Barazza of A+ ?

What to do, where to go? Over holebi- gerelateerde feestjes en activiteiten.
15 berichten • Pagina 1 van 1

Barazza of A+ ?

Berichtdoor AC18 » 14 maart 2016 17:58
Vraagje voor de holebi's in Gent:
Ik zou graag eens willen weten welk holebi-cafe het meest in trek is onder jullie?
M.a.w. waar gaan jullie het vaakst naartoe? De Barazza, A+ of misschien ergens anders?
Ik persoonlijk ga soms eens iets drinken in de Barazza, maar ik heb gemerkt dat het publiek daar
iets ouder is. Kan dat? Of ligt het gewoon aan het moment?
AC18
New user
New user

Geslacht: Man

Re: Barazza of A+ ?

Berichtdoor Barry » 14 maart 2016 20:38
Barrazza is al erg vervaagd, het is niet echt meer een uitsluitend homo cafe. ik ben er een paar keer geweest en had niet eens door toen dat het een holebicafe was.

je kan op maandagavond wel eens naar VG komen. :) da's naast de A-Plus en da's speciaal voor het jonge publiek. altijd welkom! :D
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor AC18 » 14 maart 2016 21:15
Ja, VG! Heb ik al van gehoord. Het probleem is, dat ik niet echt mensen ken die
daarheen gaan en alleen opdagen is best wel vervelend...Wat doen jullie daar
zo allemaal bij VG?
AC18
New user
New user

Berichtdoor Barry » 15 maart 2016 08:33
AC18 schreef:Ja, VG! Heb ik al van gehoord. Het probleem is, dat ik niet echt mensen ken die
daarheen gaan en alleen opdagen is best wel vervelend...Wat doen jullie daar
zo allemaal bij VG?

je moet niet bang zijn van alleen te komen.
en wat we daar doen? gewoon gezellig kletsen en wat drinken.
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor barrazza » 27 okt 2016 14:49
Barry schreef:Barrazza is al erg vervaagd, het is niet echt meer een uitsluitend homo cafe. ik ben er een paar keer geweest en had niet eens door toen dat het een holebicafe was.

je kan op maandagavond wel eens naar VG komen. :) da's naast de A-Plus en da's speciaal voor het jonge publiek. altijd welkom! :D

barrazza vervaagd? Niets is minder waar, in tegendeel. U schrijft dat u een paar keer naar barrazza bent geweest en niet eens door had het een holebicafé was, ofwel had u een zonnebril op dat een minimum van zicht doorlaat, ofwel maakt u hier een zeer belachelijke leugen ofwel waren uw bezoeken overdag tijdens de winkeluren en is het inderdaad zo dat winkelende mensen tussen het shoppen door iets komen nuttigen.

Het is een duidelijk feit dat in de evolutie holebi's steeds meer worden aanvaard in de maatschappij en zij niet meer de behoefte hebben om zich in exclusief voor holebi's georganiseerde evenementen te begeven. Horecazaken en fuiven die zich uitsluitend richten tot het holebipubliek is een uitstervend ras, tientallen zaken zijn in een relatief korte periode verdwenen. Ik heb die evolutie als uitbater van holebizaken gedurende 20 jaar zien groeien. Dit is een zeer positieve ontwikkeling en ontegensprekelijk.

Als u spreekt over dat barrazza vervaagd is, wil ik u vragen grondig te bezinnen in de hoop dat u ontdekt waar de vervaging plaats vind, bijvoorbeeld de tal van holebifuiven die zelfs meer dan duizend bezoekers trokken zijn stapsgewijs zo goed als volledig verdwenen.

