Priveberichten kunnen niet verwijderd worden

De FAQ volledig gelezen en nog geen antwoord op je vraag? Nood aan een forumhandleiding? Een fantastisch idee voor het forum? Vind en deel het hier!

Moderators: redwings, Pancake, Wall, JFK, idk, Reuel, Coincidence

7 berichten • Pagina 1 van 1

Priveberichten kunnen niet verwijderd worden

Berichtdoor Salsa-dude » 21 maart 2015 14:16
Ik heb geprobeerd om mijn PB leeg te maken door berichten te selecteren en dan op 'gemarkeerde verwijderen' te klikken. Dan krijg ik vermelding 'bent u zeker dat u de berichten wil verwijderen?' ik klik dan op 'Ja' en ze worden niet verwijderd. Heb dit al verschillende malen geprobeerd door zowel alles te 'markeren' en 'individueel aan te vinken'. Krijg ze niet verwijderd.
Salsa-dude

Re: Priveberichten kunnen niet verwijderd worden

Berichtdoor BiNDing » 21 maart 2015 14:48
Een bekend probleem. De geplande forumupdate zou het probleem moeten oplossen. Tot dan kan er weinig gedaan worden (al kunnen we denk ik wel al je PB's verwijderen, maar dat is misschien niet je bedoeling? )
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Berichtdoor Coincidence » 21 maart 2015 14:52
Een mogelijke oplossing voor het probleem op dit moment is door elk van de te verwijderen berichten afzonderlijk te openen en boven de PB op 'Verwijder bericht' te klikken.

Lukt dit wel?
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor Salsa-dude » 22 maart 2015 13:14
Dit lukt wel.
Salsa-dude

Berichtdoor Barry » 22 maart 2015 14:05
ik doe het ook op die manier momenteel. ;)
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Salsa-dude » 26 maart 2015 00:37
BiNDing schreef:Een bekend probleem. De geplande forumupdate zou het probleem moeten oplossen. Tot dan kan er weinig gedaan worden (al kunnen we denk ik wel al je PB's verwijderen, maar dat is misschien niet je bedoeling? )

Ik heb je vorig week in pb gevraagd dat men mijn inbox/verzonden berichten verwijderd mogen worden omdat ik het heel storend vind om elk bericht apart te verwijderen en er werd geen gevolg aan gegeven. Wanneer worden ze verwijderd?:) En wanneer de update? Forum sucks als dat zo blijft
Salsa-dude

Berichtdoor BiNDing » 26 maart 2015 00:54
Salsa-dude schreef:
BiNDing schreef:Een bekend probleem. De geplande forumupdate zou het probleem moeten oplossen. Tot dan kan er weinig gedaan worden (al kunnen we denk ik wel al je PB's verwijderen, maar dat is misschien niet je bedoeling? )

Ik heb je vorig week in pb gevraagd dat men mijn inbox/verzonden berichten verwijderd mogen worden omdat ik het heel storend vind om elk bericht apart te verwijderen en er werd geen gevolg aan gegeven. Wanneer worden ze verwijderd? :) En wanneer de update? Forum sucks als dat zo blijft

Ik heb het bekeken en PB's kunnen niet verwijderd worden aan onze backend, daarvoor moeten we via webmasters en dat gaat erg veel tijd in beslag nemen. Ik denk dat je best elk bericht apart verwijdert of wacht tot de update.

Als dat het enige is wat je stoort aan het forum, zit het wel goed, denk ik :)
Als er informatie is over de forumupdate krijgen jullie die zeker, we zijn er mee bezig. Meer info kan ik op dit moment niet geven.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

7 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Forumgerelateerde vragen & problemen