Wil je later kinderen?

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.

Wil je later kinderen?

Ja
228
58%
Nee
62
16%
Dat zien we later wel
100
26%

Totaal aantal stemmen: 390

zenz
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Wil je later kinderen?

Bericht door zenz » 29 mei 2013 18:53

ik zou later(heel later)graag kinderen hebben 3 of 4 lijkt mij geweldig dan is er altijd wel leven in huis!:D
It's better to regret something you have done,
Than to regret something you haven't done~Billie Joe Armstrong

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 31 mei 2013 16:09

Update: ik heb voor het eerst mijn eierstokken voelen klutsen bij het vasthouden van mijn neefje. Wat leek het me opeens leuk om voor een kind te zorgen. Mits onderhoud van een levendige relatie met mijn vriendin, uiteraard.
"Aangeraakt door de liefde, wordt iedereen een dichter." - Plato

mixedxlife
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door mixedxlife » 31 mei 2013 23:53

Ja, Heel graag zelf.

Ik heb zelf altijd voor mijn kleine zusje gezorgd en ben ook leider en de Chiro. Gewoon zo omgaan en opvoeden met kinderen vind ik gewoon geweldig.

Alleen waar, wanneer, met wie en Hoe... dat zijn vragen voor de toekomst
Als het van mij afhing het liefst twee een jongen en een meisje.

Pulse
New user
New user

Bericht door Pulse » 03 jun 2013 10:57

Ik moet een man eerst vinden. :P Maar ja, ik wil graag kinderen hebben.
Ik ben nog Nederlands aan het leren, dus excuseer voor elke fout.

Eclairke
New user
New user

Bericht door Eclairke » 13 jun 2013 13:28

Vroeger dacht 'k altijd dat het moederschap niet voor mij is weggelegd, maar nu wil ik er misschien wel 1 of 2. Het is geen must, maar het moet heerlijk zijn om ze van kleinsaf zo te zien opgroeien.
Alleen zou ik me er nooit aan wagen, maar met de juiste partner én een stabiele relatie zie ik er wel beginnen aan.

Kersenpitkussen
New user
New user

Bericht door Kersenpitkussen » 13 jun 2013 19:50

Kinderen? Een must! :)

Benoitkes
New user
New user

Bericht door Benoitkes » 21 jun 2013 21:24

Sistje schreef:De titel is duidelijk: Wil je later kinderen? Hoeveel wil je er? Droom je van een huisje-tuintje-boompje?

Ikzelf wil zeker kinderen. Ik zou geen leven zonder kinderen willen. Het leven lijkt mij zo betekenisloos wanneer je die niet hebt.

En ik droom echt wel van een huis met een grote tuin aan de rand van de stad, met een hond etc. Liefst zelf een iets groter gezin: drie kinderen zou voor mij ideaal zijn.

Agree! High five!

Een leven zonder kinderen zie ik ECHT niet zitten want ik heb het nice gevonden om een kind van klein tot groot zien groeien! Ik heb altijd gedroomd om dichtbij Leuven te wonen en hond wil k ook wel hebben (niet te klein, maar ook niet te groot) zodat ik elke morgen een halfuurtje met de hond ga joggen als het heel goed weer is! Drie kinderen wil k ook hebben liefst 2 jongens en 1 meisje maar in feite maakt het niet veel uit!

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 22 jun 2013 08:27

Ik twijfel. We hebben een huis, een hond en twee katten, en eigenlijk vind ik het perfect zo. Alles van het klassieke plaatje, alleen zonder de kinderen. Ik mis het eigenlijk ook niet. Ik heb zelf allesbehalve een idyllische jeugd gehad, ik weet zeker dat ik het beter zou kunnen doen, maar het schrikt me ook af. Dus nee, misschien toch maar geen kinderen voor ons.
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Oscar
New user
New user

Bericht door Oscar » 25 jun 2013 22:27

Ik ben stapelgek op mijn petekindje, maar zelf wil ik geen kinderen later.
Let's finish what we've started, so nothing is left undone.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 25 jun 2013 22:48

Zeer zeker. Een 'eigen kind' is quasi onmogelijk, van een draagmoeder ben ik persoonlijk geen voorstander en de adoptieprocedure is ook geen lachertje. Mits toestemming van een ooit bestaande partner, zou ik graag pleegouder worden. Maar da's nu allemaal nog heel verre toekomstmuziek.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 26 jun 2013 12:18

Ketnetkick schreef:Zeer zeker. Een 'eigen kind' is quasi onmogelijk, van een draagmoeder ben ik persoonlijk geen voorstander en de adoptieprocedure is ook geen lachertje. Mits toestemming van een ooit bestaande partner, zou ik graag pleegouder worden. Maar da's nu allemaal nog heel verre toekomstmuziek.
Hetzelfde maar besef wel dat draagmoederschap illegaal is in België dus dat is sowieso geen optie of je moet de moeder laten bevallen in het buitenland.