Wat u adviseert aan de jongen die een vraag stelt is onvoorstelbaar, mede met een leugen. U duwt deze jongen terug in een box uitsluitend voor holebi's. Het is juist naar mijn mening en ervaring dat u daardoor een niet kleine fout maakt, de jongen op het verkeerde been brengt en misbruik maakt van dit forum reclame te maken voor het betreffende ontmoetingscafé (tegenstrijding met de forumregels in ruime zin door daarbovenop alternatieven niet op te noemen en in een schadelijk daglicht te plaatsen). Zelfs wordt de jongen in kwestie niet geïnformeerd over andere mogelijke plaatsen om uit te gaan, zoals bijvoorbeeld The Out. Uw antwoord draagt duidelijk enkel het motief deze jongen naar het betreffende café te trekken door niet correct te antwoorden op zijn vraag waarop hij recht heeft., Daarbij was zijn vraag A-Pluss of barrazza. Daarop antwoord u niet. En een antwoord daarop is quasi onmogelijk gezien dit om een kwestie van smaak gaat. Het is niet veroorloofd je eigen smaak op te dringen aan iemand in een ontdekkingsfase maar objectief te informeren over de mogelijkheden. En wat de die zaken die ik hier vernoem betreft, deze zijn een aanvulling op elkaar en niet vergelijkbaar. Naar mijn mening een zeer goede aanvulling.
barrazza profileert zich als open een openminde zaak waar iedereen welkom is, geaardheid geen rol speelt. Het is toch uiteindelijk de bedoeling onderscheid tussen mensen weg te werken.

In de avond vertoeft menig holebi geaarden,. Wat u noemt "vervaging" (hopelijk maakt u hier een ondoordachte woordkeuze, want op zich doet u zelf aan discriminatie tov heterogeaarden.

Consulteer de statistieken van Google en Facebook en uw bewering gaat volledig onderuit.

Bij deze wil ik u vriendelijk vragen deze topic te verwijderen.

Vriendelijke groeten en alvast bedankt.

barrazza
New user
New user

Berichtdoor Reuel » 27 okt 2016 17:15
Beste Barazza

Na een paar keer je post te hebben herlezen, zijn we nog steeds niet aan uit in welke richting je eigenlijk heen wil. Je valt forummer Barry hier wel heel hard aan. Enkele dingen vallen ons hier op:

1) Volgens Barry zijn bevinding is jouw café geen exclusief holebi-café is (iets wat jij blijkbaar ook belangrijk acht, volgens je post.) Nergens lees ik dat dit voor Barry een slecht feit is. Dus op dat vlak zitten jullie op dezelfde golflengte.

2) Gebruiker AC18 vraagt in zijn beginpost specifiek naar een holebicafé en de ervaringen van onze gebruikers. Blijkbaar heeft AC18 een behoefte om eens naar een exclusief holebi café te gaan. Daar hoeft niemand over te oordelen, iedereen gaat en staat waar hij of zij wil. Het is ook logisch als jongere met vragen rond geaardheid, eens wil rondvragen aan leeftijdsgenoten waar zij heengaan. Dat is normaal, volgens ons niets mis mee. Niemand 'duwt die jongen in een holebi box' zoals je aangeeft. Integendeel. Het is deel van een holebi-acceptieproces om een coming-in mee te maken. Die is ook heel nodig. Laat iedereen op zijn eigen tempo zijn eigen weg gaan in wat door hen ervaren wordt als een veilige en aangename omgeving.

3) Barry, als Gentse jongere en vrijwilliger bij de desbetreffende lokale WJNH-afdeling, reageert op de vraag van de gebruiker en zegt dat hij naar het VG café vaak gaat. Dat is een ervaring delen en ook niets mis mee. Hij hoeft helemaal geen overzicht geven van alle mogelijk holebizaken in Gent. Hij praat uit eigen leefwereld en ervaring. Bovendien is dit forum een uitgelezen kanaal om nieuwe jongeren over het bestaan van allerlei lokale WJNH-groepen in te lichten. WJNH en al zijn afdelingen is een nog steeds een vzw, zonder enig commercieel doel in de activiteiten. Met als hoofddoel jongeren te helpen in hun zoektocht naar hun identiteit en hun in contact te breken met leeftijdsgenoten en gelijkgestemden. Wij juichen dit als forum toe, en proberen deze terugkoppeling naar onze lokale afdelingen bewust zelf te maken. Dit valt absoluut niet onder de noemer van reclame of oneerlijke concurrentie, maar is een essentieel onderdeel van het functioneren van dit forum en de organisatie.

