Forumideeën en- voorstellen

De FAQ volledig gelezen en nog geen antwoord op je vraag? Nood aan een forumhandleiding? Een fantastisch idee voor het forum? Vind en deel het hier!

Moderators: redwings, Pancake, Wall, JFK, idk, Reuel, Coincidence

27 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Re: Forumideeën en- voorstellen

Berichtdoor Coincidence » 31 jul 2015 01:02
Persoonlijk zie ik daar ook niet meteen het nut van in. Het neigt inderdaad naar labels/hokjesdenken imho.

En no worries guys, zoals Wall al zei: we zijn de geslachtskwestie reeds aan het bekijken. ;) Binnenkort worden er knopen doorgehakt! Hoera! :cheerleader2:
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24
Geslacht: Man

Berichtdoor BiNDing » 31 jul 2015 10:58
@DarkCrow: Ik ben het eens met mijn collega's, maar we zullen het meenemen naar de volgende modvergadering en daar nog eens bekijken (al denk ik dat de visie hetzelfde zal zij ).

@Quantum: idem als hierboven, modvergadering bekijken we het
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor VindGeenNaam:p » 10 aug 2015 09:28
Niet echt een "idee of voorstel" maar ook niet de moeite om er een nieuw topic voor aan te maken:
Ik heb redelijk vaak deze melding als ik naar "nieuwe berichten" ga: Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals. Na een paar keer de pagina te vernieuwen krijg ik uiteindelijk dan wel resultaten. Het gebeurt de ene keer wel, de andere keer niet maar ik vroeg me gewoon af of dit een gekend probleem is dat mogelijks opgelost zal worden met toekomstige forumupdates?
Laatst bijgewerkt door VindGeenNaam:p op 10 aug 2015 09:53, in totaal 1 keer bewerkt.
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Leeftijd: 24

Berichtdoor quantum » 10 aug 2015 09:52
Dat is een melding die de forumsoftware geeft als de server een beetje te druk is. Zoeken is relatief intensief dus daarom wordt dat dan tijdelijk uitgezet zodat de rest wel een beetje vlot blijft gaan. Er zijn grofweg twee oplossingen voor, ofwel de instellingen daarvoor aanpassen zodat-ie die melding minder snel geeft, of een wat snellere server regelen.
Voor vorst, voor vrijheid en voor recht.
quantum
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Grensgeval » 21 sep 2015 22:35
Ik weet dat het hier al eens geopperd is, maar is het mogelijk om toch eens te bekijken of een mobiele versie van het forum een optie is?

Ik weet dat je tapatalk hebt, ik heb het zelf ook op mijn gsm staan, maar ik vind dat op tapatalk toch veel dingen ontbreken, met name opties om zelf te posten (smileys, spoilers, afbeeldingen,...). Dat soort dingen moet je dan weer via de webversie van het forum doen, maar op een smartphonescherm is dat echt een ramp...
Welcome to my world of make believe
Grensgeval
Regular user
Regular user

Leeftijd: 26
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BiNDing » 22 sep 2015 01:35
Grensgeval schreef:Ik weet dat het hier al eens geopperd is, maar is het mogelijk om toch eens te bekijken of een mobiele versie van het forum een optie is?

Ik weet dat je tapatalk hebt, ik heb het zelf ook op mijn gsm staan, maar ik vind dat op tapatalk toch veel dingen ontbreken, met name opties om zelf te posten (smileys, spoilers, afbeeldingen,...). Dat soort dingen moet je dan weer via de webversie van het forum doen, maar op een smartphonescherm is dat echt een ramp...

De webversie van het forum vormt zich om naar een semi-mobiele versie wanneer de website geopend wordt op een klein scherm: het zijmenu komt bovenaan onder de ster, avatars worden weggelaten en posts passen binnen de contouren van het scherm, ... . Toegegeven, het forumoverzicht kan, afhankelijk van de schermgrootte, rommelig ogen door de hoeveelheid tekst die er in verwerkt zit, hetzelfde voor de topiclijsten in de sub-foraoverzichten en het plaatsen van posts vergt wat scrollen.

Maar er staat op dit moment geen '100% mobiele versie van het forum' op de planning. Er is een beperkt aantal webmasters (voor de gehele website) en zij werken op vrijwillige basis buiten hun dagdagelijkse job aan de website, dit maakt het moeilijk om grote updates uit te voeren. Er zou in de nabije toekomst wel een forumupdate komen naar een nieuwe versie van de forumsoftware, incl. bij deze update zou het kunnen dat de semi-mobiele versie van de website ook een update krijgt, maar pin me daar niet op vast :)

Dit sluit niet uit dat dit in de toekomst op de planning kan verschijnen of dat de semi-mobiele versie niet wat bijgesleuteld kan worden;, maar op dit moment zit er op korte termijn geen volledig mobiele versie van het forum in de pijpleiding.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor mei_meisje » 27 jan 2016 23:10
Ik stoor me al een tijdje aan bepaalde zaken sinds het nieuwe forum (ja ik kom achter I know).
Vroeger werd je automatisch doorgeschakeld naar je verse post, nu moet je zelf klikken. En het venster om snel te reageren vond ik ook handig, nu moet je altijd op de button klikken en wachten op een nieuw scherm.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Geslacht: Vrouw

27 berichten • Pagina 2 van 21, 2