Thesis? Wetenschappelijke Enquête?

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.
dieter
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Thesis? Wetenschappelijke Enquête?

Bericht door dieter » 12 mei 2012 00:16

Ik doe onderzoek naar het smartphonegebruik bij jongeren en volwassenen in holebi zaken. Naar aanleiding van een voorafgaand onderzoek heb ik een korte enquête opgesteld:
http://gayapp.be/enquete/limesurvey/ind ... 52&lang=nl.

Om een beter totaalbeeld van de markt te krijgen hierover zou het super zijn mocht ook jij slechts 2 minutjes de tijd nemen deze in te vullen!

Er is een kleine motivatie: per 100 deelnemers geven we 5 kinepolis filmtickets weg.

Alvast bedankt en succes!
I saw a lot of things, I met a lot of people, but the only thing to be happy is to accept the things that you never can have...

Tournevis
New user
New user

jongeren (15-19 jaar) gezocht voor internationaal project

Bericht door Tournevis » 13 jun 2012 23:12

Mission Europe is er weer! Ben je tussen 15 en 19 jaar? Heb je zin in een Europees avontuur in Ieper, Normandië, Berlijn en Straasburg? Ontmoet je graag Franse en Duitse leeftijdsgenoten? Wil je creatief werken rond de thema's 'de Europese Unie' en 'van oorlog naar vrede'? Doe dan zeker mee aan Mission Europe³! --> Schrijf je nu in op http://www.yeuth.eu

AlleenEenVraagje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Interview voor school

Bericht door AlleenEenVraagje » 05 aug 2012 11:13

Hey!

Ik studeer journalistiek en voor mijn hoofdvak heb ik de opdracht gekregen om een tijdschrift te maken. Voor mijn 'Joepie voor jongens' had ik graag een artikel gemaakt over een jongen die nog in de kast zit.
Leeftijd: liefst onder de achttien jaar.
Het is redelijk anoniem: alleen mijn leraar en ik zullen het artikel lezen. Het wordt absoluut niet gepubliceerd.

Kan/wil iemand me helpen? :)

Alvast bedankt!

kds
New user
New user

enquête

Bericht door kds » 17 okt 2012 16:28

Hoi,

Ik ben een jonge toekomstige leerkracht die een werk rond 'het bespreekbaar maken van wel jong niet hetero' in de klas.
Naar mijn mening wordt hier veel te weinig aandacht aan besteed.

Jullie zouden mij een enorm plezier doen om de enquête hieronder in te vullen.

Heel erg bedankt
Kim
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=120274

GameAngel
Regular user
Regular user

Re: enquête

Bericht door GameAngel » 17 okt 2012 20:12

Hoi

Ik ben eveneens een toekomstig leerkracht en ik ben heel erg benieuwd naar deze enquête.
Zou je de resultaten achteraf ofwel willen posten of eventueel via pb willen meedelen?

Uiteraard zal ik dan naar de mate van het mogelijke mijn leerlingen overhalen deze enquête in te vullen :)

Sabine
New user
New user

partnergeweld bij holebi's

Bericht door Sabine » 18 okt 2012 16:24

Geweld komt voor in alle relaties, ook in holebi-relaties. Toch is er weinig info over partnergeweld bij holebi's waardoor deze problemen vaak verborgen blijven in de hulpverlening en professionals niet weten hoe ze er moeten mee omgaan.

Daarom deze oproep. Wil jij graag meewerken aan onderzoek naar partnergeweld bij holebi’s?

De Universiteit Gent zoekt holebi’s die in een individueel interview (ongeveer 1u) wensen te praten over hun persoonlijke ervaringen met allerlei vormen van intiem partnergeweld. Anonimiteit en privacy worden verzekerd. Contacteer Sabine.Hellemans@ugent.be voor meer info.

Meer info: http://www.zizo-online.be/node/1323

Allieske
New user
New user

Reportage gaybashing

Bericht door Allieske » 21 okt 2012 16:53

Hallo

Wij zijn Annelies en Mariska, laatstejaars studenten journalistiek aan de Arteveldehogeschool in Gent. Wij zijn een kleine reportage aan het maken over de gevolgen van gaybashing.
Wij zouden graag met enkele mensen over dit thema willen spreken. Als jij of iemand in jou omgeving ooit bent lastig gevallen omwille van seksuele geaardheid of identiteit dan kun je contact met ons opnemen op het adres allieske@hotmail.com of m.m.poiesz@gmail.com
Als je vragen hebt kun je ons op hetzelfde adres bereiken.

