Thesis? Wetenschappelijke Enquête?

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.
art

Bericht door art » 20 feb 2006 14:26

Hey,

Lees even het onderstaande bericht, en neem tien minutjes je tijd om het vragenformulier in te vullen. Hier mee help je één van onze noorderburen sterk vooruit.

Hartelijk dank
art

Beste student(e),

Mijn naam is Thomas Roest, ik studeer Taal- en Cultuurstudies aan de Universiteit Utrecht (hoofdrichting: taalontwikkeling en taalvariatie). In het kader van mijn bachelorscriptie doe ik een bescheiden taalonderzoek en ik zou je medewerking daaraan op prijs stellen. Het enige wat je hoeft te doen is via internet een vragenformulier invullen. Het onderzoek duurt ongeveer 10 minuten.

Het onderzoek behelst het uitvoeren van een associatieve taak. Je krijgt steeds een zelfstandig naamwoord in beeld, zoals bloem of bus, en ik vraag je om daarbij de eerste drie bijvoeglijke naamwoorden op te schrijven die in associatie met dit zelfstandige naamwoord bij je opkomen. Als bijvoorbeeld het woord ‘paard’ in beeld verschijnt, dan moet je daarbij drie bijvoeglijke naamwoorden verzinnen, die in jouw idee het beste bij dat paard passen. Bijvoorbeeld ‘groot’, ‘aardig’,‘bruin’, etc. Let wel: ik vraag je om bijvoeglijke naamwoorden te gebruiken. Dus in het geval van paard bijvoorbeeld niet ‘koe’ of ‘boerderij’ opschrijven. Je mag ook bijvoorbeeld ‘grote’ in plaats van ‘groot’ invullen, dat maakt niet uit. Dat is alles! Er komen 30 woorden voorbij. Verder hoef je alleen nog je leeftijd, je geslacht, je postcode en of je Vlaming of Nederlander bent in te vullen. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Je kunt het onderzoek vinden op http://www.let.uu.nl/taalevaluatie/roest/

Hartelijk dank voor je medewerking!

Fieke Magieke

focusgroep dinsdag 28 februari

Bericht door Fieke Magieke » 22 feb 2006 14:03

De mening van de jongere is belangrijk, ook die van jou!

Wie?
Alle holebi jongeren tussen 16 en 25 jaar die in Gent wonen of studeren.

Wat?
Een leuk gesprek over de positieve en minder positieve zaken in Stad Gent! Teveel kasseien? Meer fuifzalen? Meer groen? Andere suggesties? Vertel ze ons!

Waarom?
In oktober zijn er gemeenteraadsverkiezingen, en met jullie meningen over Gent stappen wij naar de politiek zodat jouw stem gehoord wordt!

Wanneer?
DINSDAG 28 FEBRUARI om 19h.

Waar?
Op de jeugddienst, Kammerstraat 10 Gent, met een gratis drankje en hapje. Breng gerust je vrienden mee!

Meer info of wil je graag deelnemen: O497/77.08.63 of projectugent@yahoo.com
Studenten Pedagogische Wetenschappen i.s.m. UGent en Jeugdraad Gent

Fieke Magieke

beetje meer uitleg :-)

Bericht door Fieke Magieke » 22 feb 2006 14:10

Hallo iedereen!!

Ik ben Sofie, en ik deed in
de maanden september en oktober stage op het
secretariaat van Wel Jong Niet Hetero.

