Min19

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
2 berichten • Pagina 1 van 1

Min19

Berichtdoor anoniem1 » 06 mei 2017 19:47
Hallo forumvrienden,

Ik kwam bij WJNH Min19 tegen, dat is een site voor nieuwe vrienden te maken, om naar verhalen te luisteren i.v.m. homo, ... want als je je wilt registreren kan je kiezen uit ID-kaart of Skype, maar hoe zit dat in elkaar eigenlijk? Zouden jullie mij daarmee kunnen helpen? Is er iemand van jullie die op Min19 zit? Zo ja, is dat een goede site om nieuwe vrienden te maken van mijn leeftijd (17 jaar)?

Groeten,
anoniem1
anoniem1
New user
New user

Leeftijd: 17
Geslacht: Man

Re: Min19

Berichtdoor Pancake » 07 mei 2017 18:28
anoniem1 schreef:Hallo forumvrienden,

Ik kwam bij WJNH Min19 tegen, dat is een site voor nieuwe vrienden te maken, om naar verhalen te luisteren i.v.m. homo, ... want als je je wilt registreren kan je kiezen uit ID-kaart of Skype, maar hoe zit dat in elkaar eigenlijk? Zouden jullie mij daarmee kunnen helpen? Is er iemand van jullie die op Min19 zit? Zo ja, is dat een goede site om nieuwe vrienden te maken van mijn leeftijd (17 jaar)?

Groeten,
anoniem1

Beste anoniem1

Het werkt vrij simpel. Als je thuis een eID-kaartlezer hebt, kun je gemakkelijk de procedure volgen om je in te schrijven op het min19-forum en alle andere functies op die website.

Skype is misschien nog gemakkelijker, als je zo'n kaartlezer niet hebt. Dan spreek je met iemand van het moderatorenteam van min19 af zodat je een skypegesprek kunt opstarten en je ID-kaart kunt tonen, om te bewijzen dat je min19 bent.

Groetjes
Pancake // Moderatorenteam
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

2 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Accenten