Alvast bedankt en groetjes

Allieske
New user
New user

Bericht door Allieske » 03 nov 2012 17:44

Hallo,

we zijn Mariska en Annelies. We studeren Journalistiek en zitten nu in ons laatste jaar. Voor een reportage dat maximum 2 minuten zal duren zijn we op zoek naar mensen die in een omgeving zitten of hebben gezeten waardoor zichzelf niet durfden te uiten. Bijvoorbeeld door intolerante klasgenoten, collega's of familie leden.
Wij willen weten hoe ze daarmee omgingen.
De getuigenissen kunnen eventueel anoniem getuigen.

Als je ons wil en kan helpen kan je ons altijd een seintje geven op het mailadres allieske@hotmail.com

Groetjes en bedankt

Woulee
New user
New user

Bericht door Woulee » 27 nov 2012 13:21

-
Laatst gewijzigd door Woulee op 13 jul 2014 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

FlairLynn
New user
New user

Mogen holebi's kinderen krijgen?

Bericht door FlairLynn » 22 jan 2013 09:41

Mogen holebi's kinderen krijgen? Ik ben dringend op zoek naar vrouwen tussen de 18 en 35 jaar die daar een sterke mening over hebben en die dat standpunt willen verdedigen in Flair. Voel jij je geroepen, mail me dan op lynn.derouck@flair.be

Nls
New user
New user

Reportage uit de kast komen

Bericht door Nls » 12 feb 2013 22:17

Hallo,
Ik ben student radio en voor school moet ik een reportage maken over een gebeuren in iemands leven, ikzelf ben homo en dacht daarom iets te doen rond uit de kast komen, maar mezelf interviewen zou wat belachelijk zijn… Daarom ben ik opzoek naar een homo, lesbienne of bi-seksueel die zich binnenkort gaat outen en waarvan ik (anoniem) een reportage zou mogen maken wanneer hij/zij deze stap zal zetten.
Als je zou willen meewerken aan deze reportage kan je mailen naar ikkomervooruit@gmail.com of een PB sturen naar mij (Nls)

Alvast bedankt!

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 20 feb 2013 08:40

Onderzoek van çavaria:
Om beter te kunnen inspelen op de noden van lesbische en biseksuele vrouwen, hebben we een bevraging opgesteld om ons meer inzicht te geven in jullie specifieke behoeften en leefsituatie. Jij kan ons hierbij helpen door eventjes van je tijd te wijden aan een 20-tal vraagjes en deze link door te sturen naar je lesbische en biseksuele kennissen en/of te delen via facebook.

Alvast erg bedankt voor de tijd hiervoor te nemen, u verdient een plaatsje in de L-hemel en uiteraard onze dankbaarheid!

De bevraging vind je hier: https://www.surveymonkey.com/s/VRB8YVV
Onze facebookpagina vind je hier: http://www.facebook.com/lcommunitylesbischevrouwen

zwaluw
Regular user
Regular user

Bericht door zwaluw » 12 mar 2013 01:52

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door zwaluw op 10 apr 2013 18:34, 2 keer totaal gewijzigd.

deshi
New user
New user

Bericht door deshi » 15 mar 2013 19:45

Hey iedereen,

Bij deze een wanhopige oproep naar single homo's!

Ik ben Nadège De Middelaer en zit in mijn laatste jaar psychologie aan de universiteit van Gent. Voor mijn thesis, die over kinderwens en minderheidsstress bij homo's gaat, ben ik nog dringend op zoek naar 3 single homo's (liefst regio Gent, maar eigenlijk zal ik al gewoon blij zijn als iemand reageert :) ) voor een kort (30 min à 45 min) interview.

Wie kan mij hierbij helpen en is bereid deel te nemen?
Ik ben echt redelijk wanhopig, daar ik eigenlijk al genoeg participanten had maar ze niet meer reageren en de deadline steeds dichterbij komt...

Personen die willen deelnemen kunnen mij bereiken op volgend mailadres: nadege.demiddelaer@ugent.be

Alvast mijn eeuwige dankbaarheid,

Nadège

kaat278

Thesis

Bericht door kaat278 » 19 mar 2013 10:16

Dag holebi's uit de Provincie Antwerpen!