Ik mail jullie met een vraag... Het is namelijk zo dat
ik, samen met een aantal studenten van de eerste,
tweede en derde licentie sociale agogiek, en in
opdracht van de Jeugdraad Gent, werk aan een witboek
met de mening van "de" Gentse jongeren. Het is de
bedoeling dat wij tegen eind maart een heleboel
opmerkingen, tips, wensen en verwachtingen van de
Gentse jeugd bundelen in een witboek waarmee wij naar
de politiek zullen stappen en dit naar aanleiding van
de aankomende verkiezingen. Om die meningen, wensen en
verwachtingen te kennen, organiseren wij een aantal
focusgroepen. Dat zijn een soort groepsinterviews
waarbij een aantal thema's aangesneden worden (het
gaat bijvoorbeeld over mobiliteit, veiligheid, milieu,
uitgaan, huisvesting...). Nu zou ik willen vragen of
jullie daaraan zouden willen deelnemen? Er is een hapje en
een drankje voorzien, en het hele gebeuren zal
ongeveer een uur tot maximum een uur en half in beslag
nemen. Vorige week hadden wij reeds zo'n focusgroep met
een aantal holebi's die we aangesproken hadden in het
VG - café. Hoe meer meningen wij echter kunnen
verzamelen, hoe beter! Vandaar deze warme oproep.
Jullie krijgen zeker mijn eeuwige dankbaarheid :). Als
jullie liever niet alleen komen, breng gerust vrienden
en/of vriendinnen mee!

Laten jullie weten of jullie kunnen/willen komen ajb?
fiemagie@hotmail.com
of: projectugent@yahoo.com

Heel erg bedankt alvast!

Lieve groetjes,

Sofie

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 23 feb 2006 19:20

Zorkaiya schreef:hai,
voor school moet ik een werkstuk maken rond faalangst.
hoopte daarom dat enkele mensen de enquête zouden willen invullen.
iig al bedankt!

------

>ENQUETE FAALANGST
>
>Naam: (voornaam of zo volstaat ook al)
>Leeftijd:
>Geslacht:
>
>
>1. Heb jij last van faalangst?
>
>a) ja
>b) nee ( dan zit het er al op voor u ;o) )
>
>2. Waar heb je dan het meest last van ( meerdere antwoorden zijn mogelijk)?
>
> a) cognitieve faalangst (denken vb spreekbeurt, examen)
> b) motorische faalangst ( bewegen vb sport, praktijkvakken)
> c) sociale faalangst ( sociaal contact vb vinger opsteken, iem. aanspreken)
>
>3. Is je faalangst in vergelijking met vroeger…
>a) gestegen
>b) vermindert heu is het niet verminderd?
>c) hetzelfde
>
>4. Heb je ooit hulp gevraagd (ouders, leerkracht, CLB,…)?
>a) ja
>b) nee
>
>5. Zou je voor u faalangst in therapie gaan?
>a) ja
>b) nee
>
>6. Zou je voor u faalangst medicijnen nemen?
>a) ja
>b) nee
>
>7. Vind u dat er meer aandacht moet besteed worden aan studenten met faalangst?
>a) ja
>b) nee

-----

Dit was het dan… vriendelijk bedankt voor de medewerking!!!!!
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 23 feb 2006 22:00

matti, je bent wel wat laat he... dit was nog vorig schooljaar gepost door zorkaiya... ik denk niet dat het nu nog zinvol is dit in te vullen.

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 24 feb 2006 17:17

Maarten schreef:matti, je bent wel wat laat he... dit was nog vorig schooljaar gepost door zorkaiya... ik denk niet dat het nu nog zinvol is dit in te vullen.
ja kweet het maar ik verveelde me :roll: en je kan nooit weten dat het nog voor iemand kan dienen
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Aithra

Onderzoek naar relatievorming via internet

Bericht door Aithra » 28 feb 2006 12:05

Beste bezoeker,

Mijn naam is Aithra Couwenberghs en ik studeer Toegepaste Psychologie aan de Lessius Hogeschool in Antwerpen. Voor mijn eindwerk doe ik een onderzoek omtrent internetrelaties. Daarom heb ik een enquête opgesteld en nu zou ik u willen vragen om die in te vullen. Het invullen duurt maar 20 minuutjes en de enige voorwaarde om mee te doen is ouder zijn dan 18 jaar. De enquête vindt u op de volgende link: http://lessius.alturl.com/

Ik bedank u alvast voor de tijd en de moeite die u hieraan besteedt.

Fieke Magieke

Re: beetje meer uitleg :-)

Bericht door Fieke Magieke » 28 feb 2006 18:12

De focusgroep vanavond is afgelast wegens geen geïnteresseerden... Tis maar dat jullie t weten.
Groetjes
Fieke Magieke schreef:Hallo iedereen!!

