Gras eten in de boomhut?Speciaalgeval schreef:Ik knutselde vroeger graag, maar dan spreek ik echt over de kleuterklas en de eerste jaren van 't lager.. Met poppen heb ik ook gespeeld. Samen met een vriendin en we waren allebei mama van het kindje, haha! Ik speelde graag in de zandbak en ik herinner me ook nog dat ik een vriendje had waarmee ik altijd met dino's speelde... We vulden dan een emmer met water en daar gooiden we zand bij zodat het modder werd en dan speelden we daarin met onze dino's.
Ik danste als kind heel veel, dat was echt mijn leven. Dus ik speelde niet echt met speelgoed, ik repeteerde dag en nacht.
Tot het derde leerjaar kon je me vooral bij de buurmeisjes vinden. We kleurder met bloemblaadjes, aten gras in de boomhut, maakten toneeltjes en dansjes, we konden skaten en speelden gewoon in de tuin.
Sinds mijn 8e was ook de computer heel populair. Ik chatte veel in een chatroom voor 8-11jarigen haha. Vroeg begonnen en kheb daar veel voordelen uitgehaald later in mijn leven. Klasgenoten moesten alles leren wat ik al lang kende, was heel handig...
Ik had een gameboy waar ik veel op speelde, maar ik heb geen idee meer wat voor een spel het was. Ook de playstation was een favoriet met mijn spel van tarzan

In dit topic kom je soms nogal grappige dingen tegen