Forumupdates [Feedback]

De FAQ volledig gelezen en nog geen antwoord op je vraag? Nood aan een forumhandleiding? Een fantastisch idee voor het forum? Vind en deel het hier!

Moderators: redwings, Pancake, Wall, JFK, idk, Reuel, Coincidence

-Yannis-

Re: Forumupdates

Bericht door -Yannis- » 06 mar 2012 01:13

Steeds websiteproblemen waarbij site niet laadt en dit een uur lang.
Niet normaal joh! Vorig forum was beter.

Laysiv
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Laysiv » 13 mar 2012 13:53

De leeftijden onder de avatars zijn foetsie.
Kweet niet of dit de bedoeling was, maar nu staat'r in de plaats hoeveel berichten je in totaal al hebt gepost.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

De Paus
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door De Paus » 19 mar 2012 23:15

Laysiv schreef:De leeftijden onder de avatars zijn foetsie.
Kweet niet of dit de bedoeling was, maar nu staat'r in de plaats hoeveel berichten je in totaal al hebt gepost.
Bedankt voor de melding. De leeftijd is nu terug zichtbaar.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 07 apr 2012 15:38

Het forum werkt niet meer in het engels...

Tis te zeggen, ik kan als ik mijn instellingen op engels heb staan niet meer naar de index gaan, maar als iemand reageert op een topic dat ik volg kan ik wel met die link het forum bereiken...

iets met ./language/en/chat.php not found... can someone please fix this? Ik haat Nederlands op sites...

Nickske00
Webmaster
Webmaster

Bericht door Nickske00 » 07 apr 2012 15:42

Van zodra ik de nodige logins ontvang kijk ik er meteen naar!
King of the Code!

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 08 apr 2012 00:47

Ik heb jullie offtopic berichten verwijderd. Gelieve voortaan ontopic te blijven. Dank bij voorbaat.

____

Ik wilde even melden dat de Forumregels linken naar een 404. Dit werd me gisteren gemeld door Tsjebbe

De Paus
Senior user
Senior user

Bericht door De Paus » 08 apr 2012 12:55

De volledige Wel Jong Niet Hetero website draait op een nieuwe en snellere server. Jullie zouden dit intussen moeten merken aan de snelheid waarmee pagina's inladen / verschijnen. De laatste dagen is er heel wat gesleuteld en niet alles liep zoals gepland (niks tot weinig om eerlijk te zijn). Hiervoor alvast onze verontschuldigingen.
Alle defecten die jullie nog ontdekken met het forum mogen hier gemeld worden of via
w e b m a s t e r s @... Ook mankementen aan de website mag je doorgeven op dit e-mail adres.

Problemen met het forum zullen zo snel als mogelijk opgelost worden en we houden jullie via dit topic op de hoogte.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 09 apr 2012 08:53

Ik zit normaal via tapatalk op het forum maar het werkt niet meer :(
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Nickske00
Webmaster
Webmaster

Bericht door Nickske00 » 09 apr 2012 13:18

Ben ik van op de hoogte.. Vanwege het verlengd weekend zal het nog tot morgen duren voor ik (normaal gezien) kan beginnen. Dus tot dan moet je het even zonder stellen! ;)
King of the Code!

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 09 apr 2012 13:43

Nickske00 schreef:Ben ik van op de hoogte.. Vanwege het verlengd weekend zal het nog tot morgen duren voor ik (normaal gezien) kan beginnen. Dus tot dan moet je het even zonder stellen! ;)
Geen probleem
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Silas

Re: Forumupdates [Feedback]

Bericht door Silas » 27 apr 2012 16:22

Geen idee waar ik het moet plaatsen, maar het 'aankondigingen' subforum vind ik een goed iniatief! :D

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 27 apr 2012 22:36

Er zijn misschien te veel subfora, maar het mergen van Muziek en Film & Televisie in het bijzonder vage en voor interpretatie vatbare 'Multimedia' vind ik een heel slecht idee. Het onderscheid is toch wel heel duidelijk, waarom zouden deze twee samen horen? Als muziek dan nog bij 'Cultuur' ondergebracht zou worden. Zoals het plan nu is, zou men tig topics over kapotte printers en de laatste tv-hypes moeten dulden => niet alle muziekliefhebbers zijn daar geïnteresseerd in.
Lifestyle en Literatuur bij elkaar raakt ook kant noch wal. 'Jouw laatste boek' net boven 'Jouw laatste tatoeage?' Als het de bedoeling is om meer duidelijkheid te scheppen, dan is het niet gelukt. Herdenken a.u.b.

*Voorstel 1: alles laten zoals het is
*Voorstel 2: Muziek + Literatuur/Theater => Cultuur; Lifestyle + Film/Televisie + Sport => Lifestyle (of Sport apart laten maar daar wordt toch niet zoveel in gepost - waarom zou het veel populairder Muziek dan ergens anders ondergebracht moeten worden?)

Ik hoop dat er nog gelijkgezinden zijn. Enkele jaren geleden wou men het subforum biseksualiteit afschaffen en daar heeft men na protest van de gebruikers toch van afgezien.