Ik ben Sofie, en ik deed in
de maanden september en oktober stage op het
secretariaat van Wel Jong Niet Hetero.

Ik mail jullie met een vraag... Het is namelijk zo dat
ik, samen met een aantal studenten van de eerste,
tweede en derde licentie sociale agogiek, en in
opdracht van de Jeugdraad Gent, werk aan een witboek
met de mening van "de" Gentse jongeren. Het is de
bedoeling dat wij tegen eind maart een heleboel
opmerkingen, tips, wensen en verwachtingen van de
Gentse jeugd bundelen in een witboek waarmee wij naar
de politiek zullen stappen en dit naar aanleiding van
de aankomende verkiezingen. Om die meningen, wensen en
verwachtingen te kennen, organiseren wij een aantal
focusgroepen. Dat zijn een soort groepsinterviews
waarbij een aantal thema's aangesneden worden (het
gaat bijvoorbeeld over mobiliteit, veiligheid, milieu,
uitgaan, huisvesting...). Nu zou ik willen vragen of
jullie daaraan zouden willen deelnemen? Er is een hapje en
een drankje voorzien, en het hele gebeuren zal
ongeveer een uur tot maximum een uur en half in beslag
nemen. Vorige week hadden wij reeds zo'n focusgroep met
een aantal holebi's die we aangesproken hadden in het
VG - café. Hoe meer meningen wij echter kunnen
verzamelen, hoe beter! Vandaar deze warme oproep.
Jullie krijgen zeker mijn eeuwige dankbaarheid :). Als
jullie liever niet alleen komen, breng gerust vrienden
en/of vriendinnen mee!

Laten jullie weten of jullie kunnen/willen komen ajb?
fiemagie@hotmail.com
of: projectugent@yahoo.com

Heel erg bedankt alvast!

Lieve groetjes,

Sofie

Gast

!!DRINGEND!!

Bericht door Gast » 03 mar 2006 20:20

Halloo allemaal!!

Ik zit in m'n laatste jaar communicatiewetenschappen en doe mijn thesis over het media-aanbod voor holebi's in Vlaanderen. Om hierover een beetje meer te weten te komen ben ik (dringend)op zoek naar enthousiaste holebi's die hierover hun mening kwijt willen in een groepsgesprek.

De groepsgesprekken vinden plaats op mn kot in Gent, op de volgende data:

Di 7/3 (gemengd)
Woe 15/3 (gemengd)
Di 21/3 (mannen)
Woe 29/3 (vrouwen)
Ze beginnen om 19uur en nemen niet langer dan 1,5 à 2 uur van uw tijd in beslag...

Spreekt dit je aan? aarzel niet contact op te nemen!! Je zou er mij een enorm plezier mee doen..
Het is een kans om nieuwe mensen te leren kennen, en bovendien maak je kans op een gratis filmticket!

mail me dan: nele_van_geet@hotmail.com

:merci:

the switch
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door the switch » 16 mar 2006 10:28

De faculteit Politieke Wetenschappen UGent werkt mee aan een Vlaams onderzoek in kader van de naderende gemeenteraadsverkiezingen. Ook U kan deelnemen en sjieke dingen winnen.

the switch

http://www.gemeente2006.be/flyer_v2.jpg

Beste,

Mogen wij even van uw tijd? Via deze mail willen we u vragen of u wil meewerken aan een nieuw verkiezingsonderzoek over de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober. De universiteiten van Antwerpen, Gent, Leuven en Hasselt werken daarvoor nauw samen. We willen zoveel mogelijk Vlamingen vragen om lid te worden van ons internetpanel. Wij hopen op die manier wijzer te worden over waarom mensen voor bepaalde partijen en politici stemmen. Je moet niet veel over politiek weten om mee te doen. Het gaat ons om je mening over politiek, niet om je kennis van politiek. Iedereen die straks, tijdens de gemeenteraadsverkiezingen, zijn of haar stem mag uitbrengen is heel erg welkom. Meedoen is heel gemakkelijk en duurt niet lang. Je hoeft enkel naar deze site te surfen: http://www.gemeente2006.be. Daar kan je enkele vragen beantwoorden over wat jij van politiek vindt en op wie je (misschien) zal stemmen.

