Nieuwe holebi’s leren kennen

What to do, where to go? Over holebi- gerelateerde feestjes en activiteiten.
Plaats reactie
iamagirl
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Nieuwe holebi’s leren kennen

Bericht door iamagirl » 02 apr 2018 18:49

Hey iedereen!

In de hoop nieuwe holebi’s te leren kennen ging ik op zoek naar een leuk holebi-café.
Ik vind jammer genoeg niet veel op internet (zeker niet voor meisjes) wat ik super erg vind!
Er moet meer leven komen in de vlaamse holebicultuur.

Heeft er iemand leuke plekjes om holebi’s te leren kennen? Stuur me gerust een berichtje dan!! Dankuuu!

Ps : wat is jullie mening over de weinige holebi-plekken in vlaanderen??

Groetjes

Elke

Lilith
New user
New user

Re: Nieuwe holebi’s leren kennen

Bericht door Lilith » 17 apr 2018 21:34

Hallo

Ik merk het ook wel... Er is hier in Limburg niet zoveel en ik heb de indruk dat degenen die naar de holebihuizen gaan, dat dat altijd dezelfden zijn (zo meer een besloten groepje.) Ik weet ook niet direct wat ik zou kunnen doen of waar ik naartoe zou kunnen gaan om meer mensen te leren kennen...
''Take the risk or lose the chance''

azap14
New user
New user

Bericht door azap14 » 21 apr 2018 14:49

Hey!

Ik wil ook nieuwe mensen leren kennen!
Zodat ik wat kan babbelen met mensen die mij beter begrijpen dan mijn huidige omgeving.
Zit op kot in Leuven en ik weet echt niet waar ik naartoe moet.. en ik durf eigenlijk ook nog niet, want ik zit precies nog in een moeilijke fase.
Dus alle ideeën zijn welkom!

Lilith
New user
New user

Bericht door Lilith » 21 apr 2018 19:03

Er moeten toch holebifuiven zijn?? Ikzelf heb geen fb (ben ik tegen), maar op fb zal er misschien wel wat info te vinden zijn? Ik vraag mij ook echt af waar ik de holebi's van Limburg kan vinden. Ik wil gerust wel eens naar zo'n fuif gaan, maar ik weet niet eens waar, hoe zo'n fuiven noemen etc...

Thestral
Regular user
Regular user

Bericht door Thestral » 22 apr 2018 23:25

Yup, hier hetzelfde. Ik zit nog altijd in de "ik ben niet zeker" fase, maar durf ook niet goed tijd vrij te maken voor zulke dingen en zeker niet om alleen te gaan. Ik weet dat Playground in Gent een bekend holebifeestje is, waar ook veel vrouwen komen. Voor de rest ben ik er ook niet echt bekend mee.
"I guess who I am is exactly the same as who you are. Not better than, not less than. Because there is no one who has been or will ever be exactly the same as either you or me"

"The real violence, the violence I realized was unforgivable, is the violence that we do to ourselves, when we're too afraid to be who we really are"

Lilith
New user
New user

Bericht door Lilith » 23 apr 2018 19:43

Ja, in Gent is er wel wat te doen, maar ja ik wil eigenlijk ook liever een vriendin ''opscharrelen'' in mijn eigen buurt. ;) Als ik er eentje in Gent zoek ben ik weer gesjost. Misschien zijn er wel veel leuke toffe mensen die vrienden kunnen worden op die feestjes...

Plaats reactie