Meetingideeën- en voorstellen
-
- Forumkoppel 2017
- Geslacht: Man
Re: Meetingideeën- en voorstellen
Het kan zijn dat ik niet naar de meeting kom, maar wel naar de fuif. Er zouden namelijk een paar vriendinnen meegaan, en die zitten nu eenmaal niet op dit forum 

“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”
Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
-
- Forum addict
Gewoon meebrengen die handelPancake schreef:Het kan zijn dat ik niet naar de meeting kom, maar wel naar de fuif. Er zouden namelijk een paar vriendinnen meegaan, en die zitten nu eenmaal niet op dit forum

24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
-
- Forumkoppel 2017
Ik zal het voorstel doenBiNDing schreef:Gewoon meebrengen die handelPancake schreef:Het kan zijn dat ik niet naar de meeting kom, maar wel naar de fuif. Er zouden namelijk een paar vriendinnen meegaan, en die zitten nu eenmaal niet op dit forum

“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”
-
- Senior user
redwings schreef:Leuk idee!
Ik heb al superlang niet meer naar een pretpark geweest, maar ik vrees dat het er waarschijnlijk voor juni van zal komen dan als er nog willen en dus zal ik waarschijnlijk moeten passen, helaas![]()
In de zomervakantie wil ik wel mee hoor anders
Super, ik zal het anders nog eens opbrengen dichter bij de paasvakantie toe wanneer alles weer opentBiNDing schreef:Leuk idee!

En anders (ook) deze zomer zodat RW ook kan ^^
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
-
- Forumkoppel 2017
Haha ok, ik dacht dat het nog over de meeting ging vóór Spunk 

-
- Forumbeheerder WJNH
- Geslacht: Vrouw
Jaa, ik hou van pretparkenVindGeenNaam:p schreef:redwings schreef:Leuk idee!
Ik heb al superlang niet meer naar een pretpark geweest, maar ik vrees dat het er waarschijnlijk voor juni van zal komen dan als er nog willen en dus zal ik waarschijnlijk moeten passen, helaas![]()
In de zomervakantie wil ik wel mee hoor andersSuper, ik zal het anders nog eens opbrengen dichter bij de paasvakantie toe wanneer alles weer opentBiNDing schreef:Leuk idee!![]()
En anders (ook) deze zomer zodat RW ook kan ^^

Count me in bro!VindGeenNaam:p schreef:Ik zat te denken dat een pretparkbezoekje misschien wel een leuke 'meeting' zou kunnen zijn? In groep is dat een stuk goedkoper, voor iedereen is er wel iets te doen, is wat minder 'intimiderend' dan bijvoorbeeld iets als Spunk,...
Just an idea

Ik ben nog nooit naar een pretpark geweest
Misschien hoort dat ook wel bij het bekentenissentopic.

Misschien hoort dat ook wel bij het bekentenissentopic.
-
- Senior user
Aha lijkt me dan de perfecte kans voor eerste keer? ^^Wall schreef:Ik ben nog nooit naar een pretpark geweest.
JeujAmigo schreef:Count me in bro!

A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
-
- Experienced user
Re: Hoe leer je holebi's kennen als...?
Naar zee gaan in Gent lijkt me leuk. Was er in Leuven een dierentuin? Ik dacht dat het een universiteit was.BiNDing schreef:We proberen de meetings wat verspreid door het land te laten doorgaan: Brussel, Gent, de Zee, Antwerpen, ... . Maar meestal is het wel onderhevig aan wat de activiteit is. Je kan moeilijk naar de dierentuin gaan in Leuven of naar de zee in Gent.
Maar het staat genoteerd, bedankt voor de feed-back!
Maar feed-back en ideeën over de meetings kan je hier kwijt. Laten we het hier hebben over wat disneylover** schreef![]()

Wel, ik ben al gelukkig als het met de bus bereikbaar is, de trein is vrij prijzig zeker op lange afstanden.
Verplaatst - BiNDing
-
- Forumkoppel 2017
Brussel is voor mij bereikbaar met 1 trein, gent met 2Darkcrow schreef: Het zou gemakkelijker zijn als de meetings in Antwerpen zouden zijn. Brussel en Gent zijn moeilijk te bereiken vanuit mijn locatie en Antwerpen is gemakkelijk te bereiken vanuit overal in Vlaanderen.
Voor antwerpen zullen het er wellicht 3 zijn en mag je er ettelijke minuten bij tellen
Spoiler! :

