INLOGPROBLEMEN

De FAQ volledig gelezen en nog geen antwoord op je vraag? Nood aan een forumhandleiding? Een fantastisch idee voor het forum? Vind en deel het hier!

Moderators: redwings, Pancake, Wall, JFK, idk, Reuel, Coincidence

38 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Berichtdoor ev » 02 mei 2006 22:41
appelblauwzeegroen schreef:
Dax schreef:en den deze zit hier nu via explorer (dik tegen zijn zin want zeker voor het forum zijn de tabs van firefox duizend maal handiger) omdat ik via firefox niet binnengeraak... zijn er daar ook cookies ofzo? :)

Extra > Opties > privacy > cookies > cookies nu wissen

hier dank ik je ook voor, appeltje
Enterrando Sombras en la profunda soledad,
el viento de la noche gira en el cielo y canta.
Y mi alma baila herida,
porque sigo el camino que se aleja de todo...
ev
I have no life
I have no life

Leeftijd: 34

Berichtdoor Kuikentje » 25 sep 2006 19:33
wat ik wel raar vind, als m'n verbinding raar doet moet ik terug inloggen ook als ik "blijf ingelogd" heb aangevinkt

Sara
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto
Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Onechoice » 16 okt 2006 07:21
raar, ne ouwe topic laten ze staan en de ander zit int archief

diene dat je dan nog moet aanklikken als je inlogproblemen hebt op het forum :lol: ( klik hier)

http://www.weljongniethetero.be/forum/v ... 7c58dc43b6

maar goed...

ik denk dat ik al antwoord heb op m'n vraag...

'na 30 min wordt je automatisch uitgelogd'

ook al vink je dat vinkje aan? nu, gisteren heb ik dat niet gedaan, maar andere keren wel.

Nog een vraagje, kan het ook dat je automatisch ingelogd wordt?

er staat daar dus 'inlogproblemen op het forum? klik hier'
en ik klik daar en kom uit op die archieftopic... en ik wil reageren (maar had dus nog ni gezien dat die int archief stond) en toen zag ik mezelf ingelogd staan, zonder dat ik me had ingelogd in feite...
persoonlijke overwinningen worden nooit opgemerkt door een ander
Onechoice
Forum addict
Forum addict

Re: INLOGPROBLEMEN

Berichtdoor raskolnikow » 27 jun 2009 22:20
Als je je wachtwoord te vaak verkeerd ingeeft, moet je daarbovenop een bevestigingscode overtikken. Die codes zijn echt onleesbaar. Ik heb het zeker vijf keer opnieuw moeten doen.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)
raskolnikow
Relnicht van het jaar 2016

Geslacht: Man

Berichtdoor Faramir » 28 jun 2009 14:28
raskolnikow schreef:Als je je wachtwoord te vaak verkeerd ingeeft, moet je daarbovenop een bevestigingscode overtikken. Die codes zijn echt onleesbaar. Ik heb het zeker vijf keer opnieuw moeten doen.
Dat zijn dezelfde dingen die spambots mee tegen helpen houden, en gezien de recente spam-toevloei hebben we dat moeilijker moeten maken. Sorry daarvoor, maar voorlopig vrees ik dat het niet anders kan...
Faramir
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 30

Berichtdoor badgirls24 » 29 jun 2009 23:49
Faramir schreef:
raskolnikow schreef:Als je je wachtwoord te vaak verkeerd ingeeft, moet je daarbovenop een bevestigingscode overtikken. Die codes zijn echt onleesbaar. Ik heb het zeker vijf keer opnieuw moeten doen.
Dat zijn dezelfde dingen die spambots mee tegen helpen houden, en gezien de recente spam-toevloei hebben we dat moeilijker moeten maken. Sorry daarvoor, maar voorlopig vrees ik dat het niet anders kan...

tja...tegenwoordig is het niet meer bij-te-houden.
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..

AGE-411 schreef:Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o

Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:
badgirls24
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Galione » 03 mei 2012 15:59
Ik moet me bij elk bezoek opnieuw inloggen, hoewel ik de 'herinner mij'-box telkens opnieuw aanvink. :(
Leef!
Galione
Senior user
Senior user

Berichtdoor Faramir » 03 mei 2012 16:19
Galione schreef:Ik moet me bij elk bezoek opnieuw inloggen, hoewel ik de 'herinner mij'-box telkens opnieuw aanvink. :(

Heb je dat nog steeds als je eens de forumcookies wist? (je hebt daarvoor een knopje net onder de shoutbox op de hoofdpagina)
Faramir
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Galione » 03 mei 2012 16:36
Faramir schreef:
Galione schreef:Ik moet me bij elk bezoek opnieuw inloggen, hoewel ik de 'herinner mij'-box telkens opnieuw aanvink. :(