Tijdens de volgende maanden zullen we nog enkele malen je medewerking vragen om een gelijkaardige korte enquête in te vullen. De verwerking van de gegevens gebeurt volledig anoniem.

Waarom meedoen? U helpt ons vooruit met ons onderzoek, de wetenschap zal u eeuwig dankbaar zijn. Bovendien verloten wij na elke bevraging 10 duo-filmtickets en telkens ook een digitaal fototoestel, een ipod, of een welnessweekend. De winnaar maakt zelf een keuze. Wie vijfmaal deelneemt aan ons vervolgonderzoek maakt kans op het winnen van een digitale videocamera. Achteraf krijgt u natuurlijk ook inzage in de resultaten.

Alvast bedankt en vergeet deze mail niet door te sturen naar uw buren, uw vrienden in Antwerpen of Leuven, collega’s uit Gent, familie in Brugge of Hasselt, … Het zou ons zeer plezieren mocht u deze mail naar zoveel mogelijk mensen doorsturen die misschien ook aan dit onderzoek willen meewerken.

Vriendelijke groeten,

Carl Devos, Herwig Reynaert en Dries Verlet,

Vakgroep Politieke Wetenschappen, Universiteit Gent

Bericht aangepast door Hilke (~binnen de lijntjes kleuren)
Voor opmerkingen allerhande over moderators verwijs ik je met plezier door naar Vragen/Problemen

Yori

Vul enquête in en win!

Bericht door Yori » 24 mar 2006 18:20

Als laatstejaarsstudent Handelswetenschappen zal ik mijn studie afsluiten met een thesis. Mijn onderzoek heeft betrekking op de consument van bereide gerechten.
Het invullen van deze enquête is van groot belang voor de studie, ook al verbruikt u geen bereide maaltijden. Het invullen zal maar 5 minuten in beslag nemen!
Indien u deelneemt aan de enquête maakt u kans op één van de 10 aankoopcheques (ter waarde van 5 euro).
Ga naar de enquête!
Indien u geïnteresseerd bent in een samenvatting van de bevindingen uit de studie, kan u mij contacteren: jorinde.janssen@lessius-ho.be
Dank aan iedereen die mij bij deze studie wil helpen!

edit abzg: linkje korter gemaakt zodat die de layout van het forum niet verstoort

schopenhauer
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Thesis Seksuele inhibitie en excitatie

Bericht door schopenhauer » 29 mar 2006 13:58

Beste,

een tijdje terug had ik jullie al opgeroepen om mee te werken aan mijn onderzoek over seksuele inhibitie en excitatie bij holebi-adolescenten (binnen de vakgroep Psychoanalyse aan de UGent). BIj gebrek, toen, aan een online versie bleef de respons erg laag.
Dit probleem is nu verholpen.

Je kan naar onderstaande link surfen om de vragenlijsten in te vullen. Het vraagt ongeveer een half uur.

http://studwww.ugent.be/~kidwaele/scriptie/index.htm

Voor inhoudelijke vragen verwijs ik graag naar het e-mailadres dat je terug vindt op de site. Er is geen leeftijdsbeperking.

Vertel dit voort aan al je holebivrienden, je bewijst er de samenleving (maar vooral mezelf) een grote dienst mee.

Groetjes en alvast bedankt,

Kristof
"Slechts in de liefde zijn eenheid en dualiteit niet tegenstrijdig."

- Tagore

S

Mening over beeldvorming in de media

Bericht door S » 05 apr 2006 15:08

Hoi iedereen!!

Ik ben een studente politieke en sociale wetenschappen en wou jullie ook om een beetje hulp vragen!

Wij moeten namelijk een werkje maken rond de representatie van bepaalde actoren in de media en ik werk rond holebi's.

Ik zou dus willen vragen naar jullie mening over de beeldvorming rond holebi's in de media (en dan eigenlijk vooral televisie).

