek wordt gelaten. Mijn probleem is dat ik op jongens val die vijf jaar jonger zijn dan mij, iedereen hoopt toch ooit de ware te vinden. De kansen verkleinen aanzienlijk als je ineens in een groep vanaf dertig jaar terecht komt. Als deze bestaat tenminste, hier in Lommel bestaat er niets in de omgeving voor 30+ Holebi's. Er zou eigenlijk een groep moeten zijn vanaf 25 jaar (of 22-23 jaar) die door lopend is tot 40 jaar. Of een algemene groep voor alle leeftijden zou nog beter zijn. er zijn wel groepen zoals Cavaria, en verscheidene kleine regionale verenigingen, maar WJNH is de enige met een forum. Er zijn bitterweinig groepen met een forum, waar je met al jouw vragen terecht kan. Het kan soms lang duren voor een coming out en je kan dan de dertig al bereikt hebben. En opties als de Holebifoon is ook niet altijd een optie, ik ben zelf geen held met telefoneren. Ik bel altijd op een slecht moment en ik wordt altijd op een slecht moment gebeld. Ik heb ook altijd problemen om duidelijk te zijn aan de telefoon.... Terug terzake :offtopic:

Zou het mogelijk zijn om een forum te hebben waar ook de 30+ welkom zijn?
Kan iemand met de mogelijkheid om dit te doen dit doorgeven aan Cavaria?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 23 nov 2014 14:51

Darkcrow schreef:En opties als de Holebifoon is ook niet altijd een optie, ik ben zelf geen held met telefoneren. Ik bel altijd op een slecht moment en ik wordt altijd op een slecht moment gebeld. Ik heb ook altijd problemen om duidelijk te zijn aan de telefoon....
De Holebifoon heeft ook een chat- en e-maildienst. Misschien is dat iets voor je?
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 23 nov 2014 15:35

BiNDing schreef:
Darkcrow schreef:En opties als de Holebifoon is ook niet altijd een optie, ik ben zelf geen held met telefoneren. Ik bel altijd op een slecht moment en ik wordt altijd op een slecht moment gebeld. Ik heb ook altijd problemen om duidelijk te zijn aan de telefoon....
De Holebifoon heeft ook een chat- en e-maildienst. Misschien is dat iets voor je?
²

Ik heb ook gemaild, lijkt me beter dan telefoneren, je kan op voorhand goed nadenken over je woorden ;)
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 28 nov 2014 14:29

Dan zal ik het eens zeker proberen via e-mail, maar eerst wacht ik de bespreking met de psycholoog af.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 dec 2014 22:23

d'autant plus, WJNH valt onder het departement jeugdwerk en dat wordt maar gesubsidieerd tot 30jaar (of zelfs maar tot 26 ik weet het niet exact dus vandaar :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Cowgirl Henk
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Cowgirl Henk » 09 dec 2014 19:27

Ik kan er mij ook steeds meer en meer aan ergeren dat er voor 30+ers (en dit is niet alleen in het holebimilieu zo) weinig georganiseerd wordt. Het wil niet zeggen dat omdat (de meeste) 30+ers zich al gesetteld hebben, ze geen behoefte hebben aan sociale contacten. Een forum zoals dit, maar dan zonder leeftijdgrens zou al een goed begin zijn! En ik begrijp ook wel dat wjnh hier niet voor moet zorgen. Een andere organisatie misschien, bvb cavaria?

adarr91
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 09 dec 2014 21:23

Ik heb dit eens nader bekeken en het valt mij inderdaad op dat veel groepen slechts focussen op -30. Groepen die zogenaamd focussen op 'ouderen', starten pas op de leeftijd van 40. Op het eerste zicht is er inderdaad een leemte, hoewel er ongetwijfeld ook groepen zijn waar geen leeftijdsgrens op staat, zoals hier eerder gezegd.

Als dit nog steeds niet helemaal is wat jullie voldoening kan geven, kunnen alle geïnteresseerden misschien even verbroederen? Dan kunnen we inderdaad eens kijken of Çavaria hier eventueel wat aan kan doen.
Laat maar van jullie horen!
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Gesloten