Spades Gent

What to do, where to go? Over holebi- gerelateerde feestjes en activiteiten.
10 berichten • Pagina 1 van 1

Spades Gent

Berichtdoor Thomas7 » 21 mei 2015 13:41
Geen idee waar ik dit anders moet vragen, dus voila. Ik probeer binnenkort eindelijk eens in de Spades4 Gent te raken en waar ik vooral benieuwd naar ben is het soort volk dat er komt. Ik ben zelf twintiger maar zou het liefst gaan wanneer er het meest oudere mannen (+-45 of ouder) aanwezig zijn. Ik gok op dinsdag wanneer er ook meer jongeren zijn of zie ik dat verkeerd? En hoe zit het doorgaans op weekdagen in de vroege namiddag, weinig volk of valt dat wel mee?

Er bestaat al een ouder gesloten topic over maar andere ervaringen ih algemeen zijn ook welkom.

Tnx,
Thomas
Thomas7
New user
New user

Geslacht: Man

Re: Spades Gent

Berichtdoor JFK » 22 mei 2015 08:50
Wel..in de Spades is het eigenlijk heel simpel. :wink:

Weekends trekken jonger volk aan dan weekdagen (zeker de zondagavond in het academiejaar)
(Voor)avonden trekken jonger volk dan middagen.

Dus..Als jij graag tussen ouder volk zit, zou ik een namiddag in de week opteren. :wink:
Hoe dan ook is er in de Spades altijd wel een goede mix tussen jong en ouder.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Thomas7 » 23 mei 2015 11:34
Klinkt logisch ;) Bedankt!
Thomas7
New user
New user

Berichtdoor Barry » 23 mei 2015 12:30
ik kan mis zijn he, maar wordt er daar niet op los gepoept in zo'n gay sauna?
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Thomas7 » 23 mei 2015 13:18
Toch niet openbaar lijkt me? Daar dienen de privéruimtes voor.
Thomas7
New user
New user

Berichtdoor Coincidence » 23 mei 2015 13:26
Daar bestaan aparte ruimtes voor.
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor Barry » 23 mei 2015 15:10
ja tuurlijk, het zou geen zicht zijn. :p maar ja, ik moet er niet aan denken dat ik daar om de 2 minuten zou aangesproken worden door een 50+er die graag eens met mij naar zo'n ruimte zou willen gaan.
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Thomas7 » 25 mei 2015 23:20
Wegens openluchtzwembad naar Nautilus geweest vandaag, niet naar Spades.

Verslagje voor andere geïnteresseerden:
Minder volk dan verwacht maar ben wel rond 18u vertrokken, terwijl er nog mannen aan het binnenkomen waren maar drukte hoeft voor mij niet, een voordeel dus, al zal er tegen de avond best wel wat volk zijn vermoed ik.
Alles ook veel braver dan verwacht, geen mannen die achter je aanzitten od., ook geen platvloers gedoe.
Wel wat gepijp en geruk in dat veel te warme en pikdonkere ding boven, gelukkig maar want daar dient het verdiep ook voor.
De privéruimtes boven vond ik verschrikkelijk, ik heb ooit in het Aalsters politiebureau moeten overnachten en die cellen waren leuker dan de kamers bij Nautilus. Volgende keer ga ik de soft-actie meer openbaar houden (doolhof, tv-ruimte, spiegelkamer of gewoon op de gang, alles is beter dan die kamers).
Op een bepaald moment was er in de binnenjaccuzie wel iemand zijn vriend aan het neuken. Of het écht was kon je niet zien maar aan beiden hun gezichtsuitdrukking te zien denk ik dat ze aan het grappen waren. Dat hoop ik ook, ik ben zelf vrij hygiënisch ingesteld en een neukpartij op die plek zou ik maar weinig kunnen appreciëren.
Netheid is er wel dik in orde, enkel de matrassen in de privéruimtes vertonen wat "vlekken", maar ook zonder die vlekken wil je er niet binnengaan. Het verwarmde zwembad ziet er ook niet aantrekkelijk uit door de verkleuringen op de bodem maar het water zelf leek me wel heel net en zuiver, een aanrader.
Voor de rest: goed ingerichte bar, voor de rokers leuk dat je er mag roken in het "niet-eetgedeelte", leuk ingericht ook, vriendelijke (en knappe) medewerkers, ontspannen gemoedelijke sfeer, oudere mannen in de vroege namiddag, veel jongere naar de avond toe en tegen de verwachtingen in ook heel wat knappe lichamen gezien :)

Absoluut voor herhaling vatbaar!
Mocht iemand nog vragen hebben, stel ze gerust hier of via pb.
Thomas7
New user
New user

Berichtdoor JFK » 26 mei 2015 10:58
Barry schreef:ik kan mis zijn he, maar wordt er daar niet op los gepoept in zo'n gay sauna?

Als ge wilt poepen, ga je kunnen poepen. Wil je niet poepen, doe je dat niet. Punt
Dat is zoals op een fuif. Wil je muilen of seksen, ga je zeker kunnen muilen/seksen..wil je het niet..dan zal het niet gebeuren ook.

Barry schreef:ja tuurlijk, het zou geen zicht zijn. :p maar ja, ik moet er niet aan denken dat ik daar om de 2 minuten zou aangesproken worden door een 50+er die graag eens met mij naar zo'n ruimte zou willen gaan.

En nee...Niet iedereen gaat je aanklampen om seks met je te willen. Jezelf ook niet overschatten. Geef jij geen signaal terug, zal er niets gebeuren. Heel simpel.

Vaak zien mensen ook wel meteen als je 'zoekende' bent of gewoon komt om te relaxen.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Dingske » 26 aug 2015 13:28
Eigenlijk ook wel zin om het in Gent eens gaan te bekijken maar weinig zin om alleen te gaan... Kandidaten? :wink:
Dingske
New user
New user

Leeftijd: 32

10 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Uitgaan & activiteiten