Ik zit in mijn laatste jaar Communicatiewetenschappen op UA en ik doe een thesis over het thema homoseksualiteit in de soap Thuis. Hiervoor ben ik nog op zoek naar holebi's tussen 18-30 jaar voor een focusgroep gesprek in Kasterlee en in Antwerpen. Dus kijk je naar Thuis en ben je bereid om wat tijd vrij te maken om deel te nemen aan zulk gesprek? Contacteer me dan op volgend e-mailadres: kaat.peeters@student.ua.ac.be. Je maakt bovendien kans om cinematickets te winnen! En het mooie is: je hoeft niets voor te bereiden, het gaat namelijk om jouw ideeën en gedachten.

Vriendelijke groeten,

Kaat Peeters

vraagreportage
New user
New user

reportage holebigeweld

Bericht door vraagreportage » 21 mar 2013 13:31

Hallo,

wij zijn twee studenten televisie-film aan de Mad-faculty te Genk.
Wij maken een reportage over het geweld op holebi's.
Dit doen wij naar aanleiding van de verhoogde straffen voor het geweld tegen homo's , die op 10 februari van kracht gingen.
Nu zijn wij op zoek naar slachtoffers van homofoob geweld die aan onze reportage mee zouden willen werken.

Wij vroegen ons af of hier iemand is die hier last van heeft gehad en die bereid is een interview af te leggen?

Wanneer zou het mogelijk zijn om u hierover telefonisch te contacteren? Indien u liever zelf contact met ons opneemt, dan vindt u onderaan onze contactgegevens.

Met vriendelijke groeten,

Marjan Verschueren en François Thoolen

contactgegevens:
Marjan Verschueren
verschuerenmarjan@hotmail.com
0488212464

Onderzoek
New user
New user

EINDWERK

Bericht door Onderzoek » 26 mar 2013 14:08

He iedereen!

Ik doe een onderzoek omtrent de discriminatie van de holebi's op de werkvloer en langs deze weg zoek ik nog mensen die deze zouden willen invullen?
Ik heb er nog redelijk wat nodig dus ik zou jullie dankbaar zijn moesten jullie 5 minuten van jullie tijd zouden willen schenken aan mijn enquête!
Hieronder vinden jullie de link:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=140992

Alvast bedankt!

Groetjes,

Ellen

Joni De Mol
New user
New user

Onderzoek voor lerarenopleiding

Bericht door Joni De Mol » 29 mar 2013 15:19

Dag allemaal,

Voor een onderzoekje voor de lerarenopleiding zijn wij op zoek naar holebileerlingen uit het secundair, van wie ook een van de ouders wil meewerken.

Het gaat over hoe de school omgaat met holebi's en hoe veilig het klimaat is om voor je geaardheid uit te komen. Er moet enkel een enquête ingevuld worden. Stuur mij een berichtje als jij en één van je ouders willen meewerken, en dan bezorg ik jullie via mail de enquete.

Alvast heel erg bedankt om ons te helpen! :)

Joni

Joni De Mol
New user
New user

Bericht door Joni De Mol » 31 mar 2013 21:06

Bij het vorige berichtje (zie hierboven): anonimiteit is in ieder geval gewaarborgd, en we kunnen jullie de enquete ook via het forum (via een privébericht) bezorgen.

Jullie hulp zou heel erg worden gewaardeerd!

diepte-interview
New user
New user

Bericht door diepte-interview » 02 apr 2013 10:41

Dag allemaal,

In het kader van een schoolproject dat onze interviewskills zal bijschaven hebben wij (4 studenten van de Hogeschool-universiteit Brussel) gekozen om een onderzoek te doen naar op welke manier de omgeving interageert met de outing van jonge holebi's. Het zou gaan om een diepte-interview dat ongeveer een uurtje zal duren. We zijn op zoek naar 2 kandidaten, liefst tegengestelde: dit kan gaan om man tov vrouw of iemand die zich al lang geleden heeft geout tov iemand die dit nog maar recent gedaan heeft enz. Dit kan interessant zijn voor ons om te kijken of er daar verschillen waar te nemen zijn en waardoor deze veroorzaakt worden.

We zouden jullie zeer dankbaar zijn moesten jullie hieraan willen meewerken! Jullie kunnen me altijd bereiken op pieterbegine@hotmail.com

Met vriendelijke Groeten,
Pieter Begine

Gesloten