4) Nergens lezen we dat jouw zaak in een slecht daglicht wordt gesteld. Ik lees geen kritieken, ik zie geen ongefundeerde afbraak... Nergens lees ik X is beter dan Y.. Je moet naar X gaan en niet naar Y...Daar gaat het allemaal niet over.

Voorts wil het moderatorenteam nog duidelijk maken dat de agressieve toon en vormgeving van jouw bericht hier absoluut geen plaats heeft. Het is niet aan derden zich de besluitvorming van het moderatorenteam te sturen, noch om de meldingsknop voor zulke futiliteiten te gebruiken. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, en maar goed ook. Voor de ene, bedenking hierboven meegegeven, zijn er vast en zeker tientallen, zoniet honderden fans van het concept. Wij vrezen dat jij door deze post, voornamelijk jezelf en je eigen zaak en verongelijkt hebt door de agressieve toon en loos gefundeerde veronderstellingen. Een heel klein ouder topic op een groot forum als het onze, heeft volgens ons echt amper tot geen invloed op het welvaren van jouw zaak. En al zeker niet als je het probeert te vergelijken met vrijwillige, niet-commerciële activiteiten.

Met Vriendelijke Groet
Reuel. // Het WJNH-moderatorenteam.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor barrazza » 28 okt 2016 00:11
Beste,

Ik kan mij vinden in dingen die u aanhaalt en ik beter gewacht had te reageren na het ontdekken van deze topic bovenaan in Google die in mijn ogen zeer onterecht overkwam.

Maar in bepaalde dingen die u verder aankaart en uitvergroot kan ik mij niet vinden. Ik blijf bij mijn mening dat wanneer men een negatieve uiting doet die niet gestaafd is of gedefinieerd is en duidelijk gebaseerd is op een mening, dit eerlijkheidshalve moet verkondigd worden als bv 'naar mijn mening of ik vind dat ...'. In de befaamde post kondigt hij dit aan als een feit. De woordkeuze daarbovenop kan geïnterpreteerd worden als een zaak die niet levendig meer is. Terwijl onze zaak wel degelijk levendig is en bij momenten de opkomst zo groot is dat wij mensen moeten teleurstellen door gebrek aan plaats, waar weldra aan gewerkt wordt door de zaak te verruimen.
Tevens de aankondiging dat hij niet door had dat barrazza een holebizaak was is zeer onrealistisch. In die zin gaat uw medewerker wel degelijk grondig in de fout.

De datum van de post die ik bij voorgaande post niet had opgemerkt wijst aan we in die periode ons nog wel aanrkondigden als holebicafé. En onze Facebookpagina zelfs de titel had als holebicafé barrazza. Ook bij Google en op onze voormalige website. Wanneer wij de benaming holebicafé weg halen en vervangen door een openminded café met de nadruk wij in weze een holebicafé zijn maar iedereen welkom is, betekent dit niet dat we geen holebicafé meer zijn, maar verruimen. U mag in de avond onze zaak bezoeken en u zal merken dat om uw woorden te gebruiken 'exclusief holebi's' aanwezig zijn. Overdag is het inderdaad een mix. Maar niet in die mate dat iemand het niet door zou kunnen hebben dat hij in een holebicafé zit. De heteroseksueel geaarden merken dit zelfs op en maken daar totaal geen probleem mee. Gezien wij openen om 10 uur in de ochtend openen hebben holebi's zelfs in de ochtend en middag de mogelijkheid tussen geaardheidsgenoten te vertoeven. Het feit dat wij ons niet exclusief gaycafé noemen betekent niet dat we geen holebicafé uitbaten. Maar wel sterk geloven in een holebi gerelateerd café waar iedereen welkom is en een kleine stap is in de verdere richting van aanvaarding binnen de maatschappij. Hetroseksuelen die welkom zijn in een holebicafé en hun eventuele vooroordelen zullen herzien.