Komen holebi's te veel of te weinig aan bod in journaals, andere duidingsprogramma's, ontspanningsprogramma's? Moeten ze meer aan het woord gelaten worden of niet?
Wat over de manier waarop holebi's weergegeven worden? Te veel stereotypen? Te vaak in verband met specifieke kwesties zoals adoptie, huwelijk en dergelijke?
Vind je dat de media een verantwoordelijkheid heeft om de emancipatie van holebi's te bevorderen?
Of vind je dat holebi's eigenlijk zeer goed weergegeven worden in de media?

Je merkt het, het is een zeer ruime vraag. Er is geen opgelegde vragenlijst of zo, ik zou gewoon willen vragen om jullie mening over hoe holebi's in de media komen, weer te geven... Alles wat in je opkomt is goed! Gemakkelijk he! :) (moet ook niet superlang zijn hoor, een half blad tot een blad is meer dan voldoende; maar als je meer kwijt wil, mag dat natuurlijk altijd!)

Mijn werkje is eigenlijk al tegen onmiddellijk na de paasvakantie dus het is ook een beetje dringend... Ik wil niemand afjagen ofzo :) maar het is maar gewoon dat jullie na de paasvakantie geen moeite meer doen om te antwoorden...

Dus ja, ik zou het heel fijn vinden als jullie even tijd zouden maken om jullie mening hierover te laten weten! Reacties mag je sturen naar : sophie_huybrechts@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groetjes, Sophie

Harigbeest
Experienced user
Experienced user

eindwerk: pretesten affiche Holebifoon

Bericht door Harigbeest » 09 apr 2006 19:43

Hey

Ik ben laatstejaars studente Grafische en Digitale Media en ik doe mijn eindwerk over sensibiliseringscampagnes. Ik werkte voor mijn theoretisch gedeelte samen met Sensoa (praat over sekscampagne) en Fost Plus (campagne: zwembad, parasol,...)

Voor mijn praktisch gedeelte werk ik samen met de Holebifoon. Ik boks voor hen een (fictieve) reclamecampagne in elkaar. Hiervoor heb ik ondermeer ook een affiche ontworpen, die ik nu aan het pretesten ben.

Ik ben op zoek naar 15 holebi's jonger dan 20 jaar, 15 holebi's tussen de 20 en 30 jaar, 15 holebi's tussen de 30 en 40 jaar, 15 holebi's tussen de 40 en 50 jaar en 15 holebi's boven de 60 jaar.

Eveneens ben ik ook op zoek naar 15 hetero's jonger dan 20 jaar, 15 hetero's tussen de 20 en 30 jaar, 15 hetero's tussen de 30 en 40 jaar, 15 hetero's tussen de 40 en 50 jaar en 15 hetero's boven de 60 jaar.

Voel je je geroepen?! Surf dan vlug naar users.pandora.be/hannedeneut/eindwerk. Via deze link kun je de affiche en vragen vinden. Antwoorden kunnen altijd gemaild worden naar hannedeneut@gmail.com (t.e.m vrijdagmorgen 21 april 2006)

Alvast bedankt!

Hanne
Laatst gewijzigd door Harigbeest op 15 apr 2006 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
I don't want to live forever, but as long as I do, I want to live for real!

Miranda

Scriptie ivm holebi-adoptie

Bericht door Miranda » 10 apr 2006 15:44

Hey,

Ik ben laatste jaar studente psychologie en maak mijn eindwerk over adoptie. Het deel holebi-adoptie wordt hierin ook verwerkt. Ik vind het natuurlijk enorm belangrijk om jullie mening hierover te horen. Daarom heb ik jullie medewerking nodig.
Hieronder zullen enkele vraagjes komen; waarop jullie kunnen antwoorden.

1° Wat is uw leeftijd? geslacht?geaardheid?

2° Wil u een kind adopteren?
--> ja, ga dan verder naar vraag 3
--> neen, leg kort uw mening uit.

3° Als u ooit een kind wil adopteren, zal u bij de selectieprocedure een motivatie moeten opgeven. Wat zal deze zijn?

