Zijn er Holebi verenigingen met namiddag activiteiten?

What to do, where to go? Over holebi- gerelateerde feestjes en activiteiten.
4 berichten • Pagina 1 van 1

Zijn er Holebi verenigingen met namiddag activiteiten?

Berichtdoor Darkcrow » 11 aug 2015 13:36
Zijn er Holebi verenigingen die activiteiten organiseren in de namiddag (op zaterdag of zondag)?
Ik wil graag naar een activiteit gaan, maar omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer is 's avonds moeilijker voor mij. Zijn er deze?
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Re: Zijn er Holebi verenigingen met namiddag activiteiten?

Berichtdoor VindGeenNaam:p » 11 aug 2015 16:21
Tuurlijk bestaan die. Er zijn nog forummeets geweest die op zo'n momenten vielen en verenigingen in je buurt zullen ook wel met tijd en stond iets organiseren in het weekend. Hou de sites van verenigingen in je buurt of het forum gewoon wat in de gaten.
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Darkcrow » 11 aug 2015 17:55
VindGeenNaam:p schreef:Tuurlijk bestaan die. Er zijn nog forummeets geweest die op zo'n momenten vielen en verenigingen in je buurt zullen ook wel met tijd en stond iets organiseren in het weekend. Hou de sites van verenigingen in je buurt of het forum gewoon wat in de gaten.

Het probleem is dat mijn lokale groep ten dode is opgeschreven, de andere groepen in de buurt weet ik zelfs niet of ze nog leven. Ik moet al naar Antwerpen gaan of Hasselt. Het is bijna onmogelijk om al deze groepen in het oog te houden. sommige updaten niet eens hun website.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor BiNDing » 11 aug 2015 18:40
Darkcrow schreef:
VindGeenNaam:p schreef:Tuurlijk bestaan die. Er zijn nog forummeets geweest die op zo'n momenten vielen en verenigingen in je buurt zullen ook wel met tijd en stond iets organiseren in het weekend. Hou de sites van verenigingen in je buurt of het forum gewoon wat in de gaten.

Het probleem is dat mijn lokale groep ten dode is opgeschreven, de andere groepen in de buurt weet ik zelfs niet of ze nog leven. Ik moet al naar Antwerpen gaan of Hasselt. Het is bijna onmogelijk om al deze groepen in het oog te houden. sommige updaten niet eens hun website.

Betreurenswaardig, maar het is toch de enige manier, vrees ik. Je kan altijd zelf proberen iets op poten te zetten? Of naar een holebi-bar/café gaan? Daar is er misschien wel volk in de late-namiddag/vroege avond?

Verenigingen in studentensteden zijn 9 van de 10 gericht op studenten, wat inhoud dat het organiseren van activiteiten in het weekend naar alle waarschijnlijkheid weinig deelnemers zal opleveren. In de andere gevallen - en het is misschien een beetje spijtig om zeggen - moet je geluk hebben dat je een actieve vereniging dicht bij de deur hebt die, ten eerste, weekendactiviteiten organiseert, en, ten tweede, het namiddagactiviteiten zijn en geen TD's/fuiven. Mixed in Aarschot is daar een mooi voorbeeld van.

Als je geen geluk hebt met de verenigingen in de buurt qua activiteiten, heb je denk ik de grootste kans als je zelf iets organiseert, wacht tot er een activiteit van WJNH plaats vindt ( hou er wel rekening mee dat er geprobeerd wordt activiteiten te verspreiden over Vlaanderen, maar dat goed bereikbare locaties een stapje voor hebben), een holebi-café/bar/sauna/weetikwat bezoekt of gewoon toch naar een grotere stad trekt en probeert alle activiteitenkalenders bij te houden.

Ik zou opteren voor dat laatste.

Memo aan mezelf: een mooi gecentraliseerde kalender zou mooi zijn :hmm: Al zou dat afhankelijk van de goodwill van alle verenigingen.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Uitgaan & activiteiten