En om te antwoorden op uw vierde opmerking zijnde (ik zie geen ongefundeerde afbraak... Nergens lees ik X is beter dan Y.. Je moet naar X gaan en niet naar Y...Daar gaat het allemaal niet over), moet ik u tegenspreken. Zijn vermelding doet dat wel en hij maakt wel onderscheid door ons ongegrond op basis van feiten die er niet zijn een verkeerd beeld geeft over barrazza in een topic genaamd 'barrazza of a-pluss'.

Tevens vraagt de jongen niet naar een exclusief holebicafé, maar naar een café waar de holebi's het meest naar toe gaan. Daarop komt geen antwoord buiten een verwijzing naar het vg café. Wanneer hij andere noden had, had hij wel een vraag gesteld om op die noden een antwoord te krijgen.
Uw medewerker heeft in de eerste plaats niet geantwoord op de vraag maar wel even de vermelding gemaakt dat barrazza 'erg vervaagd' is. Dit had hij kunnen nalaten.

Wij profileren ons als open minded om juist aan te tonen we niemand uitsluiten.

En als laatst dat u agressiviteit aankaart is wel overdreven. U mag dit aankaarten als een emotie die de overhand neemt vlak na het het ontdekken van de onterechte post maar ik zie geen agressiviteit in mijn schrijven. U kan misschien het schrijven ondervinden als een emotionele reactie maar geenszins als agressief.

En als laatst wil ik u nog meegegeven dat ik veel respect heb voor organisaties die opkomen voor de anders geaarden. Ik heb zelfs destijds mij daarin ook engageert binnen de raad van beheer van de toen nog genaamde FWH. En zelfs nog, los van commerciële doeleinden en in de mate van het mogelijke draag ik mijn steentje.

Verder lijkt het mij naar mijn mening dit topic te sluiten het best. Maar wil ik u wel vriendelijk vragen deze te verwijderen of archiveren, gezien de essentie van de topic is afgesloten en verder geen meerwaarde meer heeft maar een verdere onnuttige discussie kan voeden en ergernis tussen partijen die beter met elkaar zouden overeenkomen, commercieel of niet.

Alvast bedankt
Vriendelijke groeten.
barrazza
New user
New user

Berichtdoor lenny » 28 okt 2016 15:48
'Naar mijn mening' is een forum nog altijd een plaats waar mensen hun mening uiten. Het is hier geen encyclopedie vol algemene waarheden. Het feit dat er naast elke post een duidelijke weergave is van de auteur van de desbetreffende post benadrukt nogmaals het persoonlijke karakter van de inhoud hier op het forum.

Bovendien hebben we allemaal genoeg ervaring met het 'wereldwijde web' om toch te weten dat heel veel zaken met een grote korrel zout mogen genomen worden. Dit in het bijzonder voor de alombekende negatieve internetrecensies, internetfora, en jawel hoor ook de commentsectie van HLN.be valt hieronder. Als iemand op straat gaat lopen verkondigen dat fluogroen de nieuwe mode is, gaat toch ook niet iedereen erbij lopen alsof ze juist uit een blacklightfuif ontsnapt zijn.

Uw vertrouwen in de toekomstige generaties is wel ver te zoeken als u denkt dat ocharme twee zinnen ons zo sterk beïnvloeden, dat uw zaak eronder zou kunnen lijden. Na uw uitlatingen gelezen te hebben, trek ik hieruit echter mijn conclusies. U moet mij in de nabije toekomst niet in uw zaak verwachtende zijn. 'Ik' heb het niet zo voor mensen die beweren ruimdenkend te zijn, maar dat in realiteit allesbehalve blijken te zijn. Welke titel u al dan niet geeft aan uw café kan de topic starter waarschijnlijk geen **** schelen. Daarbij staat er bij mijn weten nog altijd geen doodstraf op het ruim beantwoorden van een vraag, fout beantwoorden van een vraag, of volledig antwoorden naast de kwestie. Daarnaast kan volgens de wetten van de logica iemand geen vragen stellen over zaken waarvan ze het bestaan niet weten. Het staat u dan ook volledig vrij om op toekomstige vragen rond vg-café, de topic starters te wijzen op het bestaan van uw zaak.