Heb je dat nog steeds als je eens de forumcookies wist? (je hebt daarvoor een knopje net onder de shoutbox op de hoofdpagina)

Ja, nog steeds. :supersad:
Leef!
Galione
Senior user
Senior user

Berichtdoor Faramir » 04 mei 2012 11:05
Galione schreef:
Faramir schreef:

Ja, nog steeds. :supersad:

Darn, daar gaat mijn quick fix :D
Ik heb hier en daar nog horen waaien dat mensen dat probleem hebben, maar ik heb het zelf nog niet voorgehad of kunnen 'reconstrueren' (voor zover dat kan, want ik zie niet meteen in hoe je specifiek iets anders zou doen dan ik :) )

Ik stel voor dat we de hulp inroepen van onze King of the Code! :zap:
Faramir
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Nickske00 » 04 mei 2012 16:04
:zap:
Riep iemand mij?

Ik ken het probleem, ik heb het zelf ook al op enkele website's gehad. Wat bij mij dan wel eens wou helpen was het leegmaken van mijn browsercache en het verwijderen van alle cookies. Nadeel is wel dat je dan op al je favoriete website's weer moet inloggen volgende keer je ze bezoekt. Ik kan niet garanderen dat dit het probleem blijvend oplost.

Dit is ook een probleem waar wij weinig aan kunnen doen, daar het meer een 'lokaal' probleem is.. Volgens mij is dat ergens een fout in de manier hoe een browser zijn cookies opslaat wanneer ze moeten blijven staan (om je dus bij je volgende bezoek te herkennen). Alles dat ik hier zeg kan ook pure zever zijn, daar ik dit probleem nog nooit echt onderzocht heb (op mijn eigen website's heb ik er nog nooit last van gehad, maar zoals ik al zei, op andere website's ben ik het ook al tegengekomen..).

Cache & cookies verwijderen:
IE9: Tandwieltje rechts bovenaan => Beveiliging => Browsegeschiedenis verwijderen => 'Tijdelijke internet bestanden' & 'Cookies' aanvinken => 'Verwijderen'.

Internet explorer zal een melding geven als het verwijderen voltooid is.

Firefox: 'Extra' => 'Opties' => 'Privacy' => 'uw recente geschiedenis wissen' => Te wissen tijdsperiode 'Alles' => 'Nu wissen'.

Mocht je een andere browser gebruiken, zeg het even dan installeer ik die even en kijk ik even hoe het daar juist moet. :)

Schiet me nu niet dood als je probleem maar tijdelijk of zelfs niet opgelost is. :)
King of the Code!
Nickske00
Webmaster
Webmaster

Leeftijd: 26

Berichtdoor Galione » 04 mei 2012 20:11
Snif. :supersad:
Leef!
Galione
Senior user
Senior user

Berichtdoor Omicron » 14 mei 2012 09:02
ik merk dat ik mij steeds opnieuw moet inloggen als de mail voor een nieuwe post de wjnh.be url gebruikt. bij weljongniethetero.be heb ik da nooit...
Omicron
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Echo » 20 jun 2012 13:05
Ik heb ook hetzelfde probleem als Galione, al een tijdje.

En soms zelfs dat als ik me inlog, ik onmiddellijk weer wordt uitgelogd. (dat ik dus eigenlijk 2 keer moet inloggen voor ik het forum kan gebruiken).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Leeftijd: 29

Berichtdoor Galione » 08 jul 2012 14:46
Bij mij is het 'opgelost' door naar www.weljongniethetero.be/forum te surfen, i.p.v. www.wjnh.be/forum.
Leef!
Galione
Senior user
Senior user

Berichtdoor Lotteke » 27 aug 2012 19:20
Had ook problemen eerste keer mar nu gaathet goed
Lotteke
New user
New user

Leeftijd: 20

Berichtdoor dingetje » 27 maart 2013 11:56
De laatste maand (?) heb ik het probleem voor dat ik meteen uitgelogd ben als ik me inlog de tweede keer dat ik me inlog gaat het dan wel goed. Tot ik een prive bericht verstuur, dan moet ik mij terug aanmelden. Het gaat als volgt, ik log mij in, ga naar prive bericht, typ mijn bericht, klik op 'bevestig' en dan komt het schermpje om mij terug in te loggen'. Als ik dat dan doe en mijn bericht opnieuw typ en verzend dan lukt het mij de tweede keer wel zonder problemen. Een minuut later ofzo komen dan allebij mijn berichten te staan bij verzonden berichten.
Iemand enig idee?
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.
dingetje
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 29

Berichtdoor Zus » 29 maart 2013 15:08
2x inloggen moet ik ook... Privé-berichten verstuur ik eigenlijk nooit, dus ik weet niet of ik daarbij dat probleem ook heb.
Zus
Regular user
Regular user

38 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Keer terug naar Forumgerelateerde vragen & problemen