Lesbische fuifen Gent

What to do, where to go? Over holebi- gerelateerde feestjes en activiteiten.
Plaats reactie
Studentje

Lesbische fuifen Gent

Bericht door Studentje » 22 nov 2017 00:10

Hoi allemaal,

Ik loop al een jaar rond met het gevoel dat ik misschien lesbisch ben. Ik heb daar eens met een kennis over gepraat en zij raadde mij aan om naar Playground te gaan. Helaas kon ik telkens als het evenement plaats vond niet gaan en het vindt ook niet zo vaak plaats. Nu vroeg ik mij af of er bepaalde feestjes/café's zijn in Gent? Ik ben 23 jaar en student, dus in deze leeftijdscategorie zou natuurlijk wel fijn zijn. Misschien dat er ook mensen zijn die het leuk vinden om met mij mee te gaan? Een vriendin van mij had gezegd wel mee te willen, maar zij is hetero en het voelt dan toch apart om haar mee te nemen (plus ze heeft sinds kort een vriend en is niet meer zo geïnteresseerd in mijn twijfelende situatie). Ik ben vrij verlegen met nieuwe mensen ontmoeten, maar denk dat het wel fijn is om er met mensen over te kunnen praten die echt snappen wat je voelt.

Groetjes!

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Re: Lesbische fuifen Gent

Bericht door idk » 22 nov 2017 07:21

Dag studentje

Een fuif lijkt me een grote stap, maar als je dat graag eens wilt doen moet je niet twijfelen en gewoon gaan!
Om eerlijk te zijn ga ik bijna nooit naar (holebiminded) fuiven. Het is ook zo dat het grootste deel van de aanwezige fuivers meestal jongens zijn.
Spreek gerust af met een aantal forummers, wie weet kan je met een groepje naar zo een fuif gaan?
Misschien is het ook een idee om een keer deel te nemen aan een forummeeting? Binnenkort gaan we naar de kerstmarkt in Antwerpen (9 december). Zeker welkom!
Verder is er in Gent (Casa Rosa) op een aantal maandagen, een moment om iets te drinken met andere jonge holebi's. Neem anders eens contact op met Verkeerd Geparkeerd. Je kan laten weten dat je voor de eerste keer komt en dan houden ze daar zeker rekening mee.
http://www.verkeerdgeparkeerd.be/

Veel plezier!
idk
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Studentje

Bericht door Studentje » 25 nov 2017 00:34

[quote="idk"]Dag studentje

Een fuif lijkt me een grote stap, maar als je dat graag eens wilt doen moet je niet twijfelen en gewoon gaan!
Om eerlijk te zijn ga ik bijna nooit naar (holebiminded) fuiven. Het is ook zo dat het grootste deel van de aanwezige fuivers meestal jongens zijn.
Spreek gerust af met een aantal forummers, wie weet kan je met een groepje naar zo een fuif gaan?
Misschien is het ook een idee om een keer deel te nemen aan een forummeeting? Binnenkort gaan we naar de kerstmarkt in Antwerpen (9 december). Zeker welkom!
Verder is er in Gent (Casa Rosa) op een aantal maandagen, een moment om iets te drinken met andere jonge holebi's. Neem anders eens contact op met Verkeerd Geparkeerd. Je kan laten weten dat je voor de eerste keer komt en dan houden ze daar zeker rekening mee.
[url]http://www.verkeerdgeparkeerd.be/[/url]

Veel plezier!
idk[/quote]

Hoi idk,

Bedankt voor je informatie! Een fuif gaat dan misschien inderdaad lastiger worden om een beetje met mensen te praten (wat ik tegelijkertijd ook heel erg eng zou vinden haha). Ik zal eens nadenken over de forummeeting! Is het dan niet zo dat iedereen elkaar dan al kent? Anders voel ik me al snel zo'n "nieuweling" die in een groep met mensen komt, die elkaar kennen. Ik vind sowieso natuurlijk al spannend om naar een holebi bijeenkomst te gaan, maar misschien is het juist goed om dit eens te doen.

BartV
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door BartV » 25 nov 2017 08:34

Studentje schreef: Hoi idk,

Bedankt voor je informatie! Een fuif gaat dan misschien inderdaad lastiger worden om een beetje met mensen te praten (wat ik tegelijkertijd ook heel erg eng zou vinden haha). Ik zal eens nadenken over de forummeeting! Is het dan niet zo dat iedereen elkaar dan al kent? Anders voel ik me al snel zo'n "nieuweling" die in een groep met mensen komt, die elkaar kennen. Ik vind sowieso natuurlijk al spannend om naar een holebi bijeenkomst te gaan, maar misschien is het juist goed om dit eens te doen.
Ik ben de vorige meeting ook als nieuwtje gegaan en het was echt heel tof, dus ge moet gene schrik hebben hoor ;)
"Alt er Love" -> Alles is liefde

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 25 nov 2017 11:13

Dag studentje

Zeker niet hoor, er zijn altijd nieuwe mensen op onze meetings.
Deze keer heeft pancake ook een evenement aangemaakt op facebook dus we denken dat er nu misschien nog meer nieuwe gezichten zullen zijn!

Groetjes en misschien tot dan?

Idk
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Plaats reactie