En bovendien is het toch niet zo dat iemand geen eigen mening meer mag hebben omdat die deel uitmaakt van de een of andere organisatie?

Spoiler! :
Een kleine basiskennis van de zinsconstructie en grammatica van de nederlandse taal, is tevens geen vereiste om deel te nemen aan internetdiscussies. Het wordt echter wel steeds geapprecieerd.
lenny
Forumkoppel 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor barrazza café » 28 okt 2016 17:19
Beste,

U gaat wel zeer ver in het omschrijven van mijn persoon en het maken van beschuldigingen. Tevens schrijft u gedeeltelijk volledig naast de kwestie. Ik ondervind uw beschuldigen tevens als een aanval op mijn persoon. Iedereen heeft natuurlijk recht op een mening. Maar er is een verschil tussen het uiten van een eigen mening en het uiten van een onwaar feit. De uitingen op internet zijn vaak zeer bezwarend, maar gebeuren door individuen en niet door een verantwoordelijke van een platform die volgens mij neutraal en objectief moet blijven. Er is een verschil tussen het uiten van een eigen mening dan het uiten van een onwaar feit. Zo kan men een beschuldiging ook onder de noemer 'het uiten van een eigen mening' plaatsen. Om een cru voorbeeld te geven is in uw vieze volgens mij het beschuldigen van iemand van een bezwarend maar onbewezen feit een uiting van een eigen mening. Tevens werd mij hier eerder toegeschreven van een agressieve toon in mijn schrijven. Mag ik opmerken dat uw schrijven een opmerkelijke agressieve toon draagt. En uw conclusies over mijn persoon ongegrond en volledig misplaatst zijn. Dat u mijn zaak niet meer bezoekt op basis van een discussie en het verkeerd interpreteren van mijn persoon is zo typisch. Als uitbater van een zaak mag je een bezwaar noch een mening maken, want onmiddellijk benadrukt en dreigt men dat men mijn zaak niet (meer) zullen bezoeken. Natuurlijk is dat uw volste recht, maar een zinloze uiting naast de aanval in uw omschrijving van mijn persoon, terwijl u mij niet eens kent.

Ik merk op dat dit uit de hand loopt en hou het hierbij.
barrazza café

Berichtdoor nemesis » 28 okt 2016 17:42
barrazza café schreef:Ik merk op dat dit uit de hand loopt

Bepaald ja! :roflmao:

Dit is zo'n ontzettend entitled antireclame dat je haast zou denken dat de concurrent hier zit te ranten. FYI: dit hele topic komt kennelijk bovenaan te staan in Google en is vrij consulteerbaar.

OT: Ik mis eigenlijk ook wel echt een klassiek Gay café met dito muziek in Gent... :( Vroeger hadden we nog de Abacho...
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.
nemesis
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 25

Berichtdoor lenny » 28 okt 2016 18:45
barrazza café schreef:Iedereen heeft natuurlijk recht op een mening. Maar er is een verschil tussen het uiten van een eigen mening en het uiten van een onwaar feit.
....
Er is een verschil tussen het uiten van een eigen mening dan het uiten van een onwaar feit. Zo kan men een beschuldiging ook onder de noemer 'het uiten van een eigen mening' plaatsen. Om een cru voorbeeld te geven is in uw vieze volgens mij het beschuldigen van iemand van een bezwarend maar onbewezen feit een uiting van een eigen mening.
Iedereen heeft het recht op een eigen mening, maar wanneer deze niet overeenkomt met die van u is het een 'onwaar feit'? Feit en mening zijn twee zaken die volledig losstaan van elkaar, dus ik begrijp niet goed waarom je steeds over feiten begint. Blijkbaar was ik in mijn vorige post niet duidelijk genoeg dat het hier weldegelijk over meningen gaat.

Tuurlijk is een beschuldiging een uiting van een eigen mening. Zolang er geen bewijs is blijft het een mening, hypothese, mogelijkheid,... Een 'onwaar feit' zoals u zelf aanhaalt is per definitie trouwens onmogelijk. Valse beschuldigingen daarentegen zijn schering en inslag.
feit: zelfstandig naamwoord • het • fei­ten
wat wer­ke­lijk is of heeft plaats­ge­had, ge­beur­te­nis of om­stan­dig­heid waar­van de wer­ke­lijk­heid of het ge­schied zijn vast­staat

barrazza café schreef:Tevens werd mij hier eerder toegeschreven van een agressieve toon in mijn schrijven. Mag ik opmerken dat uw schrijven een opmerkelijke agressieve toon draagt. En uw conclusies over mijn persoon ongegrond en volledig misplaatst zijn. Dat u mijn zaak niet meer bezoekt op basis van een discussie en het verkeerd interpreteren van mijn persoon is zo typisch. Als uitbater van een zaak mag je een bezwaar noch een mening maken, want onmiddellijk benadrukt en dreigt men dat men mijn zaak niet (meer) zullen bezoeken. Natuurlijk is dat uw volste recht, maar een zinloze uiting naast de aanval in uw omschrijving van mijn persoon, terwijl u mij niet eens kent.
Ik geef toe dat dit hier misschien weinig ter zake deed, maar ik baseer deze uiting dan ook niet enkel en alleen hierop. Desalniettemin blijft de rest van mijn vorige post geldig. Om te kunnen stellen dat mijn conclusies ongegrond zijn, zouden uw posts onbestaande moeten zijn. Ik heb echter nooit beweerd dat mijn conclusie de enige juiste is. Dit is mijn persoonlijk standpunt. Anderzijds haalt u nu zelf aan dat ik uw mening niet onlosmakelijk mag verbinden met uw zaak, maar een mening van een van de mede forummers wordt wel onlosmakelijk verbonden aan WJNH als organisatie.

ik citeer:
Tevens de aankondiging dat hij niet door had dat barrazza een holebizaak was is zeer onrealistisch. In die zin gaat uw medewerker wel degelijk grondig in de fout. .... Uw medewerker heeft in de eerste plaats niet geantwoord op de vraag maar wel even de vermelding gemaakt dat barrazza 'erg vervaagd' is. Dit had hij kunnen nalaten.
Is het bovendien dan zo'n ramp dat de persoon in kwestie dit niet doorhad? Als u uw zaak dan zo graag als holebizaak wil profileren, waarom dan de beslissing nemen om naar een 'openminded' cafe over te schakelen? Hier volg ik u niet helemaal.
lenny
Forumkoppel 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor barrazza » 29 okt 2016 13:22
Nu begint u al knipsels uit mijn posten te citeren, waardoor u gedeeltelijk mijn schrijven in een andere context plaatst. Tevens haalt u dingen aan die reeds nader zijn verklaard en valt u in herhaling. Ik ga hier verder niet meer op in. Ik stel me juist de vraag waar jij na je agressieve uitlating over mijn persoon u schrijft: 'Ik geef toe dat dit hier misschien weinig ter zake deed, maar ik baseer deze uiting dan ook niet enkel en alleen hierop' haalt.

Ik geef tevens toe dat mijn oorspronkelijke post een misverstand is door de schrijver te aanzien als medewerker van WJNH. Maar hoe u mij benadert, citeert, en zelfs belachelijk maakt verborgen onder 'een spoiler' is kinderachtig en hoef ik niet te accepteren.

Dat wij verschillen van inzicht over de invulling van bepaalde woorden en over de definitie van deze woorden afhankelijk van de zin waarin ze geplaatst worden is zo. Andere dingen die u aanhaalt tonen aan dat u niet volledig gelezen hebt wat ik gepost heb en zowel is het zeer flauw om onvolledige fragmenten te citeren en die tevens al ruim aan bod gekomen zijn. Maar blijkbaar hebt u de behoefte een oneindige discussie te voeden en verder te zetten.

Deze discussie heeft verder geen meerwaarde. Punten zijn gemaakt. En moest ik dan nog verder willen ingaan op dingen die worden geschreven en in mijn ogen geen steek houden, dan niet op wat u schrijft.. Wanneer u de betekenis van het woord 'feit' moet opzoeken en de verklaring gedeeltelijk weergeeft, mij citeert op misleidende wijze, ... En het is wel erg opvallend dat u wel heel veel aandacht besteedt aan dit topic dat ondertussen geen enkel nut heeft. Het lijkt wel dat u hiervan geniet en richting een conflict probeert te gaan, sensatie zoekt of u gewoon iets tegen barrazza hebt en dit probeert uit te buiten. U herhaalt en probeert de discussie levende te houden en te verruimen.

Ik stel voor dat u wat er geschreven staat in de andere posten leest en dan hebt u gelijk uw antwoorden.

Bij deze mag u gerust verder posten en posten wat u wil, maar voor mij is deze onzinnige en buiten de kwestie evoluerende issue afgesloten.
barrazza
New user
New user

Berichtdoor Barry » 29 okt 2016 22:22
hier moet ik toch even op reageren opnieuw. het was niet mijn intentie om uw cafe in een negatief daglicht te plaatsen. ik gaf gewoon mijn eigen ervaring en wat ik voor deze jongen het best acht. het staat hem volledig vrij om te doen wat hij wilt, en ik raad hem zeker niet af om de Barrazza of de A-Pluss te bezoeken. Integendeel, het zijn beide zeer gezellig cafes. Ik dacht gewoon in deze situatie dat VG cafe misschien wel hetgeen is wat deze jongen zoekt.

ik hoop dat dit uitgeklaard is!
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor Gast » 30 okt 2016 00:05
Dag Barry,

Ik wil mij verontschuldigen tegenover u. Toen ik barrazza intikte in Google zag ik plots bovenaan (derde plaats) 'barrazza is erg vervaagd' staan. De zin op zichzelf vond ik onterecht en het feit dat dit zo hoog stond genoteerd op Google (wat merkwaardig het geval niet meer is, zelfs niet meer vindbaar tenzij je barrazza en wjnh intikt), nam de directe emotie de overhand. U moet weten dat het opstarten, uitbaten van een zaak en deze rechthouden een zeer intense opdracht is waar je over waakt alsof het je kind is. Mijn schrijven is in de opwelling van die emotie gebeurd, terwijl ik nochtans weet nooit te reageren wanneer emoties de overhand nemen. Maar blijkbaar was het sterker dan mezelf. Tevens kende ik dit forum niet en zag ik een vraag van een jongen beantwoord door een medewerker van WJNH, wat u dus niet bent. Weliswaar ben ik het niet eens met de verwoording als eigen mening van uw post. Ik sta ik volledig open voor kritiek, daar ga ik al een eeuwigheid met om. Maar ik ga daar verder niet op in om te vermeiden verdere voeding te geven aan een uit de hand gelopen discussie en de manier waarop die werd gevoerd (langs beide kanten) waarin ik haast een monsterlijk karakter krijg toegewezen. Uw huidige reactie doet mij plezier. En hopelijk is bij deze inderdaad deze topic uitgeklaard. Ik wil tevens benadrukken dat ik veel respect heb voor WJNH en Verkeerd Geparkeerd. Anders zou ik uit eigen beweging geen reclame maken voor hun activiteiten bij gelegenheid wanneer ik daarvan op de hoogte ben.
Gast

Berichtdoor Barrazza cafe » 03 maart 2017 20:01
Dag,

Barrazza is een gewoon cafe waar we telkens ons best doen om iedereen zich welkom te laten voelen. Van Gentenaar tot jong en oud we hebben een heel divers publiek.

Het bovenste is niet geschreven door mij dus als eigenaar vind ik dit niet leuk en de discussie mag niet zo gevoerd worden. Maar ja, ik weet dat we zowel goede banden hebben met cassa rosa en de organisaties daar. Zowel vg, wjnh, acanta en zo komen regelmatig op bezoek. Misschien moet ik eens wat meer werken om bekender te worden en te beschrijven wie we zijn.
Groet

Dieter en team.
Barrazza cafe

15 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Uitgaan & activiteiten