ontmoetinings plaatsen

What to do, where to go? Over holebi- gerelateerde feestjes en activiteiten.
3 berichten • Pagina 1 van 1

ontmoetinings plaatsen

Berichtdoor gayboy95 » 13 sep 2017 23:39
hey ik had een vraagje
ik ben al even uit de kast maar ik heb geen homosexueele vrienden wat op zich gen probleem is .
maar ik ga ook uit in een redelijk hetero milieu niet dat homo's er niet welkom zijn maar de zijn er laten we zeggen praktisch niet
nu ik wil wel graag mensen ontmoeten die ''zoals mij zijn'' om eens met mensen te babbelen die mijn problemen echt begrijpen
ik ben vaak beschaamd om tegen mijn beste vriendinnen en vrienden alles te vertellen over wat ik denk of voel of meemaak als homo
niiet dat ze mij veroordelen en ze proberen mij te begrijpen maar sommige dingen begrijpen ze gewoon niet sommige strugels die ik heb of onzekerheden
maar ik heb een enorm grootte angst om gaycafe's binnen te stappen zeker alleen omdat mensen meestal groeperen daar en ik niet alleen aan de toog durf te gaan zitten dus ga ik maar ergens in een hoekje zitten wat dan weer totaal geen effect heeft voor sociaal contact
zijn er ook andere groepen waar je nieuwe mensen kunt leren kennen ? waar het misschien makkelijker is ?
remember every french fry started as a potato
gayboy95
New user
New user

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

Re: ontmoetinings plaatsen

Berichtdoor Pancake » 14 sep 2017 07:27
Afhankelijk van waar je woont kan je naar een van deze groepen. Daar komen regelmatig nieuwe mensen en je hoeft je dus zeker niet uitgesloten te voelen.

Kijk ook hierhier eens. We gaan op 1 oktober met het forum lasershooten en er is ook een introductiemoment voorzien voor nieuwelingen! :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Re: ontmoetinings plaatsen

Berichtdoor BartV » 14 sep 2017 12:30
Ik voel mij ook zo, je bent zeker niet alleen..

Ik heb gelukkig een hetero vriendin die me mij graag naar gaybars gaat, maar da's nu ni echt wa ge kunt noemen "socializen" met andere homo's...

Ik ga 1 oktober naar mijn 1ste forummeeting, dus da's bijvoorbeeld al een ideale gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten met dezelfde struggles :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20

3 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Uitgaan & activiteiten