OT: heel graag maar echt HEEL graag :)..
Liefst een die de kans heeft om mijn supergenen ( ;) ) mee over te erven maar ja, dat gaat HEEL moeilijk gaan.

Dus zal het adopteren of pleegouder worden maar dat is ook verre toekomstmuziek :)
Homo sapiens non urinat in vento.

Jesse
Forum addict
Forum addict

Bericht door Jesse » 03 jul 2013 18:28

Disco Dude schreef:
Ketnetkick schreef:Zeer zeker. Een 'eigen kind' is quasi onmogelijk, van een draagmoeder ben ik persoonlijk geen voorstander en de adoptieprocedure is ook geen lachertje. Mits toestemming van een ooit bestaande partner, zou ik graag pleegouder worden. Maar da's nu allemaal nog heel verre toekomstmuziek.
Hetzelfde maar besef wel dat draagmoederschap illegaal is in België dus dat is sowieso geen optie of je moet de moeder laten bevallen in het buitenland.

OT: heel graag maar echt HEEL graag :)..
Liefst een die de kans heeft om mijn supergenen ( ;) ) mee over te erven maar ja, dat gaat HEEL moeilijk gaan.

Dus zal het adopteren of pleegouder worden maar dat is ook verre toekomstmuziek :)
draagmoederschap is niet illegaal in België, er bestaat gewoon geen enkele regeling rond.

wjnh1234
New user
New user

Bericht door wjnh1234 » 03 jul 2013 20:19

ik zou eerder 2 kindjes willen & een geweldige man . huisje op het pattenland (ik woon nu ook op het platteland zalig gewoon ! ) met zeker een tuintje voor de kindjes :D :love:
just be yourself ! :)

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 10 jul 2013 11:47

In mijn omgeving is het écht babytijd! En dat zet een mens aan tot nadenken he... Ik hoop dat ik op mijn 30ste toch een eerste kindje heb.
every new beginning comes from some other beginning's end

joske rioda
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door joske rioda » 10 jul 2013 15:37

Hangt ervan af of mijn partner een meisje of een jongen zal zijn.
Als het een jongen is misschien en als het een meisje is zou ik erover nadenken om er eentje te adopteren :)
Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish had been all along.

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 10 jul 2013 17:57

bieke007 schreef:In mijn omgeving is het écht babytijd! En dat zet een mens aan tot nadenken he... Ik hoop dat ik op mijn 30ste toch een eerste kindje heb.
In onze omgeving ook, echt al onze vrienden krijgen stilaan kinderen. Vreemd genoeg ben ik daardoor alleen maar zekerder dat ik geen kinderen wil.
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Finduilas
New user
New user

Bericht door Finduilas » 23 jul 2013 02:00

bieke007 schreef:In mijn omgeving is het écht babytijd! En dat zet een mens aan tot nadenken he... Ik hoop dat ik op mijn 30ste toch een eerste kindje heb.
Ik ken het gevoel. Al m'n vrienden hebben al kinderen en heb ook telkens gezegd dak voor mijn 30e kinderen wil, maar zal me dan toch moeten haasten :)

F*ck
New user
New user

Bericht door F*ck » 04 aug 2013 00:12

Voor mij geen kinderen later :)
Thank you for nothing.

ClairkeBearke
New user
New user

Bericht door ClairkeBearke » 05 aug 2013 22:21

Ik wel later :) Een Afrikaantje adopteren ofzo :)
Music is my life and my life is like music. I love it!

Zathura
Regular user
Regular user

Bericht door Zathura » 06 aug 2013 16:57

Goh, moeilijk. Ik heb een zwak voor mannen die goed met kinderen kunnen omgaan, dus dat lijkt me ontzettend schattig. Maar aan de andere kant is het me ook al opgevallen dat veel kleine kinderen verschrikkelijke, luide etters zijn. :p Op dit moment zie ik mij in de toekomst geen kinderen hebben, eerder een hond, maar wie weet. Misschien Beslissen ik en mijn man in de toekomst om toch een kind te adopteren. :')
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

Gesloten