4° Tot op heden kunnen holebi-koppels GEEN kinderen adopteren, welke tegenstand ervaart u op:
A) Maatschappelijk vlak
B) het vlak van uw naaste omgeving (familie,vrienden,...)

5° Ervaart u beperkingen qua ontwikkeling ( =persoonlijke groei) en acceptatie (= jezelf kunnen zijn) omwille uw geaardheid? leg kort even uit!Dit zowel op:
A)emotioneel vlak
B)psychologisch vlak
C)sociaal vlak?

De bedoeling van deze korte vragenlijst is een specifiek beeld krijgen van de gevoelens en gedachten die leven binnen het holebi-milieu ivm dit actueel thema. Er zijn tenslotte al heel wat onderzoeken gedaan over hoe hetero's hierover denken, dus nu zou ik graag jullie mening horen!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Miranda x

Ps: Je kan de vragen het best "knippen en plakken" en daarna uw antwoorden toevoegen! Via mail reageren: aerts.miranda@telenet.be ;-)

come undone
Experienced user
Experienced user

Allochtone holebi's gezocht

Bericht door come undone » 10 mei 2006 20:39

Hallo,

Een vriendin van me doet een voortgezette opleiding radio- en tv-journalistiek in Brussel. Ze moet daarvoor een eindwerk maken omtrent allochtone holebi's en het taboe en de moeilijkheden waarmee zij te maken krijgen binnen de allochtone gemeenschap, dit o.a. naar aanleiding van het nieuwe initiatief van de holebifederatie "de zoete dialoog" waarmee homoseksualiteit bij allochtonen onder de aandacht wordt gebracht. Het zou gaan om een reportage van ongeveer 6min voor de radio. het wordt uiteraard nooit uitgezonden, enkel onze docenten krijgen de reportage te horen om ze te beoordelen.
Kennen jullie (of nog beter, is dit bericht op jou van toepassing?) soms allochtone holebi's die bereid zouden zijn om mee te werken. Ze zou gewoon een kort interview met hen doen, en eventueel meegaan op een activiteit of wie weet zelfs de gay pride in Brussel.. dat hangt allemaal af van wat de geïnterviewde wil..
Het wordt dus niet echt uitgezonden, dus als iemand wil meewerken maar liever niet herkend wil worden is dat geen probleem.

DOEN mensen, stuur desnoods dit bericht naar jullie allochtone vrienden..

Mailen kan naar:
nelekedc@hotmail.com

schopenhauer
Senior user
Senior user

Bericht door schopenhauer » 13 aug 2006 17:15

Elabakes

een tijdje terug had ik jullie al opgeroepen om mee te werken aan mijn onderzoek over seksuele inhibitie en excitatie bij holebi-adolescenten (binnen de vakgroep Psychoanalyse aan de UGent).

Je kan naar onderstaande link surfen om de vragenlijsten in te vullen. Het vraagt ongeveer een half uur.

http://studwww.ugent.be/~kidwaele/scriptie/index.htm

Voor inhoudelijke vragen verwijs ik graag naar het e-mailadres dat je terug vindt op de site. Er is geen leeftijdsbeperking.

Vertel dit voort aan al je holebivrienden, je bewijst er de samenleving (maar vooral mezelf) een grote dienst mee.

Ik heb echt nog zo'n 50-tal mensen nodig die de vragenlijst willen invullen !!!

Groetjes en alvast bedankt,

Kristof
"Slechts in de liefde zijn eenheid en dualiteit niet tegenstrijdig."

- Tagore

come undone
Experienced user
Experienced user

Bericht door come undone » 05 sep 2006 22:20

Betreft:

Vooronderzoek - Het risico op HIV-infectie bij MSM - UGent - Vakgroep sociologie

Let op: Dit onderzoek doelt enkel op mannen. Bij verder onderzoek komen vrouwen zeker aan bod.

Beste,

Je hebt het misschien ergens gelezen, op televisie en/of radio gehoord of zelf gemerkt in de uitgaans – en/of seksgerichte scene … er wordt onveiliger gevreeën met als gevolg een stijging in het aantal Hiv/Soa (seksueel overdraagbare aandoeningen) – infecties voornamelijk bij de doelgroep mannen die seks hebben met andere mannen (MSM).