P.S.: Aankondigingen centraliseren is een goed idee. Misschien dat ook ergens de feedback gecentraliseerd kan worden? Zeer onhandig dat men niet rechtstreeks feedback kan geven!

Het communiceren over bans vind ik goed. Niet dat mijn rechtvaardigheidsgevoel ooit aangetast werd, maar een beetje meer glasnost' juich ik toe.

Dit waren de bedenkingen van een (relatieve) forumveteraan. :)

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 28 apr 2012 10:02

Silas schreef:Geen idee waar ik het moet plaatsen, maar het 'aankondigingen' subforum vind ik een goed iniatief! :D
Fijn dat te horen!
Stilicho schreef:Dit waren de bedenkingen van een (relatieve) forumveteraan. :)
Waarvan akte. Je maakt zeker een paar sterke punten.
Eén ding snap ik wel niet: wat bedoel je met
Zoals het plan nu is, zou men tig topics over kapotte printers en de laatste tv-hypes moeten dulden
Eh, topics over kapotte printers in film & tv? :confi:

Wij zijn van mening (kwestie van toch even te schetsen hoe deze beslissing er gekomen is), dat de kloof tussen de verschillende entertainment/expressievormen steeds kleiner aan het worden is. Series, film, televisie, muziek vloeien meer en meer door mekaar. Ook denk ik dat de activiteit van beide subfora van die aard is, dat er samen genomen nog geen onderwerpen mekaar zullen 'verdringen'.
Stilicho schreef:P.S.: Aankondigingen centraliseren is een goed idee. Misschien dat ook ergens de feedback gecentraliseerd kan worden? Zeer onhandig dat men niet rechtstreeks feedback kan geven!
Ik meen dat de meeste aankondigingen niet de zaken zijn waarop veel reactie/discussie dient te komen. En mocht iemand toch een reactie/bemerking willen geven, kan dat voor de meeste der aankondigingen per PB aan ons.
Toegegeven, gezien de voorgestelde verschuivingen best ingrijpend zijn, is dit specifieke onderwerp daar feitelijk wel een uitzondering op.
Ik zou voorstellen dat we het concept om aankondigingen "alleen-lezen" te houden, voorlopig behouden. Mocht er op termijn blijken dat er breder nood is aan rechtstreeks reageren, dan kunnen we dit nog openstellen.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 28 apr 2012 18:53

Als ik bij het bekijken van de berichten van een gebruiker naar de tweede pagina wil gaan, staat er:

"Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals."
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 29 apr 2012 00:31

Faramir schreef: Eén ding snap ik wel niet: wat bedoel je met
Zoals het plan nu is, zou men tig topics over kapotte printers en de laatste tv-hypes moeten dulden
Eh, topics over kapotte printers in film & tv? :confi:
Het nieuwe subforum zou 'Multimedia' heten. Dat is dus alles waar een beeld of klank uitkomt en een stekker heeft.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 29 apr 2012 01:57

Stilicho schreef:
Faramir schreef:Eh, topics over kapotte printers in film & tv? :confi:
Het nieuwe subforum zou 'Multimedia' heten. Dat is dus alles waar een beeld of klank uitkomt en een stekker heeft.
Ik vind het goed dat je feedback geeft en stel dat alvast op prijs. :) Maar ik denk persoonlijk dat je multimedia en elektronica door elkaar haalt ivm met kapotte printers bv.

Overigens kan ik zeggen dat er een goede beschrijving zal komen van het onderdeel. Daarnaast zijn er overigens mods die kunnen ingrijpen indien er toch eens een topic over een kapotte printer verschijnt en de topicstarter er vriendelijk op wijzen dat dit de bedoeling niet is. :)

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 30 apr 2012 21:55

Jouw verhaal, Op School, Familie samengooien?

Uiteindelijk komen al deze subfora op hetzelfde neer, namelijk 'Jouw verhaal', persoonlijke verhalen.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 01 mei 2012 22:13

De indeling van deze subfora staat op de agenda. Even geduld uitoefenen ;)

Technetium
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Technetium » 11 mei 2012 09:05

Simon... schreef:Als ik bij het bekijken van de berichten van een gebruiker naar de tweede pagina wil gaan, staat er:

"Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals."
^ Dit

Met andere woorden, de tijdslimiet tussen twee verschillende zoekopdrachten is véél te streng, enorm vervelend!
Lawstudent schreef:Technetium en lief, nog geen mooier koppeltje gevonden dan jullie!

Technetium
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Technetium » 25 mei 2012 11:44

Technetium schreef:
Simon... schreef:Als ik bij het bekijken van de berichten van een gebruiker naar de tweede pagina wil gaan, staat er:

^ Dit

Met andere woorden, de tijdslimiet tussen twee verschillende zoekopdrachten is véél te streng, enorm vervelend!
Zal hier in de toekomst iets aan gedaan worden, of is het de bedoeling dat het blijft zoals het nu is?

Thanks!
Lawstudent schreef:Technetium en lief, nog geen mooier koppeltje gevonden dan jullie!

Gesloten