Spoiler! :
-
- Forumkoppel 2017
REALLY?? I mean REALLY?Darkcrow schreef:Naar zee gaan in Gent lijkt me leuk. Was er in Leuven een dierentuin? Ik dacht dat het een universiteit was.![]()
Wel, ik ben al gelukkig als het met de bus bereikbaar is, de trein is vrij prijzig zeker op lange afstanden.
Verplaatst - BiNDing
Zagen en klagen dat de volgende activiteit in Antwerpen moet zijn omdat dat je beter uitkomt, en goedkoper is??
Misschien moet je er dringend eens rekening mee houden dat net zoals gent of brussel voor jou niet evident is, antwerpen misschien niet zo evident is voor anderen.
ER BESTAAT GEEN IDEALE LOCATIE, accept it!
Wat voor de een ideaal is, is minder ideaal voor de andere, en zagen of klagen gaat daar niets aan veranderen.
Spoiler! :
-
- Forum addict
@Lenny: Je hebt je punt -erg duidelijk- gemaakt, laten we het daar op houden en vriendelijk zijn tegen elkaar.
@Darkcrow: Ondertussen las ik al 3 keren dat je graag zou hebben dat de volgende activiteit in Antwerpen zou doorgaan en liefst overdag, het is wel duidelijk zo. Het meermaals herhalen gaat het niet vooruit helpen.
We proberen er rekening mee te houden om verspreid over Vlaanderen activiteiten te organiseren, maar zoals ik al zei: dat is deels afhankelijk van het soort activiteit.
Laten we hier nu een streep onder trekken en het laten rusten.
@Darkcrow: Ondertussen las ik al 3 keren dat je graag zou hebben dat de volgende activiteit in Antwerpen zou doorgaan en liefst overdag, het is wel duidelijk zo. Het meermaals herhalen gaat het niet vooruit helpen.
We proberen er rekening mee te houden om verspreid over Vlaanderen activiteiten te organiseren, maar zoals ik al zei: dat is deels afhankelijk van het soort activiteit.
Laten we hier nu een streep onder trekken en het laten rusten.
Wel een leuk idee, een meeting in Antwerpen!
Nog even inhakend op het eten/kook/etc verhaal van een pagina terug, als het een beetje lekker weer is kun je ook een stapel wegwerpbarbecues regelen en met de hele groep in een park gaan zitten oid als dat ergens mag? En als je ergens een ruimte hebt zonder keuken kom je met, ik noem maar wat, een paar gebraden kippen, een pak friet, wat sla en bijbehorende gadgets al snel een heel eind.
Je kan ook best de groep opsplitsen als mensen op restaurant willen gaan, dan gaat elk groepje z'n eigen weg en is vooraf reserveren niet meer zo nodig, maar dan zit je wel weer met dat die met die mee wil en dat soort dingen. En mijn ervaring is dat weinig zo besluiteloos is als een groep homo's waarin een besluit genomen moet worden.
Spoiler! :
Je kan ook best de groep opsplitsen als mensen op restaurant willen gaan, dan gaat elk groepje z'n eigen weg en is vooraf reserveren niet meer zo nodig, maar dan zit je wel weer met dat die met die mee wil en dat soort dingen. En mijn ervaring is dat weinig zo besluiteloos is als een groep homo's waarin een besluit genomen moet worden.

Voor vorst, voor vrijheid en voor recht.
-
- I have no life
- Contacteer:
Misschien stond het er al tussen, maar een zomerse Picknick, pakweg in het Warandepark of zo in Brussel?
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Meest begeerde vrijgezel 2017
Strak plan. En ik wil dan wel nog een beetje rondleiden in de minder gekende kanten van Bxl.Springbal schreef:Misschien stond het er al tussen, maar een zomerse Picknick, pakweg in het Warandepark of zo in Brussel?

Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
-
- I have no life
- Contacteer:
(1) Ah ja ketje, 't is dan ook mijn ideeReuel schreef:Strak plan(1). En ik wil dan wel nog een beetje rondleiden in de minder gekende kanten van Bxl.Springbal schreef:Misschien stond het er al tussen, maar een zomerse Picknick, pakweg in het Warandepark of zo in Brussel?(2)

(2) Check, zeker de Matongé niet vergeten dan
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Regular user
- Geslacht: Vrouw
ik ben wel in voor een gezelschapspellen avond
ticket to ride, dixit, dominion, colonisten van catan... (of gewoon bekendere spellen)
haha.

Iemand wijs vertelde me ooit: "op elk potje past een potje"
.

-
- Forum addict
Ben ik voor. Ik hou van gezelschapsspellen
-