De laatste jaren worden HIV preventiewerkers meer en meer geconfronteerd met “AIDS-moeheid”. Dit laatste wijst er op dat de ziekte minder zichtbaar geworden is door betere medicijnen en dat mensen er in het algemeen niet te veel mee lastig gevallen willen worden. Ook werd er binnen Vlaanderen bitter weinig onderzoek gedaan naar het risico op Hiv/Soa-infectie en – preventie.

In het kader van een nieuw onderzoek wil de vakgroep sociologie van de Universiteit Gent hieraan tegemoetkomen. De eerste fase van dit onderzoek zal puur verkennend zijn door middel van individuele interviews. In de tweede fase zal er een grootscheepse internetenquête op touw worden gezet vergelijkbaar met de nu afgesloten Zzzip-enquête.

Voor de eerste fase zoeken we mannen die seks hebben of gehad hebben met andere mannen, om door een medewerker geïnterviewd te worden. Anonimiteit wordt hierbij in elk geval verzekerd. Het interview zal ingaan op allerhande aspecten van de levensloop van de respondent met betrekking tot seks en seksualiteit. De enige persoon die toegang heeft tot je persoonlijke gegevens is de interviewer zelf die gebonden is door de deontologische code en de privacy wetgeving.

Iedere respondent krijgt na het interview 25 euro in cash. Op deze manier bewijs je verder niet alleen de gemeenschap en dit onderzoek een dienst maar zorg je ook voor een beter begrip en inzicht in de hedendaagse seksuele realiteit en uiteindelijk voor een betere Hiv/Soa preventie in Vlaanderen.

Als je een van onze respondenten wil zijn voor de eerste fase van dit onderzoek, dus wil geïnterviewd worden, gelieve dan op onderstaande link een korte survey (10 minuten) in te vullen. Dit om te vermijden dat we te veel mannen met eenzelfde profiel bereiken. Na het afwerken van deze vragenlijst hoor je sowieso van ons.

http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=752952505312

Ja mag deze mail verder doorsturen naar mogelijk geïnteresseerden.

Alvast hartelijk bedankt en misschien tot binnenkort,

John Vincke
Wim Van den Berghe

Voor meer info:

Wim Van den Berghe
Vakgroep sociologie
Universiteit Gent
Korte Meer 5, 9000 Gent (Belgium)
[T] +32(0)9/ 264 84 53
[F] +32(0)9/ 264 69 75
[E] wim.vandenberghe@UGent.be
[W]http://www.psw.ugent.be/sociologie
https://www.facebook.com/pages/Dancer/176703312401099
https://www.facebook.com/IndieRokkers1.0

DANCER, INDIE ROKKERS former SPUNK-party engine, member of the PHENOMENA-fanclub ( number 1 fan) :-)

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 28 sep 2006 20:34

Dit hoort meer hier thuis: (alhier opgevist)
Steffi schreef:Wij maken voor school een presentatie over homoseksualiteit, zouden jullie eventueel deze vragen kunnen invullen en de antwoorden doorsturen naar petitchaperonrouge_@hotmail.com?

vraag 1 : Wanneer bent u uitgekomen voor je geaardheid?
vraag 2 : Hoe was de reactie van je omgeving?
vraag 3 : vindt u dat er veel veranderd is tegenover vroeger? Zoja , wat?
vraag 4 : erger je je soms aan de kijk van de samenleving op homoseksualiteit?
vraag 5: Wat vind je van het homohuwelijk en het adoptierecht voor homo's?
vraag 6: Vind je het moeilijk om voor je geaardheid uit te komen?

alvast bedankt ;)

jaspery
Regular user
Regular user

scheepvaart 1500

Bericht door jaspery » 01 okt 2006 14:46

ik zoek alle soorten info over de scheepvaart van rond 1500, alles is welkom, pb me of stuur een mail: ***
Laatst gewijzigd door jaspery op 22 jul 2010 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie