Zou ik gaan of niet gaan?

What to do, where to go? Over holebi- gerelateerde feestjes en activiteiten.
4 berichten • Pagina 1 van 1

Zou ik gaan of niet gaan?

Berichtdoor Darkcrow » 17 feb 2016 17:57
Ik zit met een vraag. Het regenbooghuis van Limburg organiseert een lunch met Kristien Hemmerechts, zie: ( http://www.regenbooghuislimburg.be/inde ... 86ccb517af )
Wel, ik zou deze activiteit willen meedoen omdat ik hem kan meedoen (wauw, het openbaar vervoer laat het toe). Deze activiteit is bij uitzondering niet 's avonds ingepland zoals de meeste activiteiten voor Holebi's. Maar nu zit ik met een klein probleempje. Ik ken Kristien Hemmerechts helemaal niet, ik heb nog nooit een boek van haar gelezen. En ik zal het waarschijnlijk ook nooit doen, ik heb al rond gekeken en wat van haar werk opgezocht. Maar dit is mijn genre niet. En ik wil er ook geen 20 euro aan spenderen om een boek van haar te kopen waar ik me helemaal niet in interesseer.
Ik heb dus het gevoel dat ik daar helemaal niet thuishoor en dat die lunch enkel bedoeld is voor fans.
Het enige probleem dat ik nog heb is dat ik niet met de bus kan gaan, omdat er zo vroeg in de ochtend nog geen bussen rijden, de enige optie die ik heb is om met de trein te gaan die rijdt wel. Het probleem is dan wel dat het behoorlijk duur word. Trein + lunch gaat rond de 40 euro zijn.

Nu zou ik graag de knoop willen doorhakken, zou ik gaan of niet?
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Re: Zou ik gaan of niet gaan?

Berichtdoor geeninspiratie » 18 feb 2016 08:38
Cho, als je geen fan bent en het genre je niet ligt, ga je dan wel iets aan die dag hebben?
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Reuel » 18 feb 2016 19:39
Dat lijkt toch niet over Kristien Hemmerechts zelf te gaan? "Samen aan tafel over lezen, boeken en schrijven" staat er, niets over haar werk zelf. Dus dat lijkt me vééééél breder waarop iedereen die wat geïnteresseerd is in alle vormen en maten van literatuur heen kan gaan.
Als je de kans hebt, en op andere keren moeilijker kunt zou ik toch wel gaan, zou ik deze wel aangrijpen.

Het begint om 11u, supervroeg is dat niet. Waarschijnlijk bestaat er nog wel een andere openbaarvervoeroptie als goed uitkijkt.
En 't is weekend. Dus je kunt een weekendbiljet kopen, 50% korting op de standaardprijs van vrijdagavond 19u tot zondagavond, ongeacht de leeftijd. Al lijken veel mensen dat te vergeten. ;)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor Darkcrow » 25 feb 2016 14:30
Ik ga dus niet gaan. Ik heb van de Roze Bink vernomen dat ze de dag ervoor een praatnamiddag gaan houden en ik ga liever hier naartoe dan naar die lunch. Ik heb ook gemerkt dat er bij die lunch niemand is van mijn leeftijd, waarmee ik een beetje verveeld zit. En twee dagen weg zijn in het weekend is een beetje te zwaar voor mij.
De praatnamiddag van de Roze Bink voor Holebi's met een beperking ga ik toch liever naartoe en deze is op zaterdag 5 maart vanaf 14.00 u tot 16.00 u in het Regenbooghuis van Hasselt.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Uitgaan & activiteiten