Probleem bij een bericht (Binding)

De FAQ volledig gelezen en nog geen antwoord op je vraag? Nood aan een forumhandleiding? Een fantastisch idee voor het forum? Vind en deel het hier!

Moderators: redwings, Pancake, Wall, JFK, idk, Reuel, Coincidence

5 berichten • Pagina 1 van 1

Probleem bij een bericht (Binding)

Berichtdoor Salsa-dude » 29 maart 2015 12:07
Er was een probleem bij een bericht en Binding vroeg me iets en heb hierop 2 keer geantwoord en kreeg daarna niks meer te horen van Binding ondanks dat mijn 2 berichten gelezen werden volgens berichtinstellingen (bleef niet meer in 'postvak uit')

Graag reactie via pb Binding.
Salsa-dude

Re: Probleem bij een bericht (Binding)

Berichtdoor Wall » 29 maart 2015 13:39
Geduld is een mooie deugd, een heel erg mooie. Sommige zaken nemen nu eenmaal wat tijd. Sommige mensen hebben ook andere zaken in het weekend te doen zoals de recruitment day van WJNH. Dus hé, er komt heus wel nog antwoord. Daar mag je zeker van zijn.
Moderator van het jaar 2015
Wall
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BiNDing » 29 maart 2015 17:54
Salsa-dude schreef:Er was een probleem bij een bericht en Binding vroeg me iets en heb hierop 2 keer geantwoord en kreeg daarna niks meer te horen van Binding ondanks dat mijn 2 berichten gelezen werden volgens berichtinstellingen (bleef niet meer in 'postvak uit')

Graag reactie via pb Binding.

Zoals Wall zei: sommige dingen nemen wat meer tijd in beslag. Ik heb je PB's gelezen, maar andere verplichtingen (onder andere de Recruitment Day) en het gegeven dat beslissingen in team gebeuren, zorgt er wel eens voor dat een antwoord niet meteen kan volgen. Een vervolgPB volgt nog, maar dat kan een (paar) dag(en) duren. Even geduld :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Berichtdoor Salsa-dude » 31 maart 2015 12:11
Ik wacht af.
Salsa-dude

Berichtdoor lenny » 31 maart 2015 16:15
Salsa-dude schreef:Ik wacht af.
goed zo :yes:

Spoiler! :
En om nog even het puntje op de I te zetten:
Een bericht verdwijnt uit het postvak uit wanneer de ontvanger zijn postvak in openklikt. Dit betekent dan nog niet dat het bericht in kwestie al gelezen is.

Spoiler! :
En om nog iets correcter te zijn: je hoeft niet eens je postvak in te openen om daarvoor te zorgen. Als je postvak in openstaat in het een of ander tabblad en dat gaat refreshen om gelijk welke reden, kan je missen dat je een nieuw bericht ontvangen hebt terwijl het bij de verzender uit zijn postvak uit verdwijnt
lenny
Forumkoppel 2016

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

5 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Forumgerelateerde vragen & problemen